SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Had niet door dat ik als gast de lapo had.![]()
Groetjes
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Tja ik weet ook niet wat je fout doet, ik ken je niet. Dus moeilijk te zeggen.
Miss drupt het er van af als je op een vrouw af stapt dat je heeeeeel grasg wilt?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Sowieso een raar iets, er zitten fokkers tussen die al praktisch hun hele leven singel zijn maar waar ík niets aan kan ontdekken waarom ze nog geen vriendin hebben. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn
Internetdaten kan ook weer het gevaar hebben dat iemand totaal niet fotogeniek is en in het echt (door uitstraling of gewoon zo) toch wel behoorlijk aantrekkelijkis. Maar als je de straat niet op komt helpt dat niet zo.
![]()
Voor sommige mensen is het enorm lastig om een relatie te krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Sowieso een raar iets, er zitten fokkers tussen die al praktisch hun hele leven singel zijn maar waar ík niets aan kan ontdekken waarom ze nog geen vriendin hebben. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn![]()
Beetje zitten flirten met de dames vandaag in de stad was verveeld en moest wachten op iemand anders. Zo moeilijk is het niet hoor om een beetje goed voor de dag te komen![]()
![]()
Laat die gedachte nou eens los.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het enorm lastig om een relatie te krijgen.
Laat het hebben van een relatie eens los.
en moet jij eens kijken hoe je omgang met vrouwen verbeterd.
Vrouwen ruiken het van mijlen afstand als je iets te graag wil, te lang single ben of te wanhopig.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Juist dit dus...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laat die gedachte nou eens los.
Laat het hebben van een relatie eens los.
en moet jij eens kijken hoe je omgang met vrouwen verbeterd.
Vrouwen ruiken het van mijlen afstand als je iets te graag wil, te lang single ben of te wanhopig.![]()
Waarom wil je direct een relatie? Of is het vooral om dat als einddoel te hebben, om maar uit die molen van dat ellendige daten te komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het enorm lastig om een relatie te krijgen.
Nouja aan de andere kant snap ik het wel want ik zou juist wel weer willen daten maar ik beland elke keer in een langdurige relatie
Nou ben ik sowieso geen ster in daten![]()
lol volgens mij zijn er maar weinig mensen echt een ster in hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom wil je direct een relatie? Of is het vooral om dat als einddoel te hebben, om maar uit die molen van dat ellendige daten te komen?
Nouja aan de andere kant snap ik het wel want ik zou juist wel weer willen daten maar ik beland elke keer in een langdurige relatie
Nou ben ik sowieso geen ster in daten![]()
![]()
Date is niet zo moeilijk toch? Je gaat wat leuks doen en praat wat, voor de rest zie je wel hoe of wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:18 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
lol volgens mij zijn er maar weinig mensen echt een ster in hoor
Wat is daar moeilijk aan?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ik doelde er meer op dat het vaak niet gaat zoals je wilt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Date is niet zo moeilijk toch? Je gaat wat leuks doen en praat wat, voor de rest zie je wel hoe of wat.
Wat is daar moeilijk aan?
Verwachtingen niet helemaal kloppen
etc etc. Plus vaak zijn er mensen toch wel erg zenuwachtig![]()
Geen verwachtingen hebben. Gewoon ehet beste er van maken, en van uit daar kijken hoe of wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
ik doelde er meer op dat het vaak niet gaat zoals je wilt.
etc etc. Plus vaak zijn er mensen toch wel erg zenuwachtig
Ik heb gelukkig geen last van zeenuwen. Kan me er nooit druk om maken, zie het allemaal. Ik lul me toch wel ovenral uit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Als het niet klikt, ben je toch ook weer verder?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:29 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
ik doelde er meer op dat het vaak niet gaat zoals je wilt.
etc etc. Plus vaak zijn er mensen toch wel erg zenuwachtig"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Precies, overigens is dat juist het leuke er aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geen verwachtingen hebben. Gewoon ehet beste er van maken, en van uit daar kijken hoe of wat.
Ik heb gelukkig geen last van zeenuwen. Kan me er nooit druk om maken, zie het allemaal. Ik lul me toch wel ovenral uitmaar het ging ook niet om mij
![]()
![]()
Lijkt me inderdaad niet zo moeilijk, moet je alleen wel eerst een slachtoffer zien te vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Date is niet zo moeilijk toch? Je gaat wat leuks doen en praat wat, voor de rest zie je wel hoe of wat.
Wat is daar moeilijk aan?Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
tsja en die benadering helpt vaak niet, maar als je het zo schrijft heb je kans bij de EHBO postquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad niet zo moeilijk, moet je alleen wel eerst een slachtoffer zien te vindensorry kon het niet laten
![]()
Hoeft niet direct hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom wil je direct een relatie? Of is het vooral om dat als einddoel te hebben, om maar uit die molen van dat ellendige daten te komen?
Nou ben ik sowieso geen ster in daten
Morgen is ook goed.
Maar op dit moment is het meer manjana.![]()
mis je de relatie of de sex.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoeft niet direct hoor.
Morgen is ook goed.
Maar op dit moment is het meer manjana.
Ik weet wel dat als de nood hoog is, scoren vaak erg moeilijk is![]()
Oh ik lul ook altijd een end raak, kan makkelijk kletsen, dat scheelt. Mijn probleem is dat veel denken dat ik met ze flirt, en/of raken geinteresseerd, terwijl ik dat niet ben. En andersom..![]()
![]()
Dit forum gaat over relaties.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:47 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
mis je de relatie of de sex.
Ik weet wel dat als de nood hoog is, scoren vaak erg moeilijk is![]()
Morgen of manjana maakt niet veel verschilquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:45 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoeft niet direct hoor.
Morgen is ook goed.
Maar op dit moment is het meer manjana.![]()
![]()
Manjana is een morgen die nooit komtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Morgen of manjana maakt niet veel verschil![]()
![]()
Zeg nooit nooitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Manjana is een morgen die nooit komt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |