2 doe ik wel eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar dat is anders
Fokken tijdens uitgaan
Fokken terwijl je ergens op bezoek bent
Fokken terwijl je met vrienden naar het strand bent
Jij?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
2 doe ik wel eens.
Wie is er vandaag op Gamescomm?
Niemand zei wat toen het mijn cake day was begin augustus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeggen we geen gefeliciteerd het is mijn 1ste reddit cakeday.
Ga je er heen dan? Ik doodvermoord je kaput!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:41 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie je mag nu wel weer oprotten ben je nu al weer zat, mijn plaats als loco-klootzak was veel te leuk. maar toen kwam jij terug. keer potje vechten? 3 uur bij de lowlands ingang?
Laten we de krachten bundelen als een synergie, en jij schiet mij over het hek en doodvermoord ik de bewaking en laat ik jou naar binnen. Als het bier op is gaan we een rompertje knokken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga je er heen dan? Ik doodvermoord je kaput!
Kijk eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Laten we de krachten bundelen als een synergie, en jij schiet mij over het hek en doodvermoord ik de bewaking en laat ik jou naar binnen. Als het bier op is gaan we een rompertje knokken.
WTF je schreef "een" met dubbel-equote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Laten we de krachten bundelen als een synergie, en jij schiet mij over het hek en doodvermoord ik de bewaking en laat ik jou naar binnen. Als het bier op is gaan we een rompertje knokken.
Een nieuw oud topicnummer*quote:
Ja is ook zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef Mordecai het volgende:
En dan zeggen ze dat 9gag met oud nieuws komt....
Wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
HahHAhaha Even 9Gaggen3@!
Trolololquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Wat zit je nou weer te zeuren man, Je kwam hier laatst ook al langs om gewoon: Homo's te typen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |