Dat kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus hier zit iedereen overdag
Je kent ons toch? Als een sc wordt gesloten dan zoeken we een andere dode sc om over te nemen op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus hier zit iedereen overdag
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kent ons toch? Als een sc wordt gesloten dan zoeken we een andere dode sc om over te nemen op.
oepsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje, door jou viel ik in slaap.
Je kan wel mooi zingen hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
Er was zeker een tc vannacht?
Daarom zag ik jullie niet in NB?
Maar ik heb niet eens gezongenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel mooi zingen hoor
Ik was niet op een tcquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
Er was zeker een tc vannacht?
Daarom zag ik jullie niet in NB?
Hoorde het welquote:
Blietsjquote:
hihiquote:
Zo'n vader heb ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vader zou eten voor mij meenemen voor dit weekend aangezien hij zondag nacht pas weer terug komtis hij het vergeten
wat als ik nou geen geld had, dan was ik gewoon verhongerd
Er is helemaal niks in huis?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vader zou eten voor mij meenemen voor dit weekend aangezien hij zondag nacht pas weer terug komtis hij het vergeten
wat als ik nou geen geld had, dan was ik gewoon verhongerd
Hij heeft een briefje achter gelaten dat hij het is vergeten, niet eens geld ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik niet mijn pa laat een bankpasje achter zodat ik eten kan halen
Dat is wel slecht dan ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nope, er is al 2 week geen boodschappen gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |