SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Ik wou dat ik zo lenig wasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef JanPiraat het volgende:
Doerakfoto van 5 minuten geleden om het topic te redden ;__;
[ afbeelding ]
Achteraf gezien klinkt dat best wel vies jaquote:
Precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:10 schreef JanPiraat het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant uit ja![]()
Die snor + baardje is wel stoerquote:
Oke eindelijk geluisterd maar echt niks voor mijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies.
Tijd voor een muziekje dan maar
Voor jou speciaal Jan, dan weet je wat 2NE1 is.
Jammerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oke eindelijk geluisterd maar echt niks voor mijen ze zingen Engels en Koreaans door elkaar ofzo ? :$ soms versta ik er niks van en dan opeens engelse woorden D=
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Acteur van game of thrones tweet me terug
Kit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Acteur van game of thrones tweet me terug
Ook van mij svpquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga vragen of hij de groeten aan Kit Harington wilt doen:@:@:@
Die acteur gaf me een 'x'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook van mij svpZo'n leuke gozer dat
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die acteur gaf me een 'x'dag kan niet meer stuk gvd
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die acteur gaf me een 'x'dag kan niet meer stuk gvd
![]()
![]()
![]()
Ga er gewoon heenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
love my life misschien mag hij me wel en mag ik op de set komen en Kit knuffelen en iedereen aanraken en huilen en aaah -;
Ik zal voor je duimen dat deze droom uitkomtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
love my life misschien mag hij me wel en mag ik op de set komen en Kit knuffelen en iedereen aanraken en huilen en aaah -;
Geef een tongzoen namens mij aan Peter Dinklage.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Zal ik doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef een tongzoen namens mij aan Peter Dinklage.
omg dankjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen dat deze droom uitkomt
Dat is niet mijn idee van vriendschap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Iedereen snel vrienden worden met SnowWanneer zij rijk en beroemd wordt kunnen wij daarvan profiteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet mijn idee van vriendschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met liefde gegift hoor
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Iedereen snel vrienden worden met SnowWanneer zij rijk en beroemd wordt kunnen wij daarvan profiteren
Ik blijf vrienden hoorquote:
Fffuuuuquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik blijf vrienden hoorOok al word je arm en pauper
lobbi xxquote:
altijdquote:
dat is niet waar, we denken om jequote:
Dus, reboot?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Moest eten, Windows updater met een seconde gemist.
Ja, zit.nu mobielmobielquote:
lol pwnd, mijn windowsupdate blijft gewoon staan ookal is de tijd verlopenquote:
Nee ik keek naar jouw foto's.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je weer waskrijtjes gegeten ?
ach ik moet toch.zo werkenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Vanavond weer een keer.schaken Snow?
Wat is het nut er van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Verstandig hoor om die uit te zetten.
quote:
nu zal ik extra hard werken zodat ik eerder thuis benquote:
Die updates zijn om je windows veiliger te maken. Microsoft dicht lekken in software en ook bijv. voor updates van windows defender, office en andere dingen.quote:
Die kloteupdates zijn er om illegale versies van Windows te achterhalenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Die updates zijn om je windows veiliger te maken. Microsoft dicht lekken in software en ook bijv. voor updates van windows defender, office en andere dingen.
jou pak ik ook nog wel een keerquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die kloteupdates zijn er om illegale versies van Windows te achterhalen
Oh. Maar ik heb niks officieel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Die updates zijn om je windows veiliger te maken. Microsoft dicht lekken in software en ook bijv. voor updates van windows defender, office en andere dingen.
Gewoon een goeie loader gebruiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh. Maar ik heb niks officieel.
batmanquote:
arrrrquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Nectar het volgende:
janpiraat staat de arg in deze topicreeks als in arg voor wat een piraat roept of heeft het een conversationele betekenis of is het een afkorting van iets duisters
Wat een piraat roept en afkorting van 'A Real Gay'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Nectar het volgende:
janpiraat staat de arg in deze topicreeks als in arg voor wat een piraat roept of heeft het een conversationele betekenis of is het een afkorting van iets duisters
Yep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ] dit was jouw ui tog peter
Kan ik wel begrijpen als je met PZ praatquote:
Welterustenquote:
Haha gek meisje maak lijstjes en lijstjes van lijstjes want anders raak je je lijstjes kwijt. Groetjes aan de man van je dromen in je dromen.quote:
Is goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:02 schreef JanPiraat het volgende:
Gaan we naar de kermis in je droom vannacht ptr ? ;__; ik trakteer op suikerspin
Toch wel biologische cola he.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goedBetaal ik wel jouw cola omdat je een echte gentleman bent
#kannietslapen
#durfttezeggen
maak jij lijstje van mijn lijstjes en lijstjes van mijn lijstjes lijstjes ? Jij bent daar goed in!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Haha gek meisje maak lijstjes en lijstjes van lijstjes want anders raak je je lijstjes kwijt. Groetjes aan de man van je dromen in je dromen..
de enige ecktequote:
Ik heb ze al ingelijst boven je bed gehangen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 03:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maak jij lijstje van mijn lijstjes en lijstjes van mijn lijstjes lijstjes ? Jij bent daar goed in!
Groetjes terug van Bertolf. X
zal ik doen, je bent altijd in mijn hart (K) (L)quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zal ik doen, je bent altijd in mijn hart (K) (L)
gefeliciteerd met je zwangerschapquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
t voelt wel als een enkl die tegen mn baarmoeder schopt
heyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja klinkt gezelliggeen pz aub.. die laat zn borsten zien en trekt zn shirt uit enzo D:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja klinkt gezelliggeen pz aub.. die laat zn borsten zien en trekt zn shirt uit enzo D:
Oowquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hoeft niet bbym'n shirt zit vastgelijmd aan m'n body
nee ik laat de vliegen alles schoonmakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowen ga je dan met wasmiddel onder de douche om shirt te wassen ?
Snowbeebquote:
yoquote:
probeer het dan in DMquote:
'snowbells is een hete chick'quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
ik wou iets zeggen maar was vergeten wat
lobbi hoor bietsjquote:
ja maar dat wist je alquote:
watserloosquote:
gewoon binnen blijven, dat doe ik ook elke dag en kijk hoe goed ik er vanaf ben gekomenquote:
krulquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Peter wie ga je meeten dinsdag?
om eerlijk te zijn geen idee, ging redelijk snel maar het is een aardige meidquote:
op zich welquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ga ik dinsdag snowb meeten
Het is wel geheimquote:
Als je serieus bent, zoek een stabieler iemand om op te vallenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is wel geheimniet doorvertellen
Waar en hoe laatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ga ik dinsdag snowb meeten
Ruil je motor dan in voor een autoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je serieus bent, zoek een stabieler iemand om op te vallen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ruil je motor dan in voor een auto
ik heb niks om in te ruilen schatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ruil je motor dan in voor een auto
je hebt een overvloed van liefde van mijquote:
Daar mag ik toch achterop?quote:
wat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik moet zoveel nog doen vandaaaaag
Niet?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:07 schreef Beach het volgende:
kuttt batterijnen van mn uis leeg ik kan niks meerniet meer reageren op dm nu
peter ff geduld
*Reageerquote:
musicalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef JanPiraat het volgende:
Ja wel godverdorie dan ga ik dinsdag met Pz en Beach naar de musical hoor
en cosmo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef JanPiraat het volgende:
die heeft leeellquote:
13:00 voor de bk weer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef JanPiraat het volgende:
Je moet er wel tip top uitzien voor TC natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Snowbells het volgende:
Zo even naar het kruidvat nagellak halen denk ik
Met nagellak ja?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je moet er wel tip top uitzien voor TC natuurlijk
Je nagels showen natuurlijkquote:
Enige kale koppen die niet te stoppen zijn, zijn die van opa's waarvan het haar niet meer groeitquote:
white pride worldwidequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Enige kale koppen die niet te stoppen zijn, zijn die van opa's waarvan het haar niet meer groeit
misschien laterquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Plastic_zak het volgende:
mag ik ook op tc komen vanmiddag? :$:$:$$:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ook ik voel me nu achtergesteld en alsof ik 5 messen in mn rug hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Je komt ook al nooit op de meetsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wrm later
niet pz de hele sessie willen zien
jullie sturen me steeds naar utreg terwijl de meets in amsterdam zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je komt ook al nooit op de meetsbackstabber
Volgende keer geef ik ruim van te voren de echte locatie opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jullie sturen me steeds naar utreg terwijl de meets in amsterdam zijn![]()
Hey ik steek geen mesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ook ik voel me nu achtergesteld en alsof ik 5 messen in mn rug heb
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja maar samen reizen vanaf Utreg naar Amsterdam dan toch en tassen van mensen door de trein gooien en rellenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jawel niet eens reageren op speciale berichtjesquote:
ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar samen reizen vanaf Utreg naar Amsterdam dan toch en tassen van mensen door de trein gooien en rellen
Geen beltegoed snap dat danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel niet eens reageren op speciale berichtjes@
Betaal jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:45 schreef Plastic_zak het volgende:
beach flikker dan moet je een telefoon met whatsapp nemen
quote:
Ik vind beide opties niet echt aantrekkelijk,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gewoon abbo nemen en in het rood staan
Nee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
Hebben jullie ook last van pluizig haar met dit weer
Doe er gel inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb geen haar, dus geen last van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
Niet echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Snowbells het volgende:
Heb jij de 'costanza' gevraagd bij de kapper ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen haar, dus geen last van.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb jij de 'costanza' gevraagd bij de kapper ?
[ afbeelding ]
Wil je een foto van m'n konthaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo niet-harig? Op baarden na
Mijn benen zijn ook behoorlijk harig hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
2Happy heeft mooie bos haar tochquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef Snowbells het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |