SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Feyenoord Rotterdam
Ja want het duurt ook nog niet 2 jaar en je hebt de poule van NL ook nog niet gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die prestaties zijn nu begonneneerlijk gezegd denk ik dat jullie het WK niet halen mwt deze kern
Die rechtse, alleen dat hoofd is al geil (de rest zie je nietquote:
Natuurlijk halen wij het WK wel, heb je onze tegenstanders gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Die prestaties zijn nu begonneneerlijk gezegd denk ik dat jullie het WK niet halen mwt deze kern
Nog steeds beter dan België imo en deze loting mag echt geen problemen opleveren. NL en België moeten het gewoon allebei kunnen redden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Beter zetten ze De Tank in de spitsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef RavioliPunch het volgende:
We hebben nu eigenlijk niet eens drie spelers die goed bezig zijn
Omdat Dembele tegenwoordig een CM is..een vrij verdedigende CM zelfs. In Engeland zelfs bovenaan in het percentage gewonnen tackles klassement geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Natuurlijk halen wij het WK wel, heb je onze tegenstanders gezien.
Verder, waarom begon Dembele niet in de basis maar Chadli wel??
Goh. Dat vinden we allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind YOLO echt zo'n verschrikkelijk achterlijke uitspraak he.
Snap ook niet hoe ze er hier nu ineens bij komen..echt zo'n hype van een jaar geleden. Volgende week ontdekken ze parcours denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind YOLO echt zo'n verschrikkelijk achterlijke uitspraak he.
Dat laatste lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er is ook al geen IF Fayzulin op de markt, zijn ze dan zo zeldzaam of worden er zo weinig silver packs geopend? Misschien moet ik dan ook maar wat uit gaan geven want YOLO
The motto is pas een jaar oud mongool.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe ze er hier nu ineens bij komen..echt zo'n hype van een jaar geleden. Volgende week ontdekken ze parcours denk ik.
Of die stokken met een touw ertussen en zo'n raar ding erop te rollen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe ze er hier nu ineens bij komen..echt zo'n hype van een jaar geleden. Volgende week ontdekken ze parcours denk ik.
Doe ff normaal man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
The motto is pas een jaar oud mongool.
Ja en toen ontstond die hype. Dan zit ik er toch niet ver naast.quote:
Dat vraag ik me ook af ja.quote:
Ik begon het al te zeggen voordat Take Care was gedropped.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja en toen ontstond die hype. Dan zit ik er toch niet ver naast.
Ik merk dat er een gespannen sfeer hangtquote:
Ja gezellig, ik doe mee ...quote:
Ik had last van een tandarts, daarna last van mijn werk en daarna last van het trainen. Dadelijk heb ik alleen nog maar mijn lul in mijn handen om te fappen. Veel meer heb ik niet gehad vandaag.quote:
Niet stiekem aan alcohol als je ouders weg zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Trouwens, wat is Desperados smerig zeg
Ga je mond met zeep spoelen, druiloorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tja, jij drinkt nooit en verwacht dan dat bier met tequila meteen lekker is..begin dan met een girly alcohol drink..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Had je er een citroentje bij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
M'n pa vond het ook smerig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je mond met zeep spoelen, druiloor
Mensen zijn denk ik gefrustreerd omdat Nederland heeft verloren. Zelf vind ik het jammer maar ik ben niet gefrustreerd. Wel ben ik bang voor het onweer wat nu dichterbij komtquote:
Nope, rauw uit de fles gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had je er een citroentje bij?
Viergever was net zo slecht als de andere 3 achterin. Nog steeds zou ik viergever graag bij PSV zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
goh wat zal mathijs blij zijn met zijn viergever en narsingh nu.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, rauw uit de fles gewoon
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, jij drinkt nooit en verwacht dan dat bier met tequila meteen lekker is..begin dan met een girly alcohol drink..
Ik kan wel, Omni is er niet thoquote:
waarom bang voor onweer? je zit lekker binnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen zijn denk ik gefrustreerd omdat Nederland heeft verloren. Zelf vind ik het jammer maar ik ben niet gefrustreerd. Wel ben ik bang voor het onweer wat nu dichterbij komt
Overigens ken ik de uitspraak YOLO nog niet zo heel lang. Als jullie het irritant vinden gebruik ik het wel niet meer
Dan deed je dat in ieder geval niet foutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, rauw uit de fles gewoon
Vaag nasmaakje zat eraanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan deed je dat in ieder geval niet fout
Gewoon rustig beginnen dan met girly drinks, lekker aan de cocktailtjes, niets mis meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had een slokje perenlikeur van 39% puur gedronken, talking about nasty
Ja, maar ik kan nooit slapen als het onweert en ik durf dan bijna niet achter de computer te zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kan wel, Omni is er niet tho
[..]
waarom bang voor onweer? je zit lekker binnen
Tequila heet dat.quote:
Die heb ik op vakantie zo'n 20 gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon rustig beginnen dan met girly drinks, lekker aan de cocktailtjes, niets mis mee
Schattig (L)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan nooit slapen als het onweert en ik durf dan bijna niet achter de computer te zitten
Overigens krijg ik net Bouma in mijn eerste silver Jumbo
Ik vond Corona gewoon goed te drinkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon rustig beginnen dan met girly drinks, lekker aan de cocktailtjes, niets mis mee
Ik was laatst in een cocktailbar. Lekkere wijven daarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik baal er enorm van dat ik niet ga, dus ik zit vanaf morgen ff zuur thuisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Lekker weer op Lowlands dit weekend, meer dan 30 graden en lekker met z'n allen in die tenten
Alles met een kleurtje of een rietje. Girly is niet negatief ofzo trouwens..zo noem je die shit gewoonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vond Corona gewoon goed te drinkenWat versta jij onder girly?
Damn, sigje ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was laatst in een cocktailbar. Lekkere wijven daar![]()
Eentje naast me zat met dr kont tegen mn heup aan te schuren. Ik dacht in mn hoofd toen ALLL DAT ASSS GURLLLLLLLL
Gossip Girlquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles met een kleurtje of een rietje. Girly is niet negatief ofzo trouwens..zo noem je die shit gewoon
Daar heb ik dan echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die heb ik op vakantie zo'n 20 gehad.
Royal Special was het lekkerst
Vriend van mij had nog een kaartje maar om nou 170 euro te betalen om een weekendje te zuipenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik baal er enorm van dat ik niet ga, dus ik zit vanaf morgen ff zuur thuis. Kaartje verkocht, dus wel mijn eigen schuld.
Godver ga ik er dan uitquote:
Aight aight. Naja, het is dat het toevallig vakantie is, anders drink ik nooitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles met een kleurtje of een rietje. Girly is niet negatief ofzo trouwens..zo noem je die shit gewoon
Ja tering dat was echt een lekker wijf gewoon. Maar kon niet met haar praten want ze was met een andere guyquote:
royal holiday palace was het hotelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan echt nog nooit van gehoord
Net de Donald Duck gelezen ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vriend van mij had nog een kaartje maar om nou 170 euro te betalen om een weekendje te zuipenen de pils is daar ook nog eens verhipte duur!
Ik wil er nog wel eens naar toe maar dan moet ik wat meer geld te besteden hebben
Oké. Nice. Ik wil wel even clubsen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kan wel, Omni is er niet tho
[..]
waarom bang voor onweer? je zit lekker binnen
Nee, ik sla die van Rijst op in het sigarchiefquote:
Ik zat al op google te zoeken, maar daarom kon ik dus niets vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
royal holiday palace was het hotel
Royal Special.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Long island ice teageil spul is dat!
Wacht tot donderdagavond of vrijdagochtend en je kan kaartjes kopen voor 100-125 per stuk. Prima te doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vriend van mij had nog een kaartje maar om nou 170 euro te betalen om een weekendje te zuipenen de pils is daar ook nog eens verhipte duur!
Ik wil er nog wel eens naar toe maar dan moet ik wat meer geld te besteden hebben
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik sla die van Rijst op in het sigarchief
Gewoon klappen die shit man, en anders mij bellenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja tering dat was echt een lekker wijf gewoon. Maar kon niet met haar praten want ze was met een andere guy
Ik ben niet van het kamperenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wacht tot donderdagavond of vrijdagochtend en je kan kaartjes kopen voor 100-125 per stuk. Prima te doen.
Er stonden begin deze week meer dan duizend advertenties open op alleen al martkplaats.
Stonden ook allemaal Cocktails met wijn, niet te drinken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat al op google te zoeken, maar daarom kon ik dus niets vinden
Bochtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef Fuszy het volgende:
Daarnaast op lowlands en op meerdere festivals voortaan, de grolsch beugelbar
Gewoon Lipton vind ik lekker genoeg hoor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef vandermar het volgende:
Long island ice teageil spul is dat!
Met Baileys erin ofzo? Of Merrysquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stonden ook allemaal Cocktails met wijn, niet te drinken.
Verder was warme chocomel, slagroom en dan zat daar drank in, ben naam kwijt. Die waren ook wel lekker
Baileys ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Stonden ook allemaal Cocktails met wijn, niet te drinken.
Verder was warme chocomel, slagroom en dan zat daar drank in, ben naam kwijt. Die waren ook wel lekker
Ik vind grolsch smerig maar ben te skeer om cocktails te kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
goed te doen. Anders ga je aan de cocktails a la een tientje per stuk
Ik weet het niet. was wel lekkerquote:
Idunno, was lekker.quote:
Blue Curacaoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
Blue Curacao met boswandeling en 7up
Je bent maar één keer jong, dus geniet er van ouwe rukkertquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Eerlijk hè..Als ik erover nadenk. Ik heb nu 12 dagen achtereenvolgend bier gedronken.
![]()
Alcoholist in de dop. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Heey verse niggel ik sta in je Sig ;Dquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
IF Tadic in game:
Crossing 95
curve 99
dribbling 87
finishing 85
free kick* 97
heading *57
long pass 87
long shot 82
marking 44
penalties 90
short pass 83
shot power 88
slide tackle 35
stand tackle 48
volleys 94
acceleration 85
agility 88
balance82
jumping 72
reactions83
sprint speed 79
stamina 99
strength 71
agression 83
att. position72
interceptions 33
vision 83
Die zijn echt ziek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef vandermar het volgende:
IF Tadic in game:
Crossing 95
curve 99
dribbling 87
finishing 85
free kick* 97
heading *57
long pass 87
long shot 82
marking 44
penalties 90
short pass 83
shot power 88
slide tackle 35
stand tackle 48
volleys 94
acceleration 85
agility 88
balance82
jumping 72
reactions83
sprint speed 79
stamina 99
strength 71
agression 83
att. position72
interceptions 33
vision 83
Paar jaar geleden ging ik om met een kerel die zijn eigen bedrijf had en apps ontwikkelde voor smartphones etc en die kocht altijd met stappen een fles champagne. Eerste keer was het leuk, daarna werd het wel echt foutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind grolsch smerig maar ben te skeer om cocktails te kopen
CR7 - TOTY LUUK - IF TADICquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef DutchSL het volgende:
UP Tadic is al ziek: 92 crossing, 99 curve, 70 strength, 89 FK acc etc
En hij speelde ook echt geweldig voor mij, ik hype hem niet voor niets.:P had hem wel als CAM though.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
CR7 - TOTY LUUK - IF TADIC
[ afbeelding ]
OPPAN GANGNAM STYLE!quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit een vreselijke kut speler
[ afbeelding ]
Overal gewoon slecht in.
Heb hem ook gehad en kon er helemaal niets meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
Wat is dit een vreselijke kut speler
[ afbeelding ]
Overal gewoon slecht in.
Ik krijg nooit rood tegen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ik was doorgebroken, een overtreding maar er wordt voordeel gegeven. Krijgt ie even later alsnog rood
Ik krijg ook nooit rood want ik maai nooit iemand neer die doorgebroken is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik krijg nooit rood tegen...
Zelfs niet als je penaltys mee krijgt...
Geven ze überhaupt rood bij penaltys?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
GJE krijgt ook nooit rood omdat zijn keeper altijd iedereen neer maait
Dixons is eigenlijk nooit goedkoop..die 20 euro kan je bij een gemiddelde webshop ook makkelijk vinden lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Dixons zegt 20 euro korting op alle iPad's. Dus ik kijken bij de iPad 2, geen 20 euro eraf maar alleen voor de iPad 3wat een trieste flikkers zijn het ook.
Nope, bij dixons is hij het goedkoopstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dixons is eigenlijk nooit goedkoop..die 20 euro kan je bij een gemiddelde webshop ook makkelijk vinden lijkt me.
Dixons en MyCom lijken sinds kort een nieuwe strategie te hebben waarin ze bij heel veel elektronica de laagste(n) in de PriceWatch zijn, terwijl ze die producten niet daadwerkelijk in de winkel hebben liggen. Je moet ze dan bestellen en afhalen in de winkel of thuis laten bezorgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dixons is eigenlijk nooit goedkoop..die 20 euro kan je bij een gemiddelde webshop ook makkelijk vinden lijkt me.
Wat maakt de ipad 3 eigenlijk zo duur? Zoveel is er toch niet veranderd t.o.v. de ipad 2?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Dixons zegt 20 euro korting op alle iPad's. Dus ik kijken bij de iPad 2, geen 20 euro eraf maar alleen voor de iPad 3wat een trieste flikkers zijn het ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de iPad 2 is nog steeds ¤369,-
[ afbeelding ]
Gratis bezorgingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef n0ir het volgende:
Dixons en MyCom lijken sinds kort een nieuwe strategie te hebben waarin ze bij heel veel elektronica de laagste(n) in de PriceWatch zijn, terwijl ze die producten niet daadwerkelijk in de winkel hebben liggen. Je moet ze dan bestellen en afhalen in de winkel of thuis laten bezorgen.
Beter camera ofso, zoek op internetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wat maakt de ipad 3 eigenlijk zo duur? Zoveel is er toch niet veranderd t.o.v. de ipad 2?
quote:
Hoe duur dan? Ben je online al iemand tegengekomen die IF Maikon Leite had?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Heerlijk om zo'n belachelijk dure brasilver squad te verslaan met je non rares![]()
the usual suspects, Leite, Sharaawy, Pato, IF Neves, Cicinho etc.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe duur dan? Ben je online al iemand tegengekomen die IF Maikon Leite had?
JIj hebt zeker een bronzen bank of niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
the usual suspects, Leite, Sharaawy, Pato, IF Neves, Cicinho etc.
niet echt silver oke
Nee? Hoezo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj hebt zeker een bronzen bank of niet?
gewoonquote:
Neequote:
Vast wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lekker de hele nachtdienst bronze packjes openen als dat nog een beetje lucratief is..
Niet verkeerdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vast wel.
En nog betaald krijgen ook![]()
ditquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:45 schreef poker4lifee het volgende:
lees gewoon wat partij programma's goed door man
Wilt U dat er in Nederland meer moskeen gebouwd worden? Nee. --> PVV.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
Kieskompas uitslag bij mij
[ afbeelding ]
Ik ga dus echt sowieso niet PVV stemmen en wilde eigenlijk D66
Lekker bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
Lol, nu een SIF Altidore voor 30K
Like i said, not bad
[ afbeelding ]
Mijne ziet er qua partijen redelijk hetzelfde uit. Ook het dichtst bij PVV en daarna 50plus ;Dquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die L/RMquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:08 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1879457
[ afbeelding ]
451 uitproberen want YOLO
Braaten is baas jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Haten op Braaten en Pedersen
Houthakkersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Haten op Braaten en Pedersen
Op de bank ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niks mis met houthakkers, die moeten er ook zijn.
Braaten is echt een held johquote:
Kan idd zijn oma zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:50 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ] is dit niet zn moeder? misschien zn oma![]()
Dat is dezelfdequote:
oh sorry, al die blanken lijken op elkaar :$quote:
Cougars met tentakelsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik een cougar-fetish, jij een tentakel-fetish, mij om het even hoor.
Hee leuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:45 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dixons heeft de laatste tijd vaak games die voor (nieuwprijs) wel lekker goedkoop zijn, zo heb ik daar o.a. Uncharted 3 en Arkham City gehaald voor 30 euro, terwijl ze bij GameMania tweedehands (dus zonder online pass) ook ongeveer 30 waren en nieuw boven de 40.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jou teams? Heb je alles nog of al wat teams verkocht?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cougars met tentakels [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
25 minuten goed, verder de Belgen verdiend gewonnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:44 schreef stoereboii het volgende:
En wat vinden jullie na een nachtje slapen van het optreden van oranje?
Begin van de 2de helft was het idd lastig met 2 goals tot gevolg. Dan kwam de Hollander erinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
25 minuten goed, verder de Belgen verdiend gewonnen
sorry, dit is het ultimate team topic.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:52 schreef sonnyspek het volgende:
Sorry hoor: Maar JEZUS! Ik speel in divisie 3, had nog 3 punten nodig met nog 1 wedstrijd te gaan. Sta 4-2 voor in de 90ste minuut. Gaat ie weg?!? Weer een heel seizoen spelen, kan iemand me dit uitleggen?
Ja, je bent gepromoveerd en speelt nu in divisie 2quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:52 schreef sonnyspek het volgende:
Sorry hoor: Maar JEZUS! Ik speel in divisie 3, had nog 3 punten nodig met nog 1 wedstrijd te gaan. Sta 4-2 voor in de 90ste minuut. Gaat ie weg?!? Weer een heel seizoen spelen, kan iemand me dit uitleggen?
Ja sorry, maar kan je het me wel uitleggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
sorry, dit is het ultimate team topic.
Nee echt niet, ik moet gewoon opnieuw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, je bent gepromoveerd en speelt nu in divisie 2
Heb je er al aan gedacht je console opnieuw op te starten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee echt niet, ik moet gewoon opnieuw.
Nee, ben een andere wedstrijd begonnen. Kan het dan nog? Daarna dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je er al aan gedacht je console opnieuw op te starten?
Nou, misschien als je je console had uitgezet en dan weer aan, zou je misschien nog kunnen hebben dat het wel goed gezet word, maar nu ben je al aan divisie 3 begonnen, dus nu waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, ben een andere wedstrijd begonnen. Kan het dan nog??:P
Haha okee, baal er echt van. iniedergeval bedankt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou, misschien als je je console had uitgezet en dan weer aan, zou je misschien nog kunnen hebben dat het wel goed gezet word, maar nu ben je al aan divisie 3 begonnen, dus nu waarschijnlijk niet.
Het is ook maar een optie..
Ja, geen probleemquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:07 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha okee, baal er echt van. iniedergeval bedankt!
Hoppa heb ze toch gekregenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, geen probleem
Ik heb ook wel eens gehad dat ze weggingen, en toen kreeg ik geen punten, maar toen deed ik even mijn Xbox uit en toen waren de punten er ineens wel.
Mooi zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hoppa heb ze toch gekregen. Nadat ik met dat potje klaar was kreeg ik er 6
.
Gewoon Serie A verdediging? Maicon rechtsback.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef stoereboii het volgende:
zou iemand hem aub willen afmaken?
[ afbeelding ]
of gewoon een beter team met Mbokani erin
Kom er niet echt uit verder.
is weer zo saai ook, vandaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon Serie A verdediging? Maicon rechtsback.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:23 schreef stoereboii het volgende:
zou iemand hem aub willen afmaken?
[ afbeelding ]
of gewoon een beter team met Mbokani erin
Kom er niet echt uit verder.
Mbokani links en Lukaku rechts lijkt me veel beter?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo wilde ik hem doen.
Mij niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mbokani links en Lukaku rechts lijkt me veel beter?
quote:
ANDERLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHTquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef marcie216 het volgende:
waarom pakt nou in 1x iedereen een team met die M'bokani. Is dat een 2e lukaku of zo?
ja wat nouquote:
dat zeg ik al tijden, Lukaku 2.0quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef marcie216 het volgende:
waarom pakt nou in 1x iedereen een team met die M'bokani. Is dat een 2e lukaku of zo?
Nooit gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat nou
[..]
dat zeg ik al tijden, Lukaku 2.0
nee omdat anderlechtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat nou
[..]
Lukaku 2.0quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja wat nou
[..]
Lekker met je 7 chem donk. Verder wel een tof team ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:43 schreef stoereboii het volgende:
Dit lijkt me een goed team!
[ afbeelding ]
zag et net jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Lekker met je 7 chem donk. Verder wel een tof team ja.
Je was toch gestoptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
Wat zijn er toch gigantische kneuzen in fifa zeg....
al die 14 15 16 jarige kleuters![]()
![]()
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef stoereboii het volgende:
zou dit een grote impact hebben op goals die ik tegenkrijg?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
WHuuuuuut? Wanneer heb je hem gekochtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op het EA forum bood 175k op IF Fayzulin, dat heb ik meteen geaccepteerd. Bijna 140k winst na tax
Vanmorgen zocht ik naar hem en toen stond er 1 voor 30k BIN die er al 7 minuten op stondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
WHuuuuuut? Wanneer heb je hem gekocht?
Nais.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanmorgen zocht ik naar hem en toen stond er 1 voor 30k BIN die er al 7 minuten op stond
Voor de rest ging er gisteren 1 voor 181k, daarna was dit denk ik de enige die op de markt is geweest. Van IF Jean is er nog maar 1 op de markt geweest die voor 300k ging.
Wie is dat ?quote:
Iets meer dan 3 maanden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dumbfoundead niet kennenHoelang post je al mee hier
Nou uhquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Iets meer dan 3 maanden.
Had geen zin om mijn post te editen.
Anders ga je het even luisteren?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:05 schreef stoereboii het volgende:
wat is dumbfoundead dan? welke stijl?
neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Anders ga je het even luisteren?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Newcastle-United.htm
Niet doen die keeper is pure baggerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Newcastle-United.htm
Ja want andere clubs hebben ook geen interesse in Tiote en Cabayequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
8.5 miljoen voor Anita terwijl je Tiote en Cabaye al hebt
Baas.quote:
Goed voor het Nederlands elftal als die aan spelen toekomt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef DutchSL het volgende:
8.5 miljoen voor Anita terwijl je Tiote en Cabaye al hebt
Dan nog is 8.5 miljoen voor Anita betalen belachelijk veel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want andere clubs hebben ook geen interesse in Tiote en Cabaye
leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef stoereboii het volgende:
5 plaatsen gezakt![]()
[ afbeelding ]
Prima prijs voor een speler als Anita.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan nog is 8.5 miljoen voor Anita betalen belachelijk veel.
En als die andere twee niet verkocht worden zitten ze met een (te) dure bankzitter.
hoelang stond hij nog onder contract?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Prima prijs voor een speler als Anita.
Ja want je haalt even Anita met zoveel moeite om hem op je bank neer te zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan nog is 8.5 miljoen voor Anita betalen belachelijk veel.
En als die andere twee niet verkocht worden zitten ze met een (te) dure bankzitter.
tot 2014.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
hoelang stond hij nog onder contract?
Ah oke, dan een schappelijke prijs ja.quote:
Ik ben in beeldquote:
haha tijd + plaats?quote:
Ik zou er 150 euro op zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
hmz. geld op nec inzetten is wel heel erg +ev aan het worden
wat is er dan ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:16 schreef vandermar het volgende:
hmz. geld op nec inzetten is wel heel erg +ev aan het worden
Dat weet ik even niet meer bij die van Hardwell. Bij die van chuckie weet ik het wel:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
haha tijd + plaats?
jammer dat je 18 moet zijn, anders was ik zeker gegaan, achja over 3 jaartjes dan maar
alleen h2h op VGquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef Euroteller het volgende:
Iemand idee of je ook geld kan winnen met FUT i.p.v. h2h met Virgin Gaming?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat weet ik even niet meer bij die van Hardwell. Bij die van chuckie weet ik het wel:
57,42 in het midden, zwaaiend met een shirtje. Toen al aardig dronken volgens mij.
KSIOlajideBT.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Af en toe speelt ksio (Weet niet of je hem kent) voor geld met FUT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |