quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:39 schreef WeezerButler het volgende:
Superveel plezier allemaal !!!!!!! Maak er een tof feestje van.
U zijt snel deez' morgen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U zijt snel deez' morgen.
No worries, moet vandaag nog werken. Reageer op elk woord dat hier langskomt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:17 schreef Breuls het volgende:
Oh ja, dit is de dag waarop het slowchattopic stilvalt terwijl Lowlands pas over een dag begint.
lekker je tent uitzweten om tien uur sochtendsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he?
En ik ben gister pas teruggekomen van vakantie. Gelukkig kan ik op LL uitslapen! ... O, wachtIk ga zo dood zijn maandag *LOL*
hek ook bietje last van. ben nu aan 't ontbijten, maar het gaat er amper in, hehe.quote:
Ik heb nog geen hap naar achteren kunnen krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
hek ook bietje last van. ben nu aan 't ontbijten, maar het gaat er amper in, hehe.
Voor de goeie sfeer:quote:
zuigzuigzuigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:24 schreef Marleen-u-peen het volgende:
zo, net op mn werk aangekomen...nog drie uurtjes de baas pleasen en dan..................
hipster!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hap naar achteren kunnen krijgenIk vertrek iets later trouwens, moet nog even de nieuwe vogue en elle halen
Dus je snapt het wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
ik snap er de ballen niet van.
Eigenlijk net zoiets als een The Fall-fan. Meer houden van over muziek lezen dan dat je van muziek houdtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, modegeobsedeerd zonder dat ik eraan mee doe
Dat wordt dan een drukke dag met reacties geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:21 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
No worries, moet vandaag nog werken. Reageer op elk woord dat hier langskomt.
Ben benieuwd hoe laat de eerste berichten en foto's van de dijk komen ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |