Dat meurt altijd zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:51 schreef RanTheMan het volgende:
Een tip.. Ik strooi altijd een dikke laag cacaodoppen op de grond.. Na een maand komt er her en der een sprietje omhoog, maar daarna eigenlijk niet meer, als je de laag dik genoeg houdt..
Mijn ouders hebben een strakke siertuin van meer dan 200 m2.. Kost ze nu ongeveer 250 euro per jaar aan cacao doppen, maar bespaart misschien wel 100 uur tuinwerk minimaal
Zoek de verschillen...?quote:Op zondag 2 september 2012 18:35 schreef jpajs het volgende:
Foto 1.
[ afbeelding ]
Foto 2.
[ afbeelding ]
Wel enorm opgeknapt hoor, knap gedaan........................
Maak jezelf een ochtendje kwaad en je bent het kwijtquote:Op donderdag 20 september 2012 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Bedankt. Daar ik zelf geen zin meer heb om de boel op te ruimen heb ik iemand gevonden die de rest van de tuin (zoals op de foto's) voor E 150,- wil schoonmaken (dus echt alles verwijderen op de heg rechts na = dus ook alle stronken e.d. weg) en zelf opruimen (het afval allemaal zelf wegbrengen)
is dat redelijk?
paar polen inhuren, kan het misschien wat goedkoperquote:Op donderdag 20 september 2012 15:11 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Betaal gewoon decadent die 150 euro en geniet van de moderne slavernij.
Asfalteren zou ik zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:58 schreef Bouwclone het volgende:
Voorlopig klus ik niet in de tuin omdat die nog niet klaar is. Volgende week komt de graafmachine weer om dingen aan te leggen. Beneden komt deels grind en deels gras. Boven en de tuin op het westen/noorden (straatkant) moeten we nog in wat meer detail uitwerken.
Is dit ook een goede plek voor suggesties om het zo onderhoudsvriendelijk aan te laten leggen? (Tekening plaats ik later, zit nu mobiel).
Daar groeit ook mos inquote:
je moet ook geen ZOAB nemenquote:
Die franzosen zijn blijkbaar niet zo van tuinieren? Links en rechts.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef crv het volgende:
Wij zijn ook nog niet echt met de tuin bezig, eerst het huis af.
Dit is de basis voor ons Tuinprojektje
[ afbeelding ]
tuurlijk moet je daar rekening mee houden, net als met extreme kouquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die franzosen zijn blijkbaar niet zo van tuinieren? Links en rechts.
Of zijn ze nog aan het bijkomen van financiële aderlatingen na bouwen van
hun huis?
OT. moet je niet giga rekening houden met de verschroeiende warmte?
en/of ladingen sneeuw?
Worden er überhaupt tuinen aangelegd daar of alleen zwembaden neergelegd...![]()
Sterker nog, ik heb een beter voorstel gedaanquote:Op donderdag 27 september 2012 19:22 schreef Allan24 het volgende:
En hoe is het nu uiteindelijk geworden? Hebben die ¤ 150,- hun werk gedaan?
OK.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:39 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb een beter voorstel gedaan![]()
E 100,- en een uiteten op mijn kosten!![]()
@crv
Nou normaliter had ik opnieuw dat gedaan wat je voorstelde (zelf doen) maar na 2 dagen het grootste vuil weg te hebben gehaald en het tij nu anders is (kou,regen,wind) voel ik er weinig voor te meer ik ook niet meer de jongste ben en kou vatten zo gebeurd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |