Ik koop daarom dus al geen games meer voor de ps3.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef koei het volgende:
Mijn backlog wordt ook steeds langer daardoor... Darksiders, Oddworld, misschien Deus Ex en Tombraider en borderlands er achteraan... Ik vind het eigenlijk iets te overdreven worden, met zoveel grote titels komen ze aanzetten. Daar gaan ze zichzelf nog wel mee in de vingers snijden, waarom zou je nog games voor de PS3 gaan kopen?
SSX was mijn laatste aankoop en zelfs daar heb ik tot nu toe weinig aandacht aan besteedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:37 schreef koei het volgende:
Ach, ik koop sowieso al lange tijd geen games meer. Toevallig van de week nog New Super Mario Bros 2 en de Jak & Daxter trilogie gekregen van mn schoonvader, maar de laatste game die ik zelf gekocht heb is LittleBigPlanet 2, een klein jaar geleden toen hij afgeprijsd was naar 15 euro.
Dat is ook zo'n game die ze van mij wel gratis mogen maken! Lijkt me wel tof, maar gezien hoeveel ik Shaun White gespeeld heb, vind ik het niet meer dan 10 euro waard. Ik heb alleen nog geen gratis EA-games gezien...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:38 schreef Solique het volgende:
[..]
SSX was mijn laatste aankoop en zelfs daar heb ik tot nu toe weinig aandacht aan besteed
Dat vraag ik me ook af of het wel slim is. Maar niet verkeerd om te hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:32 schreef koei het volgende:
Mijn backlog wordt ook steeds langer daardoor... Darksiders, Oddworld, misschien Deus Ex en Tombraider en borderlands er achteraan... Ik vind het eigenlijk iets te overdreven worden, met zoveel grote titels komen ze aanzetten. Daar gaan ze zichzelf nog wel mee in de vingers snijden, waarom zou je nog games voor de PS3 gaan kopen?
Dead Space is toch EA?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:40 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n game die ze van mij wel gratis mogen maken! Lijkt me wel tof, maar gezien hoeveel ik Shaun White gespeeld heb, vind ik het niet meer dan 10 euro waard. Ik heb alleen nog geen gratis EA-games gezien...
Van de twee titels die er elke maand bij komen, is er meestal toch wel één A titel. Misschien geen AAA en ook vaak niet mijn genre of type game, maar het zijn wel grote bekende titels.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:11 schreef Poit het volgende:
Maar ik vind het qua top titels wel meevallen... Althans, het is maar wat je een toptitel noemt. De meeste full retail games die je met PSN+ krijgt zijn geen bestsellers volgens mij, op misschien LBP2 na.
Groot en bekend zeker maar volgens mij zelden de verkooptoppers die het hadden moeten zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:23 schreef koei het volgende:
[..]
Van de twee titels die er elke maand bij komen, is er meestal toch wel één A titel. Misschien geen AAA en ook vaak niet mijn genre of type game, maar het zijn wel grote bekende titels.
Ik denk ook dat dit juist de beste games zijn voor zo'n actie. AAA-titels hebben de meeste mensen al in huis en B-titels zit niemand op te wachten. En Dead Space 2 is er ook alleen om je lekker te maken voor deel 3quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Groot en bekend zeker maar volgens mij zelden de verkooptoppers die het hadden moeten zijn.
En Borderlands en Darksiders zijn er natuurlijk alleen maar om mensen lekker te maken voor deel 2.
Je hoort me verder niet klagen hoor.. Maar de meeste titels zijn net de games die ik wel interessant vond maar er niet voor wilde betalen. Met als beste voorbeeld Dead Space 2. Ik ben dus superblij met deze games
Waar schijnlijk ook inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit juist de beste games zijn voor zo'n actie. AAA-titels hebben de meeste mensen al in huis en B-titels zit niemand op te wachten. En Dead Space 2 is er ook alleen om je lekker te maken voor deel 3
Nee, helemaal niks. Maar EA was achter de schermen sowieso een beetje rommelig geregeld en heb amper iemand van EA zelf gesproken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar schijnlijk ook inderdaad![]()
Trouwens koei, was er in Duitsland nog iets te vinden over Mirror's Edge? Roddels en zulks?
Hallééé!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |