Ik kijk geen Family Guyquote:
Camping of ergens.verblijf geregeld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:32 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Jwtz je homeboy gaat al de hele week compleet los
Handigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef Cliffy het volgende:
Zavvi![]()
![]()
![]()
![]()
Na twee weken wachten eindelijk AC: Revelations binnen, is het de PS3 versie ipv de bestelde Xbox versie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Michhas het volgende:
Dit moet toch wel de saaiste dag op werk die ik ooit heb meegemaakt zijn.
My god...![]()
Dit!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan ze een heel kamp maken bij finding bigfoot
Netjes manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week hopelijk mijn duikbrevet binnen!
En dan met me motorrijbewijs beginnen!
After all dan toch nog redelijke vakantie geweest
Zondag 2e buitenduik, en denk dat ik de 3e wel mag afduiken, aangezien ik 0 problemen heb gehad met alle oefeningen, en dan de laatste 2 mag vrij duikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Netjes man
Hoeveel duiken moet je nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mensen zijn zo dom horen ze een hond blaffen denken hun dat het een bigfoot isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit!!
Fuckin comedy gold dit. Kampje maken met mannequins en Bigfoots lokken met siervuurwerk...
WIE VERZINT DIT?!
I knowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zondag 2e buitenduik, en denk dat ik de 3e wel mag afduiken, aangezien ik 0 problemen heb gehad met alle oefeningen, en dan de laatste 2 mag vrij duiken
En theorie was belachelijk makkelijk, kheb boek niet eens goed gelezen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef Cliffy het volgende:
Ja maar padi stelt dan ook niks voorGElukkig dan geen padiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Zelfs dat kan ik niet onthoudenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know
Vlugge leeuw schiet lekker op
Tosti kaas tomaat
TT in Assen kijken
Dat denk ik niet, vriend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week deze denk ik maar bestellen!
[ afbeelding ]
Ik heb altijd HELA curry gehad. Maar Heinz curry is echt wel eens prima voor de afwisselingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb altijd HELA curry gehad. Maar Heinz curry is echt wel eens prima voor de afwisseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |