quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou sowieso geen helm via marktplaats kopen
Mwah gut, je kan alsnog passen en als dat ding nog helemaal zonder krassen of wat dan ook is, kan je er van uit gaan dat er niet mee gevallen isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Nee ik eigenlijk ook niet, je weet niet wat er mee gebeurd is. Ookal ziet hij er van buiten nog perfect uit, dan kan hij van binnen nog flink beschadigd zijn. De buitenschaal kan na een klap weer terug naar zijn oorspronkelijke vorm springen terwijl het binnenwerk ingedeukt blijft.
Kun je niet vanuit gaan. Mijn helm is ook een aantal keer gevallen, maar er zitten nog geen krassen op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:26 schreef Daantke het volgende:
[..]
[..]
Mwah gut, je kan alsnog passen en als dat ding nog helemaal zonder krassen of wat dan ook is, kan je er van uit gaan dat er niet mee gevallen isTweedehands artikelen kopen die er niet meer als nieuw uit zien, nee, dat zou ik ook niet doen...
Van de week ook broek en jas tweedehands gekocht, niks mis mee, kaartjes er nog aan, en scheelt behoorlijk wat geld.
Risico nemen bij het kopen van een motorpakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:26 schreef Daantke het volgende:
[..]
[..]
Mwah gut, je kan alsnog passen en als dat ding nog helemaal zonder krassen of wat dan ook is, kan je er van uit gaan dat er niet mee gevallen isTweedehands artikelen kopen die er niet meer als nieuw uit zien, nee, dat zou ik ook niet doen...
Van de week ook broek en jas tweedehands gekocht, niks mis mee, kaartjes er nog aan, en scheelt behoorlijk wat geld.
Alsof alles wat tweedehands is sowieso onveilig is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Risico nemen bij het kopen van een motorpak
Nope, dat ben ik ook sowieso niet van plan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef Salatrel het volgende:
een helm moet je sowieso ff passen voordat je koopt imo.. toen ik mijn helm ging kopen had ik op een gegeven moment 2 versies van een type op (alleen kleurstelling was anders, maat hetzelfde) en zelfs die pasvorm verschilde. je hoofd opmeten en dat volgens een sizechart via internet bestellen zou ik in ieder geval niet doen.
Bedankt voor de waarschuwing trouwens, kan het me niet voorstellen maar als jij het zegt...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je niet vanuit gaan. Mijn helm is ook een aantal keer gevallen, maar er zitten nog geen krassen op.
Om maar even met de woorden van die skeere dwerg van wegmisbruikers te spreken; "kijk, zo een rijdt zich nou kapot."quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef Daantke het volgende:
[..]
Alsof alles wat tweedehands is sowieso onveilig is.Gewoon opletten wat je koopt, klaar. Ik snap ook wel wat er rotte appels tussen zitten. Heb eigenlijk geen zin in deze discussie...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:42 schreef Dekatria het volgende:
"Koos, deze twee motorrijders hebben een discussie over het tweedehands aanschaffen van motorkleding, welke van de twee heeft nou gelijk?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |