Dat kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus hier zit iedereen overdag
Je kent ons toch? Als een sc wordt gesloten dan zoeken we een andere dode sc om over te nemen op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus hier zit iedereen overdag
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kent ons toch? Als een sc wordt gesloten dan zoeken we een andere dode sc om over te nemen op.
oepsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Dientje, door jou viel ik in slaap.
Je kan wel mooi zingen hoorquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
Er was zeker een tc vannacht?
Daarom zag ik jullie niet in NB?
Maar ik heb niet eens gezongenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan wel mooi zingen hoor
Ik was niet op een tcquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
Er was zeker een tc vannacht?
Daarom zag ik jullie niet in NB?
Hoorde het welquote:
Blietsjquote:
hihiquote:
Zo'n vader heb ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vader zou eten voor mij meenemen voor dit weekend aangezien hij zondag nacht pas weer terug komtis hij het vergeten
wat als ik nou geen geld had, dan was ik gewoon verhongerd
Er is helemaal niks in huis?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Vader zou eten voor mij meenemen voor dit weekend aangezien hij zondag nacht pas weer terug komtis hij het vergeten
Hij heeft een briefje achter gelaten dat hij het is vergeten, niet eens geld ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik niet mijn pa laat een bankpasje achter zodat ik eten kan halen
Dat is wel slecht dan ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nope, er is al 2 week geen boodschappen gedaan
Wel slecht van je vader ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als hij een heel weekend weg is zou ik dat ook doen ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga lekker veel eten kopen en het bonnetje achter laten. + 5 euro extra voor de geestelijke schade eisen.
My little pony, my little ponyquote:
Dat komt er meestal uit, als ik druk met iets bezig ben en het goed gaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
My little pony, my little pony
Serieus?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat komt er meestal uit, als ik druk met iets bezig ben en het goed gaat
Je hebt er speciaal zo'n ding voor he om het netjes open te kunnen maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe open je een envelopik kan dat echt niet, ik wil de bovenkant eraf scheuren maar dan scheur ik maar kleine stukjes af
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe open je een envelopik kan dat echt niet, ik wil de bovenkant eraf scheuren maar dan scheur ik maar kleine stukjes af
Die hebben we nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt er speciaal zo'n ding voor he om het netjes open te kunnen maken.
Schaar is ook nog wel een goeie ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef Bendoe het volgende:
[..]
HerkenbaarSchaar pakken of zo'n speciale opener.
Da's engquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef Dientje12 het volgende:
Als je niks te doen hebt
http://slendergame.com/
Heb het vannacht gespeeld, kreeg gewoon kippen velquote:
Gewoon shampoo van je vader gebruikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik kan niet douchen omdat mijn shampoo nog bij snuf ligt.
dan ruik ik naar manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon shampoo van je vader gebruiken
Ging je je mama roepen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb het vannacht gespeeld, kreeg gewoon kippen vel
kwam tot de 5 pagina's, en toen ging me zaklamp leeg en toen werd het echt eng
Nee, maar me broek was een beetje nat geworden heel raar, had geloof ik onverwachts mijn glas drinken omgegooid maar glas stond nog gewoon rechtopquote:
Ja maar meisjes hebben langere haren, die hebben goede verzorging nodig. Tevens raakt je haar ook van streek als je plotseling iets anders gebruikt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik was me ook weleens met de shampoo of zeep van me zusje als de mijne op is
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar meisjes hebben langere haren, die hebben goede verzorging nodig. Tevens raakt je haar ook van streek als je plotseling iets anders gebruikt.
Dat heb ik nooit gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar meisjes hebben langere haren, die hebben goede verzorging nodig. Tevens raakt je haar ook van streek als je plotseling iets anders gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |