Heb je ook wild gescheten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, maar het was toffer om onder een waterval te douchennadeel van niet op campings staan is dat je maar eens in de drie, vier dagen doucht
quote:
Staat op mijn misschien lijstje, grotere kans dat ik naar A'dam ga.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef SuperFruitig het volgende:
FUCKING DRAGONFORCE
http://www.013.nl/event/4053_dragonforce
OHMIEGODquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere manieren om je vriend te ontlopen hoor.
hihi poepquote:
En mij gebitchedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:51 schreef koei het volgende:
Zo zonde, ben ik vrij voor een uitslaapdag, ben ik alsnog vanaf 8 uur klaar wakkerDe eerste was van vandaag is alweer bijna klaar en ik heb zelfs nieuws gepost!!!
Ja, dat was dan ook een hele simpele inkopperquote:
True that..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat was dan ook een hele simpele inkopper
Wel briljant inderdaadquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
[Upd] 'Politie Den Helder' op negerjacht
Die tweets![]()
Ze blijven gratis awesomeness geven.quote:
Sony!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze blijven gratis awesomeness geven.
Moet ook wel met zo een service!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze blijven gratis awesomeness geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerquote:
Ja, inderdaad.. Ik kan niks meer uitspelen.. Moet ook gewoon werken enzo!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Ze moeten alleen niet te veel weg geven anders zit hard disk te snel vol
Heb hetzelfde, heb nu zoveel games op schijf staan waar ik verder mee wil.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. Ik kan niks meer uitspelen.. Moet ook gewoon werken enzo!
Laatst wel even intro gedaan van Dead Space 2.. Damn wat zit er een lekker gevoel in die game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |