Nieuwe cd van Coheed & Cambria in Limited Editionquote:
Sharquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Wat zou ik nog graag even in bedje liggen zeg![]()
Gratz!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef Kn0x het volgende:
WooHoo!~
Gister koopcontract ondertekend. We gaan een huis kopen.
Congratzquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:16 schreef Kn0x het volgende:
WooHoo!~
Gister koopcontract ondertekend. We gaan een huis kopen.
Daar kijk ik dagelijksquote:
Daar nietquote:
Vanavond eens proberenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:18 schreef Poit het volgende:
Retro / Grade is trouwens een toffe game!
Echt cool, als je een beetje van ritmegames houd is dit echt heerlijk. Heb maar 1 leveltje even snel gedaan maar beviel me prima! Heb het alleen niet met gitaar gespeeld. Ben benieuwd hoe dat isquote:
oh oh, het is een ritmegame.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Echt cool, als je een beetje van ritmegames houd is dit echt heerlijk. Heb maar 1 leveltje even snel gedaan maar beviel me prima! Heb het alleen niet met gitaar gespeeld. Ben benieuwd hoe dat is
Nou, ja, het is zegmaar een space shooter die je achterstevoren speelt. Omdat je achteruit gaat in de tijd moet je het 'space time continuum' in tact houden en dit doe je door je eerder gedane stappen te herhalen (alleen heb jij die als speler nog niet gedaan)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
oh oh, het is een ritmegame.
Heb nog wel mijn GH gitaar liggen
Ga vanavond gewoon de game spelen en dan merk ik het wel, filmpjes kan ik niet kijken op werk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, ja, het is zegmaar een space shooter die je achterstevoren speelt. Omdat je achteruit gaat in de tijd moet je het 'space time continuum' in tact houden en dit doe je door je eerder gedane stappen te herhalen (alleen heb jij die als speler nog niet gedaan)
Je begint ook met het verslaan van de eindbaas, begint bij level 10, naar level 1. Echt leuk bedacht.
Dus je moet en schieten (op de maat van de lekkere beat) en kogels ontwijken.
Check maar eens een filmpje ofzo. Echt cool
Ah, het ziet er cool uitquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Ga vanavond gewoon de game spelen en dan merk ik het wel, filmpjes werken niet op werk.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, het ziet er cool uit![]()
Maar zie het als een soort Guitar Hero maar dan speel je geen nummer na maar een level
quote:
AWESOME!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:50 schreef koei het volgende:
Poit! Ik heb trouwens wel Rocksmith gespeeld in Keulen! Een privé-sessie zelfs! Erg tof spel! Heel moeilijk (want je hebt zes snaren en tig verschillende plaatsen om je vingers te houden), maar met een dynamische moeilijkheidsgraad dus ik merkte in vijf minuten gewoon al dat ik beter werd en sommige stukjes al moeilijker mocht spelen!
Erg toffe game! Dat wordt een elektrische gitaar kopen...
als je het spel op het hoogste niveau speelt, speel je ook echt het hele liedje zelf, dat is wel tof! Oktober idd. Was eerst september maar is weer wat verschoven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
AWESOME!
Ennuh, net echt gitaar spelen he
Heb de game al een jaar in de pre-order staan volgens mij![]()
Hij komt in Oktober toch??
Heb laatst m'n elektrische gitaar laten opknappenBen er helemaal klaar voor!
Ubisoftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:02 schreef koei het volgende:
[..]
als je het spel op het hoogste niveau speelt, speel je ook echt het hele liedje zelf, dat is wel tof! Oktober idd. Was eerst september maar is weer wat verschoven.
Ik zie steeds meer voordelen van ons huwelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
AWESOME!
Ennuh, net echt gitaar spelen he
Heb de game al een jaar in de pre-order staan volgens mij![]()
Hij komt in Oktober toch??
Heb laatst m'n elektrische gitaar laten opknappenBen er helemaal klaar voor!
Je bent alleen maar met me getrouwd om m'n spullenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer voordelen van ons huwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |