Stofzuiger.quote:
WTF.. twee grafische kaarten met drie ventilatoren? Is dat tegenwoordig nodig om shit op high te spelen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)evil-13-hd-7990.html
Wel als je 3 schermen gebruiktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
WTF.. twee grafische kaarten met drie ventilatoren? Is dat tegenwoordig nodig om shit op high te spelen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Pictures komen als ik ooit in italie ben, had er al moeten zijn maar sta nog in NL
Ik inmiddels weer iets meer dan een aantal jaar geleden maar dit soort shit zit ik ook niet in hoor.. Zag em voorbij komen op Tweakers en was redelijk verbaasd over het formaat van dat dingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef wc-eend het volgende:
Ow okJa sorry ben niet zo into pc-gaming.. heb een laptop.. en daar is alles mee gezegd..
Zo te zien kan dat ding vliegen zoals een helikopterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef Pheno het volgende:
Doet het ook de afwas en rijd het me ook naar mijn werk?
Hehe, krijg je dit:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:05 schreef Pheno het volgende:
Echt, je moet wel met een dikke koptelefoon spelen, anders hoor je het spel niet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:05 schreef Poit het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat het weekend is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |