Kom maar halenquote:
Ik koop niets meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
hou nou op ik wil ook een vitaen een 3DS XL
Ga vanavond shoppenquote:
Ik wil nix kopen, heb nu al geen leven.quote:
Oh gamen en leven kan k goed combineren, gamezooi kopen en ziekenhuisrekeningen nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik wil nix kopen, heb nu al geen leven.
Heb gisteravond gefaald, diablo 3 gekocht.quote:
Zoals het hoortquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh gamen en leven kan k goed combineren, gamezooi kopen en ziekenhuisrekeningen niet
Ik hou het wel ff bij marioquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb gisteravond gefaald, diablo 3 gekocht.
Weg laatste beetje leven
Ik dus voorlopig bij Diablo (tot mijn volgende faalquote:
Ik heb echt teveel gezeik gehoord over diablo dat ik geen drang meer heb om hem te kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dus voorlopig bij Diablo (tot mijn volgende faal)
En terecht!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel gezeik gehoord over diablo dat ik geen drang meer heb om hem te kopen
Heb ik ook gehoord maar vrienden bleven het vragen dus toch maar besteldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel gezeik gehoord over diablo dat ik geen drang meer heb om hem te kopen
Diablo is leuk hoor, totdat je de eerste run gedaan hebt. Dan is het meer van htezelfde. Tot je met maten kan spelen, dan is het weer leuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond de beta al niet meer leuk toen ik niet kon spelen omdat Ziggo aan de kabel aan het vrotten was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Diablo is leuk hoor, totdat je de eerste run gedaan hebt. Dan is het meer van htezelfde. Tot je met maten kan spelen, dan is het weer leuk.
Ja, dat is wel heel erg kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vond de beta al niet meer leuk toen ik niet kon spelen omdat Ziggo aan de kabel aan het vrotten was.
Always-online DRM
Nopequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik werd ook minder enthousiast maar alsnog! Kick nummer.
Heb je Sound Shapes al gespeeld Fruitje?
Hmm.. Balen man.quote:
quote:Geen tijd geen tijd
Hoezeer het me ook spijt
Geen groetje kan eraf
Tot kijk
Te laat te laat te laat
Fixed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Diablo is leuk hoor, totdat je de eerste run gedaan hebt. Dan is het meer van htezelfde. Tot je met maten kan spelen, dan is het weer even leuk.
quote:Op Kpn na![]()
Eerste afspraak waar? Sterkte vandaag in elk geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:05 schreef koei het volgende:
Mogguh
Half vijf in bed en half acht weer op is geen goede combinatie... En over een uur ook gelijk mijn eerste afspraak... Gaat een zware dag worden vandaag
DUDEquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm.. Balen man.
[..]
[ afbeelding ]
Moet ik nog steeds eens kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren Hobo with a Shotgun gekeken.
Euhhhh nogal een aparte film...
Helpt niet echt..quote:
Best wel ja. Maar wel onze Rutger!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren Hobo with a Shotgun gekeken.
Euhhhh nogal een aparte film...
quote:
Zou mijn pa kunnen wezenquote:
quote:
Zekerquote:
ENERZITEENSMILEYINDEGEVANGENISquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef Poit het volgende:
HET IS VRIJDAG EN IK HEB HET WARM EN IK HEB TREK IN BIER EN CAPSLOCK IS VOOR MIETJES WANT DIT IS GEWOON SOME OLD SCHOOL SHIFT!
LOL IK WIST EERST NIET WAT JE BEDOELDE MAAR HILARISCH!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ENERZITEENSMILEYINDEGEVANGENIS
OF NIEquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
LOL IK WIST EERST NIET WAT JE BEDOELDE MAAR HILARISCH!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |