Dat is met veel van die opmerkingen wel, maar als je 'm vervolgens elke dag moet aanhoren..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar de eerste keer was ie wel heel grappig.
En als je niet hoeft te lachen ben je automatisch een chagrijn, uiteraard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
Als je je peuk laat vallen, 'zeker zware shag'
En je dan met een blik aankijken alsof het een wereldgrap is die je voor het eerst hoort.
sowieso die 'gevatte' opmerkingen bij een typoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
Waarom? Daarom.
Wat als...? As is verbrande turf.
En als iemand op fok 'verassing' schrijft in plaats van 'verrassing' zijn de grapjes ook altijd hetzelfde
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
Wat als...? As is verbrande turf.
True, maar soms zijn flauwe grappen juist leuk omdat ze zo ongelooflijk flauw zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:27 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat is met veel van die opmerkingen wel, maar als je 'm vervolgens elke dag moet aanhoren..
Seksueel getinte grapjes worden ook teveel gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
True, maar soms zijn flauwe grappen juist leuk omdat ze zo ongelooflijk flauw zijn.En met die in de kerk geboren opmerking vraag je er gewoon om.
Inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
True, maar soms zijn flauwe grappen juist leuk omdat ze zo ongelooflijk flauw zijn.En met die in de kerk geboren opmerking vraag je er gewoon om.
Ja is wel zo, maar het is ook zo moeilijk om ze niet te maken. Vaak is er zo een korte stilte waarin iedereen zich afvraagt "wie gaat hem maken". Mijn motto is dan als je een voorzet krijgt moet je hem wel inkoppen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Seksueel getinte grapjes worden ook teveel gemaakt
"Ik vind..."quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje, komen, trekken, een ingang vinden, de diepte in gaan, de zee bevaren, aanduwen, etc. kan je al niet meer normaal zeggen haast.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja is wel zo, maar het is ook zo moeilijk om ze niet te maken. Vaak is er zo een korte stilte waarin iedereen zich afvraagt "wie gaat hem maken". Mijn motto is dan als je een voorzet krijgt moet je hem wel inkoppen.
Oke dat gaat wel een beetje ver. Ik maak ze alleen als iemand er zonder het te beseffen iets uitgooit dat ieder normaal denkend mens seksueel zou opvatten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Puntje bij paaltje, komen, trekken, een ingang vinden, de diepte in gaan, de zee bevaren, aanduwen, etc. kan je al niet meer normaal zeggen haast.
Ik ook hoor. Maar ik denk wel vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Oke dat gaat wel een beetje ver. Ik maak ze alleen als iemand er zonder het te beseffen iets uitgooit dat ieder normaal denkend mens seksueel zou opvatten.
Zo als iemand met een pen in zijn/haar mond zit op zo'n perverse toon zeggen "dat vind jij lekker hé?".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik denk wel vies.
"Laatste donderdag van de week he" en zo elke dag weer opnieuwquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef tja77 het volgende:
Op maandag vragen aan iemand, Hey, alles goed?
als antwoord, ja, want het is bijna weekend....
Zit in de genen / familiekwaaltje / dat zei je moeder gister ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:50 schreef blek het volgende:
Of na een slechte grap: Ja, ik ben me er eentje.
Zo van: ik ben zo grappig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:50 schreef blek het volgende:
Of na een slechte grap: Ja, ik ben me er eentje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |