Kit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef Snowbells het volgende:
Acteur van game of thrones tweet me terug
Ook van mij svpquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga vragen of hij de groeten aan Kit Harington wilt doen:@:@:@
Die acteur gaf me een 'x'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook van mij svpZo'n leuke gozer dat
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die acteur gaf me een 'x'dag kan niet meer stuk gvd
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die acteur gaf me een 'x'dag kan niet meer stuk gvd
![]()
![]()
![]()
Ga er gewoon heenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
love my life misschien mag hij me wel en mag ik op de set komen en Kit knuffelen en iedereen aanraken en huilen en aaah -;
Ik zal voor je duimen dat deze droom uitkomtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
love my life misschien mag hij me wel en mag ik op de set komen en Kit knuffelen en iedereen aanraken en huilen en aaah -;
Geef een tongzoen namens mij aan Peter Dinklage.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Zal ik doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef een tongzoen namens mij aan Peter Dinklage.
omg dankjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen dat deze droom uitkomt
Dat is niet mijn idee van vriendschap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Iedereen snel vrienden worden met SnowWanneer zij rijk en beroemd wordt kunnen wij daarvan profiteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet mijn idee van vriendschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met liefde gegift hoor
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef 2Happy4U het volgende:
Iedereen snel vrienden worden met SnowWanneer zij rijk en beroemd wordt kunnen wij daarvan profiteren
Ik blijf vrienden hoorquote:
Fffuuuuquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik blijf vrienden hoorOok al word je arm en pauper
lobbi xxquote:
altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |