abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:34:21 #1
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115635920

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieplanet
Yellowdate
• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daarbij willen willen we op zaterdag 18 augustus * graag een meet houden voor dit topic, drankje doen, missschien ook een hapje of even stappen, beetje centraal in Nederland. Er is inmiddels een besloten Facebook-pagina geopend: koken met hosselkoningen, waarvoor je je bij Eef of Perzephone kan aanmelden ;) Heb je geen Facebook of wil je je gewoon aanmelden dan is dat ook helemaal prima.
* Voorgestelde datum
------------------------------------------------------------------------------------------------------

In september komt de langverwachte kookmeet. Dan gaan we met een clubje lekker met zijn allen eten bij iemand thuis.

De Daters
rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpg middelvinger.jpg fok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif X39.jpg25104391.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpg bill.JPGmorera.jpg
silentchaos1.jpg
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:35:57 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115635978
Sidns ik facebook heb, heb ik daar nog nooit over na hoeven te denken :') (@TT)
pi_115636010
Silenus ik ben bloedserieus! :)

dat Maanvis dat zou moeten doen! ;)
pi_115636025
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
Sidns ik facebook heb, heb ik daar nog nooit over na hoeven te denken :') (@TT)
Ik wel, maar dat was een aantal keren van korte duur :+

En op 1 april, er tuinden daadwerkelijk mensen in :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:39:15 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115636065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:37 schreef rival het volgende:
Silenus ik ben bloedserieus! :)

dat Maanvis dat zou moeten doen! ;)
Op haar wall? Ik denk niet dat zoiets in goede aarde valt. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_115636098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Op haar wall? Ik denk niet dat zoiets in goede aarde valt. :')
FOK regel 1: je moet rival nooit serieus nemen.
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:42:20 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115636181
Volgens mij, als het met mijn huidige date ooit zover komt, als ik m'n facebook relatiestatus update (dat is serieus nog nooit gebeurd, behalve op 1 april), denk ik dat ik 250 likes heb en m'n facebook fucking ontploft!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:45:20 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115636267
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij, als het met mijn huidige date ooit zover komt, als ik m'n facebook relatiestatus update (dat is serieus nog nooit gebeurd, behalve op 1 april), denk ik dat ik 250 likes heb en m'n facebook fucking ontploft!
Verkapte kijk-mij-meer-dan-250-vrienden-hebben post.
pi_115636337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook direct. _O-
That's all folks!
pi_115636359
quote:

[..]

Alles behalve verkapt :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:48:43 #11
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_115636396
quote:

[..]

Dat was niet de bedoeling :D
Als al m'n vrienden reageren worden het er nog meer :+
Maar ik denk dat het een hoop mensen geen ruk kan schelen :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_115637021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Andere meet komen joh. Dat gaat niet de moeite waard zijn. Wat doe je de donderdag erop?
Nee, ik had al besloten dat ik zaterdag niet kom. Helaas!

Tentamen maken en brak zijn :P Hoezo?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:22:45 #13
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_115637404
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef maen het volgende:

[..]

Nee, ik had al besloten dat ik zaterdag niet kom. Helaas!

Tentamen maken en brak zijn :P Hoezo?
En dat zeggen ze dat mannen hints niet snappen. :(
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_115637501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef -Splash- het volgende:

[..]

En dat zeggen ze dat mannen hints niet snappen. :(
:+
pi_115637717
Aangezien het topic ook gebruikt word voor ervaringen. Deze heeft mij het meeste pijn gedaan. En eigenlijk snap ik nog steeds niet waarom.

Via een site een meisje leren kennen. Dat was al een jaar terug. toen was het meer als vrienden.
en ik had ook op dat moment niet echt reden om aan te geven dat ik meer voor haar voelde.
eerder deze week kwamen we weer in contact. en we merkte allebij dat we eigenlijk al een jaar iets voor elkaar voelde.
we hebben leuk met elkaar zitten whatsappen, wat soms best diep ging zeg maar. Echter nu vandaag wilt ze toch niet meer. En negeert ze me. Behalve dan om aan te geven dat de aftand te groot is.

Heb daar z'n hekel aan als mensen je niet gewoon de kans geven over iets te praten.

Misschien niet een goede topic voor dit verhaal, maar het was via een datingsite dat ik haar heb leren kennen, dus ach waarom niet.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:35:23 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115637772
Misschien is voor haar het contact afbreken de enige mogelijkheid om ook echt afstand te nemen?
Maar heeft ze dat nog netjes verkondigd als in die reden. Of enkel gewoon 'sorry, kan niet meer, afstand is te groot.. laterz!' ?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:37:40 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_115637865
Jullie hebben een jaar geen contact gehad maar wel de hele tijd iets voor elkaar gevoeld? :?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:37:53 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115637874
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef VrolijkAlleen het volgende:
Aangezien het topic ook gebruikt word voor ervaringen. Deze heeft mij het meeste pijn gedaan. En eigenlijk snap ik nog steeds niet waarom.

Via een site een meisje leren kennen. Dat was al een jaar terug. toen was het meer als vrienden.
en ik had ook op dat moment niet echt reden om aan te geven dat ik meer voor haar voelde.
eerder deze week kwamen we weer in contact. en we merkte allebij dat we eigenlijk al een jaar iets voor elkaar voelde.
we hebben leuk met elkaar zitten whatsappen, wat soms best diep ging zeg maar. Echter nu vandaag wilt ze toch niet meer. En negeert ze me. Behalve dan om aan te geven dat de aftand te groot is.

Heb daar z'n hekel aan als mensen je niet gewoon de kans geven over iets te praten.

Misschien niet een goede topic voor dit verhaal, maar het was via een datingsite dat ik haar heb leren kennen, dus ach waarom niet.
Er was ook al een jaar overheen gegaan natuurlijk, misschien dat zij er inmiddels toch anders in staat? Het is rot als iemand jou niet (meer) wil maar je doet er toch niets aan.

Had je tussendoor verder geen contact gezocht?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:40:00 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115637943
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:37 schreef Silenus het volgende:
Jullie hebben een jaar geen contact gehad maar wel de hele tijd iets voor elkaar gevoeld? :?
Nooit dat als je iemand na een jaar weer spreekt er weer wat gevoelens / emoties terug komen?
Denk dat ie zoiets bedoelt. Of dat ze blijkbaar wel aan elkaar dachten zo af en toe.
pi_115637954
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Er was ook al een jaar overheen gegaan natuurlijk, misschien dat zij er inmiddels toch anders in staat? Het is rot als iemand jou niet (meer) wil maar je doet er toch niets aan.

Had je tussendoor verder geen contact gezocht?
Nou we hadden wel contact, maar verminderd om dat ik afstand van haar nam, ze was nl bezet en ik ook een tijdje. Maar dan kom je weer in contact en merk je toch dat er meer was.

@Cue, ik denk dat ze het niet kan. anders doe je iemand dit niet aan.
om je heel eerlijk te zeggen heb ik het id dat het haar ook heel veel verdriet doet. maar dan nog

ff een edit :P
Dat de liefde extra versterkte was denk ik ook doordat we er achter kwamen dezelfde ideeén over sex te hebben. Netjes gezegd :P

[ Bericht 14% gewijzigd door VrolijkAlleen op 16-08-2012 12:41:53 (zie tekst) ]
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:41:40 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115638006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef VrolijkAlleen het volgende:

@Cue, ik denk dat ze het niet kan. anders doe je iemand dit niet aan.
om je heel eerlijk te zeggen heb ik het id dat het haar ook heel veel verdriet doet. maar dan nog
Of ze vond het gewoon leuk om je weer te spreken en bij te praten. En was er daarna weer klaar mee. Of als ze alsnog die vriend heeft, mag ze niet meer van hem.

Genoeg redenen te bedenken.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:42:45 #22
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_115638048
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

Nou we hadden wel contact, maar verminderd om dat ik afstand van haar nam, ze was nl bezet en ik ook een tijdje. Maar dan kom je weer in contact en merk je toch dat er meer was.

@Cue, ik denk dat ze het niet kan. anders doe je iemand dit niet aan. om je heel eerlijk te zeggen heb ik het id dat het haar ook heel veel verdriet doet. maar dan nog
Wat heeft ze je dan precies aangedaan?

Okee, tja als er een ander in het spel komt voelden jullie op dat moment kennelijk toch niet genoeg nog om ervoor te gaan, toch? Dan is het wel jammer, misschien een gemiste kans. Maar als ze niet wil dan houd het echt op.
pi_115638053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of ze vond het gewoon leuk om je weer te spreken en bij te praten. En was er daarna weer klaar mee. Of als ze alsnog die vriend heeft, mag ze niet meer van hem.

Genoeg redenen te bedenken.
eens, maar het maakt die knoop er niet minder om
wat natuurlijk ook niet echt mee werkt is dat ze een open relatie had. en daar nu nog half in zat.
Ik weet niet wat er verder in haar koppie omgaat. Ik kan nu alleen mijn eigen ervaringen delen
pi_115638095
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Wat heeft ze je dan precies aangedaan?

Okee, tja als er een ander in het spel komt voelden jullie op dat moment kennelijk toch niet genoeg nog om ervoor te gaan, toch? Dan is het wel jammer, misschien een gemiste kans. Maar als ze niet wil dan houd het echt op.
Lol ze heeft mijn hart gebroken, dat vind ik meer dan genoeg.
Ach en aan de andere kant relativeer ik weer, is het vandaag niet, dan is het morgen wel dat ik mijn droom vrouw tegen kom (al is dat altijd degene op wie ik verliefd bent, als je begrijpt wat ik bedoel)
pi_115638187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef VrolijkAlleen het volgende:

[..]

Lol ze heeft mijn hart gebroken, dat vind ik meer dan genoeg.
Ach en aan de andere kant relativeer ik weer, is het vandaag niet, dan is het morgen wel dat ik mijn droom vrouw tegen kom (al is dat altijd degene op wie ik verliefd bent, als je begrijpt wat ik bedoel)
Ze heeft je hart gebroken, maar jullie hebben elkaar nog nooit ontmoet?
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')