Vond ik wel schijtlollig jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee die 0 punten op het EK waren geweldig
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee die 0 punten op het EK waren geweldig
Brussel en de EU maakt het er ook niet echt beter op hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
Hef dat kutland op aub. Voegt op Brussel na geen fuck toe aan de wereld.
Man ik volg dit topic niet eens, zo traag zijn jullie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Topics moeten sneller mensen, bijna 3 seconden vertraging.
quote:
rofl, sneu maar waarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef over_hedge het volgende:
Lijkt fifa wel. krijg je ook altijd dit soort kut doelpunten tegen.
Natuurlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]week lang feest in belgië straks?
Wauw...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
En waar was van Rhijn. Sukkel kan er niks van.
Doelpunt komt 100 procent op naam van die sukkel
He wat, is er bij voetbal ook sprake van geluk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die voorzet was trouwens wel puur geluk. kwam via een toevallig kaats daar terecht.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
aardig elftal hoor die belgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef NLGooner het volgende:
Van Gaal rot lekker op, als je al niet van die Belgen kunt winnen
Niet dan?quote:
Dat dan weer wel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die voorzet was trouwens wel puur geluk. kwam via een toevallig kaats daar terecht.
Frieten maak je van patatten ...quote:
Heeft hij je vroeger gepest?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef RubenSosa het volgende:
Is raspatat dan voor rasmongolen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mogolen is het inderdaad patat ja
watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Onder de rivieren wonenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Barbapapamama het volgende:
Binnekort staat Belgie gewoon weer op het WK/EK
Ik kom uit Breda ja?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat
of ben jij zo'n nep feyenoorder uit de provincie?
Neuhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Barbapapamama het volgende:
Geen zin om te discussiëren met iemand die zo weinig inzicht heeft. Verbaasde me er alleen over.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet dan?
Er gebeurd ook nog wat voor het doelpunt hoor...
Nee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Barbapapamama het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE![]()
![]()
pauperlied
Na 12 jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Barbapapamama het volgende:
Ze spelen 100% NLquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Stiggie het volgende:
NL speelt ook niet op 100% dat merk je wel
Moeilijke loting hebben ze wel, toch wel zondequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Barbapapamama het volgende:
Lol. Dacht al hoor ik dat nou goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE![]()
![]()
pauperlied
Ja Nederland nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Barbapapamama het volgende:
omdat ie van de Philips club isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een verdediging triest...Willems enige die het goed doet
2de helft krijgt de andere groep de kansquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE
HIER IS DAT FEESTJE![]()
![]()
pauperlied
Biased? Not at allquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Tallie1982 het volgende:
staat verkeerd, hij moest juist rugdekking geven aan matthijsen..quote:
Kijk straks nog een keertje in de pauze de herhaling terug. van Rhijn stond bij de middenlijn en ZIJN tegenstander stond helemaal vrij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen zin om te discussiëren met iemand die zo weinig inzicht heeft. Verbaasde me er alleen over.
Van persie fapperquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef pietpietpiet101 het volgende:
Wat is Huntelaar slecht... Om te kotsen.
En dan ben je voor de #2 vijand van NAC? Schande.quote:
nep jong is hetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan ben je voor de #2 vijand van NAC? Schande.
Gelukkig van der wiel normaal gesproken nietquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:10 schreef Marie30 het volgende:
Nu zingen ze: Holland kan niet mee olé olé
Duidelijk hoofdschuldige van de 1-0quote:
Dit ja. Had ik ook wel verwacht. Hazard kan het elftal nu dragen.quote:
Niks tegen Di Rupo hèquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:10 schreef Specularium het volgende:
Zou die kerel niet doorhebben dat het pipo-gehalte door dat strikje vrij groot is?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Holland kan niet mee , holland kan niet mee olé olé
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Duidelijk hoofdschuldige van de 1-0
Ajacieden zijn hier daar te blind voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Duidelijk hoofdschuldige van de 1-0
Zeg.. gaan we nu opeens de vijand supportenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef HighVolume het volgende:
[..]
aardig elftal hoor die belgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs bij PSV is de sfeer beter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Die Belgen hebben een nog triestere sfeer dan wij. En dat zegt wat.
Jaloerse ajaciedenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi van Narsingh
Hij zou geen overzicht hebben volgens sommige hier![]()
Juist niet. Dan is elke diepe bal die over dat centrum heen valt een goal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Nederland speelt ook fucking verdedigendGa eens op de middenlijn staan met die laatste linie
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij de Belg zijn de helften omgedraaid...Bij de Belg staat NL rechts, ik dacht wtf gebeurt er hier
Alles voor de reclame inkomsten
Je kan ook te ver gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs bij PSV is de sfeer beter.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Zeg.. gaan we nu opeens de vijand supportennee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt niet !
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja duh, da's altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij de Belg zijn de helften omgedraaid...Bij de Belg staat NL rechts, ik dacht wtf gebeurt er hier
En dat zegt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de SBS programmeren ze toch Nederlandse teksten op de reclameboorden? Zoals tijdens Engeland - Nederland.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee. Zo erg is het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan.
Zelfs bij FC Utrecht is de sfeer beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bek houwe over Driesjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Compliment het volgende:
Ik denk dat Dries al naar bed is.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Compliment het volgende:
Ik denk dat Dries al naar bed is.
Dat is nou juist weer iets wat hij wel degelijk heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Mooi van Narsingh
Hij zou geen overzicht hebben volgens sommige hier![]()
Ik weet ook niet waar hij het vandaan haalt, ik heb het iig niet gelezen. Heb alleen maar gezegd dat hij in de kleine ruimte een stuk minder is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nou juist weer iets wat hij wel degelijk heeft.
Van de criminele types?quote:
Laat maar liggen hij is dood!quote:
Klopt, ik las ook nergens dat hij geen overzicht heeft. Maar straks als hij snel naar voren rent zegt hij waarschijnlijk "Ajacieden zeiden dat hij geen snelheid hadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar hij het vandaan haalt, ik heb het iig niet gelezen. Heb alleen maar gezegd dat hij in de kleine ruimte een stuk minder is.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is nou juist weer iets wat hij wel degelijk heeft.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Overschat mannetje. Hij heeft snelheid en een aardige voorzet, that's it.
Hij wil alleen maar in een kengbeng.quote:
Kan echt niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh de Jong, balletje sprong ietsjes van de voet af.
Laten we daarmee wachten totdat hij oog-in-oog staat met de keeper en dan over de bal en trapt en op zijn muil gaat... zoals zijn illustere voorganger...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huntelaar weer een kans gemist, wisselen aub.
Ierland was in 2000/2001 nu ook niet het sterkste team ooit..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig zit Oranje in een zwakke kwalificatiegroep voor het WK, nu maken ze nog een beetje kans.
CL finale 2 jaar terug was gewoon lachwekkend hoe hij verdedigdequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Marie30 het volgende:
Snap niet dat ze D Van Buyten blijven opstellen... altijd al een prutser gevonden
Turkije is goed hoor. Zie ze boven NL eindigen als het zo gaat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig zit Oranje in een zwakke kwalificatiegroep voor het WK, nu maken ze nog een beetje kans.
En dan gaan we weer vallen op het tournooi.,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |