Engeland gewonnen inderdaad, en Zwitserland gelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Klopt, en Zwitserland en Engeland ook nog
Neuh, Van Gaal blijft wel rustig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Bonkers. het volgende:
Hopelijk slaat Louis Hansie nog straks.
Het was het EK all over again, 20 minuten goed spelen, 70 minuten afzien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens vond ik Nederland best sterk spelen, ze hadden enkel wat pech. Als Huntelaar zo'n bal er wel in had geschoten was het een totaal andere wedstrijd geweest.
Met 80 lagen make-up kun je zelfs van Hanna Tokkie een topmodel maken.quote:
Die rechtsequote:
Helaas helaas.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Neuh, Van Gaal blijft wel rustig.
QFTquote:
Meteen de kraker tegen de Turken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef sausagin het volgende:
Tegen wie is 1ste wedstrijd voor Nederland?
Turkijequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef sausagin het volgende:
snapte ik als belg zijnde ook niet. Maar veel simpel volk dat ging kijken door de "duiveluitdaging van Vincent Kompany"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef JC14 het volgende:
Veelzeggend dat de belgen keihard floot bij het Nederlands volkslied. Bijna aandoenlijk om zoveel frustratie van de afgelopen jaren en hun minderwaardigheidscomplex te zien.
Uit tegen Turkije (wehehehe)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef sausagin het volgende:
woon gelukkig in een doodlopende straat - geen toetergeweldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meteen de kraker tegen de Turken.
Uit in Nederland of in Turkije?quote:
Hij heeft ook veel ervaring met het analyseren van wedstrijden op sbs6quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Van Gaal is hier heel redelijk....
Vond dat we nu langer goed mee bleven doen.. maar dat kan ook aan de tegenstander liggerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het was het EK all over again, 20 minuten goed spelen, 70 minuten afzien.
Dit is voor de Belgen ook de wedstrijd van het jaar. Belangrijk voor ze.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef JC14 het volgende:
Veelzeggend dat de belgen keihard floot bij het Nederlands volkslied. Bijna aandoenlijk om zoveel frustratie van de afgelopen jaren en hun minderwaardigheidscomplex te zien.
Ja, begrijp dat je je met dat soort lui niet kan identificeren. Leuke overwinning voor jullie. Maar ja, hier kunnen we toch niet zoveel uit afleiden denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef sausagin het volgende:
[..]
snapte ik als belg zijnde ook niet. Maar veel simpel volk dat ging kijken door de "duiveluitdaging van Vincent Kompany"
Misschien voor wat Vlamingen. Walen geven geen zak om Nederland.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is voor de Belgen ook de wedstrijd van het jaar. Belangrijk voor ze.
Dat ze dan zich weer niet kwalificeren voor het volgend grote toernooi is bijzaak.
Natuurlijk niet, maar als Nederland een oefenpot van Duitsland wint dan wordt iedereen hier ook gek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef JC14 het volgende:
[..]
Ja, begrijp dat je je met dat soort lui niet kan identificeren. Leuke overwinning voor jullie. Maar ja, hier kunnen we toch niet zoveel uit afleiden denk ik.
Haha ik woon in een nette biuurt, dus zou daar geen last van hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:56 schreef KNAK het volgende:
[..]
woon gelukkig in een doodlopende straat - geen toetergeweld
Tsja, maar toch bijna aandoenlijk of niet? Ik werd er stil van. Dit had ik niet gedacht van die Belgen, maar ja, degene die het niet deden hebben hier natuurlijk geen schuld aan. Ach ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit is voor de Belgen ook de wedstrijd van het jaar. Belangrijk voor ze.
Dat ze dan zich weer niet kwalificeren voor het volgend grote toernooi is bijzaak.
Idd wel veelzeggend. Kun je goed zien dat ze de laatste jaren weinig hebben klaargespeeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef JC14 het volgende:
Veelzeggend dat de belgen keihard floten bij het Nederlands volkslied. Bijna aandoenlijk om zoveel frustratie van de afgelopen jaren en hun minderwaardigheidscomplex te zien.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Probeert Hans nou echt om Louis boos te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |