sterktequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet morgen en zaterdag al naar buiten gedurende 2 uur per dag. Op het middaguur.
Als jullie me niet meer zien posten, weet je waarom.quote:
alvast een rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als jullie me niet meer zien posten, weet je waarom.
Dank.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alvast een rip aan de nabestaanden
Jep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neem je een grote fles water mee?
Bunker! Wacht ik ga z'n foto even delen dan kan iedereen 'm zien op FBquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waar was jouwgeweest in breda? Needle art of bunker?
Ja...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand hier de monopoly van dam tot dom editie? Met die bankpassen?
Uhhh ja dat kan ik zo wel ff doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun jij mij een duidelijke foto van het bord sturen?Dat ik alles kan lezen?
JAquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bunker! Wacht ik ga z'n foto even delen dan kan iedereen 'm zien op FB.
Wij willen morgen namelijk een monopoly NS tour gaan doen en die versie is leuker dan alleen stratenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhhh ja dat kan ik zo wel ff doen.
Staat ook op wikipediaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij willen morgen namelijk een monopoly NS tour gaan doen en die versie is leuker dan alleen straten
Oh dank, dat kon ik dus niet vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Staat ook op wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monopoly
PM anders ff je 06 dan WA ik, is makkelijkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar als debs nog een foto wil sturen is dat ook fijn, is loiker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |