Zeg jij was degene die zei dat de chase beter was dan the catch!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent alleen maar met me getrouwd om m'n spullen
Blijkbaar had ik gelijk.. Beetje leuk lopen doen en er dan achter komen dat het alleen om m'n spullen te doen was..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeg jij was degene die zei dat de chase beter was dan the catch!
Starks lig ik in een.vergeten hoekje!
Had je kunnen wetenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Blijkbaar had ik gelijk.. Beetje leuk lopen doen en er dan achter komen dat het alleen om m'n spullen te doen was..
Degene die jij het mooiste vind!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is volgens jullie de grafisch bestuitziende game atm?
Dat is momenteel Battlefield 3 op de PC denk ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
Wat is volgens jullie de grafisch bestuitziende game atm?
Dit dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:04 schreef StefanW het volgende:
Ik vind persoonlijk wat een game inhoudt belangrijker dan hoe mooi de plaatjes zijn, dus aan mij heb je in deze niet zo veel.
Ligt aan het gebruik. Wil je even snel spelen dan zijn graphics wel erg leuk, maar als je er een lange tijd van wilt genieten is vooral de gameplay belangrijk.quote:
Betaal je dan daar ook 60 euro voorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt aan het gebruik. Wil je even snel spelen dan zijn graphics wel erg leuk, maar als je er een lange tijd van wilt genieten is vooral de gameplay belangrijk.
Een game is in dat opzicht net een vrouw
Of net een man!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt aan het gebruik. Wil je even snel spelen dan zijn graphics wel erg leuk, maar als je er een lange tijd van wilt genieten is vooral de gameplay belangrijk.
Een game is in dat opzicht net een vrouw
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Betaal je dan daar ook 60 euro voor![]()
60 euro???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Betaal je dan daar ook 60 euro voor![]()
Ik hou altijd verschillende sites in de gaten, om zo de goedkoopste versie te vindenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
60 euro???
Dan wacht ik wel op de summer sale
Je kunt eventueel ook de budgetbakken nalopen op golden oldies.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:41 schreef StefanW het volgende:
[..]
60 euro???
Dan wacht ik wel op de summer sale
jij moest toch deze nog hebben, 4 voor 60quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je kunt eventueel ook de budgetbakken nalopen op golden oldies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Bij terug keer wel Gino aanmelden bij de douanequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Nog een paar uurtjes tot het warme Italië.
Tot snel allemaal
Have fune babe!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Tot snel allemaal
Veel plezier en geniet er vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Tot snel allemaal
Enjoy! Post die picca's!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Bijna op Schiphol
Tot snel allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |