Je mag bij 1 werkgever heffingskorting aanvragen het hoeft niet. Heb het jaren niet gedaan en elk jaar als extraatje aan de belasting dienst terug gevraagd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:40 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je werkgever komt er sowieso achter. Je moet namelijk een loonheffingskorting-formulier invullen en je kunt maar bij 1 werkgever daar 'ja' invullen. Als jij er een tweede baan bij krijgt, zien ze vanzelf dat je daar 'nee' invult.
Ja maar dat heeft meer met het feit te maken dat je niet functioneert als met de andere baas. Als je elke avond in de kroeg gaat zuipen en niet functioneert dan krijg je dezelfde reactie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Zolang je werkzaamheden bij het ene baantje die van het andere baantje niet beïnvloeden is er niks aan de hand. Als jij in de nachtploeg werkt en daaruit doorrolt in je dagbaantje waarbij je altijd grijs, traag, slaperig en ongemotiveerd bent, ja, dan kan ik me voorstellen dat je baas je hierop aanspreekt.
+ concurrentiebedingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Zolang je werkzaamheden bij het ene baantje die van het andere baantje niet beïnvloeden is er niks aan de hand.
Wat een vraag. Is het mogelijk? Ja, wie houdt je tegen, de meer dan 1 baan politie? Vinden ze het erg? Als het je prestaties beïnvloed wel denk ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:58 schreef JustLiving het volgende:
Ik vroe me af of het mogelijk is als student meer dan 1 baan te werken. Vinden werkgevers het erg als ze weten dat je al een baan hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |