Twee topics? De ene is dicht, de ander gaat open.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh god ik wordt hier weer schizo van hé. Nu zijn er 2 topicsIk blijf wel in degene waar een feestje in aantocht is!
En daarna taart met slagroom.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef Inlognaam het volgende:
Nog 3 uurtjes en de in Huize Belle mogen 25 kaarsjes uitgeblazen worden
Dat ga ik ook niet doen, dat vind ik geen felicitatie waardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hebben we DJMO ook al gefeliciteerd met de komst van haar modem?
was minder pijnlijk dan m'n bevallingen iigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hebben we DJMO ook al gefeliciteerd met de komst van haar modem?
Die is leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor Belle!
[ afbeelding ]
En ja 2 topics, Zowel belle als rijstebuiltje had een 194 geopend, Alleen die van belle komt in je myat en die andere niet
hij doet ut wel, maar ik heb nog geen ADSL. zit nog via de tablet van Rucky online. m'n verbinding word pas de 21e opgeleverd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:04 schreef Inlognaam het volgende:
Hij doet het in ieder gevalHoi DJMO
![]()
Dat is hier weleens anders geweest. En ook nu faalt ie nog wel eens
Ik heb het gezien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[FHF SC] #194 Waar we zuchten onder de het benauwde weer.. Kiek
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Gelukkig vind ik die van Belle leuker
Eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Gelukkig vind ik die van Belle leuker
Ja... dus met een beetje mazzel is dat in dit topicquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:10 schreef Ehhe het volgende:
Maar euh belle, ik weet dat je het al gezegd hebt, maar eh morgen ben je pas jarig toch?
Ja stom, sorry hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja... dus met een beetje mazzel is dat in dit topicmaar vandaar ook de puntjes haha
Das goed hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja stom, sorry hoorDan ga ik je morgen feliciteren
Zo, weer back home?!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
@Pulvertoch nog de goede gevonden!
Gezellig!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zat in de spitsuur van kind naar binnen zien te krijgen ( "Mama! Ik wil nog nie!!" "Lopen! Het hoost en het onweert!!" "Maham!!!" "LO-PUH! NU!" ) tot kind in bed zien te krijgen ( "MAHAM!! Het is zo warrum!! Ik kan nie slapen!!" "Dan rust je maar uit! Door te gaan liggen gillen krijg je het nog warmer!!")
Geloof dat ze inmiddels slaapt![]()
Goeienaaf dus!
haha das mooi!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]Geloof dat we in die paar dagen zo´n 800 km hebben gereden.
Maar het was wel leuk!
zo heerlijk herkebaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:24 schreef Ireth het volgende:
Ik zat in de spitsuur van kind naar binnen zien te krijgen ( "Mama! Ik wil nog nie!!" "Lopen! Het hoost en het onweert!!" "Maham!!!" "LO-PUH! NU!" ) tot kind in bed zien te krijgen ( "MAHAM!! Het is zo warrum!! Ik kan nie slapen!!" "Dan rust je maar uit! Door te gaan liggen gillen krijg je het nog warmer!!")
Goeienaaf dus!
Oeps, niet handigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:24 schreef Inlognaam het volgende:
Ik blijf toch nog even hangen. Kan mn sleutels niet vinden
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:24 schreef Ireth het volgende:
Goeienaaf dus!
Ik kan ook zo heerlijk tegenstribbelen iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij wil ook nooit doorlopen/op bed?
Zo'n type lijk je me helemaaaal niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kan ook zo heerlijk tegenstribbelen idd
Je weet waar de kraan is...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Ireth het volgende:
Het is nog wakker....( "Mahaham!!! Ik heb dohorst!!!" )
Lijkt op het een oog een leuk kind, maar kan volgens mij wel lekker lastig doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Ireth het volgende:
Glaasje/flesje water naast 't bed?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:36 schreef Ireth het volgende:
Weet ze ook, en ze pakt het ook wel zelf, maar niet zonder het te melden..quote:
hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet ze ook, en ze pakt het ook wel zelf, maar niet zonder het te melden..
Da's dan wel weer schattigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet ze ook, en ze pakt het ook wel zelf, maar niet zonder het te melden..
Mwoahhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zo'n type lijk je me helemaaaal niet!
Den Helder? In Alkmaar hebben we een flinke bui gehad, lekkere afkoelerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het is hier inmiddels donker, dus ik zie niets..
Wel waait hier inmiddels, mijn brievenbus klappert ..
Blaas maar naar Rotterdam alsjeblieft!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Den Helder? In Alkmaar hebben we een flinke bui gehad, lekkere afkoeler
quote:
Met alle liefde, maar het waait dus precies de verkeerde kant opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Blaas maar naar Rotterdam alsjeblieft!
I know, ik zei net al.. ik drijffff werkelijk van de bank af..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Met alle liefde, maar het waait dus precies de verkeerde kant op
ik heb het anders nog steeds bloedheetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Den Helder? In Alkmaar hebben we een flinke bui gehad, lekkere afkoeler
Ja gek is dat! Hier heeft het ook lekker doorgetocht vandaag maar het heeft weinig verkoeling gebrachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef Ireth het volgende:
Wij hebben het hier ook al gehad! Lekker afgekoeld buiten! (Alleen binnen wil het niet echt lukken geloof ik... waai zo onderhand van mijn stoel af, maar het blijft warm)
Misschien moet je dan even langs Papabear gaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het anders nog steeds bloedheet }|
Jij zit dan ook 2-hoog met een plat dak. Dat maakt het er niet beter opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb het anders nog steeds bloedheet }|
Begreep ik nou goed dat jij in Rotterdam woont (Oost) ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even langs Papabear gaan
Laat me nou ff van de verkoeling genietenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Misschien moet je dan even langs Papabear gaan
Woonde... maar kom er nog wekelijks want mn hondenzusje woont er nog wel samen met mn oudersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Begreep ik nou goed dat jij in Rotterdam woont (Oost) ?
Volgens mij wonen wij dicht bij elkaar nml..
Ik en Jaleesa wonen in dezelfde wijk, dus een klein beetje hallo danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Woonde... maar kom er nog wekelijks want mn hondenzusje woont er nog wel samen met mn ouders
Morgen of zometeen ga ik er weer heen en fiets ik weer even langs Jaleesa
Dan woon je ook niet zover bij mij vandaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik en Jaleesa wonen in dezelfde wijk, dus een klein beetje hallo dan
Nope, jij woont in de buurt van Blijdorp toch ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan woon je ook niet zover bij mij vandaan.
Hemelsbreed niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan woon je ook niet zover bij mij vandaan.
Alstu:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Laat me nou ff van de verkoeling genieten![]()
Nee dat was mijn werk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hemelsbreed niet.
Ik woon dichter bij je werk dan je huis dat doet.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
quote:
slaap lekker!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Truste!
Ik ga mijn make-up van mijn snuffie halen en dan slapen!
allemaal !
Dat vind ik de minst leuke van alle Twilight films... (Edward komt er niet vaak in voor, al maakt de scene op het bijna einde onder de klokkentoren erg veel goedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 twilight film 2 aan het kijken is![]()
Bella = daar ook jarig haha
quote:
Hier staat District 9 op. Blijft een vage film (RTL7)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 twilight film 2 aan het kijken is![]()
Bella = daar ook jarig haha
Ik ben benieuwd naar deel 4 het trouwen (heb het boek nog niet helemaal uit)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat vind ik de minst leuke van alle Twilight films... (Edward komt er niet vaak in voor, al maakt de scene op het bijna einde onder de klokkentoren erg veel goed)
Ik heb vanmiddag de derde nog zitten kijken
Ze heeft het warm / is heet...welke man zegt daar nu nee tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Kijkt ook wel lekker wegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik kijk criminal minds. Herhaling nr zoveel maar ik ben er gek op
Ook leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef Ehhe het volgende:
Ik kijk criminal minds. Herhaling nr zoveel maar ik ben er gek op
Doet ie anders nooitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze heeft het warm / is heet...welke man zegt daar nu nee tegen
Das zo romantisch!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar deel 4 het trouwen (heb het boek nog niet helemaal uit)
Dr. Reidquote:
hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das zo romantisch!!!(De speech van Charly bij het huwelijk is hilarisch! En om die van Esme moest ik zelfs bijna huilen....)
Ik ken er sowieso 1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze heeft het warm / is heet...welke man zegt daar nu nee tegen
quote:
Idd is het warm dan boven de dekens en als het koud is eronder.quote:
Vannacht zal het niet veel meer dan een lakentje worden i.p.v. een deken/dekbedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd is het warm dan boven de dekens en als het koud is eronder.
Ik moet wel íets over me heen hebben (nee, niet dubbelzinnig bedoeld)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
Ik lig gewoon met niks over me heen. Tegen 4 uur word ik dan meestal wakker omdat het dan toch wel fris is
J. ligt ook helemaal onder het dekbed, tot aan z'n kin zegmaar. Of het nu winter of zomer isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik moet wel íets over me heen hebben (nee, niet dubbelzinnig bedoeld)
Ik ook hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
J. ligt ook helemaal onder het dekbed, tot aan z'n kin zegmaar. Of het nu winter of zomer is![]()
Haha slimbo! Toedeloe dan maar weer!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb mn sleutels weer gevonden![]()
In mn jas waarvan ik dacht dat ie in mn fietstas zat
Naast je sleutels was je dus ook je jas kwijtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb mn sleutels weer gevonden![]()
In mn jas waarvan ik dacht dat ie in mn fietstas zat
Ik ben nog niet weg. Eerst buienradar bekijken. En dan heb ik nog klein uurtje om te beslissen om al dan niet te vertrekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Haha slimbo! Toedeloe dan maar weer!
Nee, was een trainingsjack dat ik de ene keer wel pak en de andere keer vrolijk weken blijft liggen omdat ik een ander jack pak.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Naast je sleutels was je dus ook je jas kwijt
haha handig op die manier je sleutels vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg. Eerst buienradar bekijken. En dan heb ik nog klein uurtje om te beslissen om al dan niet te vertrekken.
Oh, nou dan heb ik vast gedag gezegd. Hoef ik dat straks niet meer te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben nog niet weg. Eerst buienradar bekijken. En dan heb ik nog klein uurtje om te beslissen om al dan niet te vertrekken.
Das dan weer lievquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh, nou dan heb ik vast gedag gezegd. Hoef ik dat straks niet meer te doen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, was een trainingsjack dat ik de ene keer wel pak en de andere keer vrolijk weken blijft liggen omdat ik een ander jack pak.
Je hebt 'r toch wel de groeten van me gedaan he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef Rucky het volgende:
Van een telefoonhoorn tegen je oor houden gedurende lange tijd wordt ook wel warm.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt 'r toch wel de groeten van me gedaan he?
Laat dat van die groeten maar zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
Klinkt alsof je een uur zo'n viezig sekslijnding hebt gebeld.
Ik heb mijn sleutels altijd op een vaste plek, net als mijn portemonnee. Anders ben ik het geheid kwijt elke keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
Mja, afgelopen weken is het redelijk weer geweest en zat ie als 'reserve' in mn fietstas voor s' avonds en mn sleutels in mn broekzak. Nu heb ik dat ding dus aangehad en incl. jas mee naar boven genomen.
Ik wil nog weleens de sleutels van mn huisgenoot pakken... of zonder sleutels van huis gaan.
Hoor je dat, DJMO?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb mijn sleutels altijd op een vaste plek, net als mijn portemonnee. Anders ben ik het geheid kwijt elke keer
Sommigen hebben ook alles door.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
Klinkt alsof je een uur zo'n viezig sekslijnding hebt gebeld.
Hier ook, zitten standaard in mijn tas, behalve als ik de deur op slot heb gedraaid 's avonds, dan liggen ze op tafel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb mijn sleutels altijd op een vaste plek, net als mijn portemonnee. Anders ben ik het geheid kwijt elke keer
Ja hier ook standaard in mijn tas of als ze daar niet in zitten op 1 van de kastjes in de huiskamer. Ik word gek als ik ze kwijt benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier ook, zitten standaard in mijn tas, behalve als ik de deur op slot heb gedraaid 's avonds, dan liggen ze op tafel.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je hebt 'r toch wel de groeten van me gedaan he?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Laat dat van die groeten maar zitten
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hehe REGEN!!! En niet zo´n beetje ook zeg.
Hier is het nog steeds benauwt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hehe REGEN!!! En niet zo´n beetje ook zeg.
Hier valt het mee qua regen. Er was net een klein buitje maar dat was verwaarloosbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
en r'dam krijgt voorlopig niets, het oosten is nu de pineut
Hier hoost het als een gek! Met af en toe onweer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hier valt het mee qua regen. Er was net een klein buitje maar dat was verwaarloosbaar
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
en r'dam krijgt voorlopig niets, het oosten is nu de pineut geluksvogel
Het flitst hier zo nu en dan wel, maar da's heel ver weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hier hoost het als een gek! Met af en toe onweer.
Ik heb er een hekel aan dat er geen fuck op tv is. En als er wat is dan heb ik het al op dvd in de kast of op mijn pc staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Ehhe het volgende:
Ah kut ik heb zo'n hekel aan onweerEn ik ben alleen thuis
Wowquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef asfalthooligan het volgende:
En hoi
Onweer hmm sinds ik hier ben en het onweert trek ik de stekkers eruit
Laatste x was nog geen 20 meter van me bed .'
Sloeg bij de buren in het was net een vliegtuig wat neerkwam een flits een klap alles schudden en trillen brrrr.
Had kleine stukjes schoorsteen op me auto liggen
haha herkenbaar!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
WowIk ben daar ook altijd zo bang voor maar als ik alle stekkers eruit haal is het ook nog eens donker, daar voel ik me niet veel veiliger door
![]()
Ik ben een mieperd!
Akkoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef DJMO het volgende:
hmm uurtje internet en een avondje bellen ...
* DJMO smijt tablet en smartphone aan de opladers
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef asfalthooligan het volgende:
Trouwens de echo ws goed we zijn 10 dagen vooruit gezet naar precies 12 weken vandaag + hartje gehoord
Trouwens de echo ws goed we zijn 10 dagen vooruit gezet naar precies 12 weken vandaag + hartje gehoord
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:02 schreef Inlognaam het volgende:
Zeker weten dat het geen klopgeest was?
* DJMO feels he Samequote:
Het is net een treintjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef Inlognaam het volgende:
Nee, omdat DJMO feels he Same.
Hartje van een kindje horen kan best lief zijn. Denk ik... nooit mogen ervaren.
Ja, idd. Ik heb van m'n eigen jongens ook nog de videoband met de beelden + geluid ervanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is net een treintje
Willekeurig 1 van youtube geleend..
Ik ook, ligt ze zelfs in de buik al te duimenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik heb van m'n eigen jongens ook nog de videoband met de beelden + geluid ervan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:15 schreef belle1608 het volgende:
*ouders zijn slingers aan het ophangen*
![]()
Cutequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook, ligt ze zelfs in de buik al te duimen
Dat was hét moment waarbij hij het niet in zijn hoofd moest halen er een camera op te richten... ik had spontaan zijn zuurstoftank dichtgedraaid!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Inlognaam het volgende:
Van mij moet er een opname zijn dat ik eruit geperst wordt en kennis maak met deze aardkloot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was hét moment waarbij hij het niet in zijn hoofd moest halen er een camera op te richten... ik had spontaan zijn zuurstoftank dichtgedraaid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
![]()
bah nee dat zou ik ook niet hoeven zien en al dat bloed enzo brrrquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef Ehhe het volgende:
Nou dat vooral, dat je de vagina van je moeder zo duidelijk ziet...
Ja idd! Vond het wel heel bijzonder dat ik 14 was toen mn zusje geboren werd, heb de zw.schap wel heel bewust meegemaakt. Maar had ook niet bij de bevalling willen zijn hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
bah nee dat zou ik ook niet hoeven zien en al dat bloed enzo brrr
Mijn jongens zijn 15 en 13 jaar geleden allebei via een keizersnede geboren. Destijds mocht je daar nog als vader helemaal bij zijn als het gepland was (ik meen me te herinneren dat dat nu niet meer kan?). Op mijn eigen verzoek mocht ik ook aan de 'andere zijde' van het afschermdoek staan en symbolisch de navelstreng doorknippenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan me het vaag herinneren dat ik het weleens heb gezien. Lang geleden, maar nu hoef ik het echt niet te zien. Weet niet, vind het gewoon een rare gedachte mn moeder daar zo met dr benen wijd te zien en een klein monstertje eruit te persen.
Brrrrr.
Jawel hoor, mag nog steedsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mijn jongens zijn 15 en 13 jaar geleden allebei via een keizersnede geboren. Destijds mocht je daar nog als vader helemaal bij zijn als het gepland was (ik meen me te herinneren dat dat nu niet meer kan?). Op mijn eigen verzoek mocht ik ook aan de 'andere zijde' van het afschermdoek staan en symbolisch de navelstreng doorknippen
Nou, dat zou me niet zo boeien, maar het geheel... lijkt me een nogal smerig tafereel. En dan wetende dat jij dat bent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef Ehhe het volgende:
Nou dat vooral, dat je de vagina van je moeder zo duidelijk ziet...
Ah ok, bij ons was het allemaal gepland (vanwege onvolkomen stuitligging).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel hoor, mag nog steedsAlleen bij een spoedkeizersnede meestal niet.
Ik heb hemquote:Op zaterdag 21 juli 2012 23:10 schreef Ireth het volgende:
HELLUP!! Ik zoek de titel van een lied!
Hoor hem geregeld op de radio voorbijkomen, dus redelijk actueel nummer lijkt mij... en in het refrein zit een zin eindigend op deadiemand enig idee welk nummer ik bedoel
Dan was ze voor en na nog even strakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mijn jongens zijn 15 en 13 jaar geleden allebei via een keizersnede geboren. Destijds mocht je daar nog als vader helemaal bij zijn als het gepland was (ik meen me te herinneren dat dat nu niet meer kan?). Op mijn eigen verzoek mocht ik ook aan de 'andere zijde' van het afschermdoek staan en symbolisch de navelstreng doorknippen
Zowel ik, als mijn broertje waren volledig stuit. Gewoon een natuurlijke bevalling geweest voor mijn moeder (oke, 43 hechtingen bij mijn geboorte en een knipje van geloof 10 cm bij mijn broertje, maar a laquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ah ok, bij ons was het allemaal gepland (vanwege onvolkomen stuitligging).
Het was gepland vanwege een onvolkomen stuitligging (kontje naar beneden richting geboortekanaal en hoofd + beentjes omhoog, dus dat gaat nooit goed...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dan was ze voor en na nog even strak![]()
Dat doorknippen lijkt me dan wel weer mooi... maar voor de vrouw lijkt een keizersnee echt verschrikkelijk idee.
Was er nog een reden voor dat beide met een keizersnee geboren zijn geworden? Medisch ofzo?
Gewoon even benieuwd, kan me niet voorstellen dat een vrouw daar vrijwillig voor kiest en statistisch gezien is een keizersnee bij beide kinderen denk ik ook wel afwijkend?
Ahumquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Het was gepland vanwege een onvolkomen stuitligging (kontje naar beneden richting geboortekanaal en hoofd + beentjes omhoog, dus dat gaat nooit goed...
Mjah.. at the moment is dat absoluut het laatste waar je je druk over maakt.. je lichaam neemt compleet alles over en je gaat er in mee... (niet dat je nu heel veel keus hebt op dat moment maar okequote:
Ja dat hoor/lees ik altijd iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah.. at the moment is dat absoluut het laatste waar je je druk over maakt.. je lichaam neemt compleet alles over en je gaat er in mee... (niet dat je nu heel veel keus hebt op dat moment maar oke)
Het gat via de normale uitgang is ook niet groter hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind het meer een smerige gedachte omdat er met een mes in je gave lichaam gesneden wordt. Maar ik ben dan ook als de dood voor operaties ed. Een schaafwondje ofzo boeit me niet, maar een litteken van een operatie. Alleen van het idee moet ik al gruwelen.
Mja, als dr geen andere keuze is dan moet het maar. Had eigenlijk ook wel verwacht dat het gat flink groter zou zijn dan 15 cm.
Hoe ze ook geboren worden het is gewoon tof.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Bevallen en zwangerschap lijkt me mooi. Ben ik stiekem wel beetje jaloers op. NIemand heeft zo'n sterke band met een kind als de moeder.
Klopt, maar das elastisch. En nu moeten er ook nog twee extra handen omheen om het kindje beet te pakken, en.. en...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het gat via de normale uitgang is ook niet groter hoor
Hoeft niet altijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Bevallen en zwangerschap lijkt me mooi. Ben ik stiekem wel beetje jaloers op. NIemand heeft zo'n sterke band met een kind als de moeder.
Dat is het absoluut!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef Inlognaam het volgende:
Mits het kindje gewenst is... lijkt me dat wel?quote:
Normaal is het zo'n 10 cm, dus ze hebben al 5 cm spelingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt, maar das elastisch. En nu moeten er ook nog twee extra handen omheen om het kindje beet te pakken, en.. en...
Bah, het idee alleen al
Maar je hebt het kind dan ook 40 weken (ongeveer misschienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is het absoluut!Ik voelde me na de bevalling ook echt 'leeg' alsof ik een stukje van mezelf kwijt was en dat nu in de wieg lag!
De huid is rekbaarder dan je zou denken. Ik stond er ook wel van te kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind het meer een smerige gedachte omdat er met een mes in je gave lichaam gesneden wordt. Maar ik ben dan ook als de dood voor operaties ed. Een schaafwondje ofzo boeit me niet, maar een litteken van een operatie. Alleen van het idee moet ik al gruwelen.
Mja, als dr geen andere keuze is dan moet het maar. Had eigenlijk ook wel verwacht dat het gat flink groter zou zijn dan 15 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patrick, 15 minuten oud/jong:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dan wel. Maar er kan genoeg gebeuren in het verdere leven waardoor de band minder sterk wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mits het kindje gewenst is... lijkt me dat wel?
Ja maar niet leeg als in 'holle lege ruimte' maar een stuk van jezelf missen op de een of andere manier. Je hebt 40 weken (om en nabij) 2 hartjes in 1 lichaam gedragen en nu klopt dat ene hartje buiten je lichaam.. is iets raars hormonaals gok ik zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Maar je hebt het kind dan ook 40 weken (ongeveer misschien) in je buik gehad, kan het me voorstellen dat je je dan leeg voelt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
De huid is rekbaarder dan je zou denken. Ik stond er ook wel van te kijken
Navelstreng doorknippen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patrick, 15 minuten oud/jong:Wat ben jij nog jong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke foto's.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ja, dat snap ik, zo bedoelde ik het ook. Je hebt dan ook ineens geen schopjes en dingen meer in je lijf. Kan me voorstellen dat je daar ff aan moet wennenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar niet leeg als in 'holle lege ruimte' maar een stuk van jezelf missen op de een of andere manier. Je hebt 40 weken (om en nabij) 2 hartjes in 1 lichaam gedragen en nu klopt dat ene hartje buiten je lichaam.. is iets raars hormonaals gok ik zo
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
De huid is rekbaarder dan je zou denken. Ik stond er ook wel van te kijken
Navelstreng doorknippen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patrick, 15 minuten oud/jong:Leuk! Was een flinke jongen volgens mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Toen nog wel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat ben jij nog jong.
Leuke foto's.
Valt wel mee, 3185 gram en 14 dagen voor de uitgerekende datumquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leuk! Was een flinke jongen volgens mij?
Mooie leeftijdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen nog wel ja(25)
[..]
Valt wel mee, 3185 gram en 14 dagen voor de uitgerekende datum
Susanne was 2555, dus jij had (in mijn ogenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Toen nog wel ja(25)
[..]
Valt wel mee, 3185 gram en 14 dagen voor de uitgerekende datum
Je hebt nog zo'n drie maandjes om het te evenarenquote:
Tsja...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n drie maandjes om het te evenaren
Even flink oefenen dusm want oefening baart kunst.
Nog een paar minuten en dan ben jij het ook iddquote:
Oh, vandaar. In dat geval begrijp ik je gedachte welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Susanne was 2555, dus jij had (in mijn ogen) een flinke knul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wow mooie foto inderdaad!! en wat een bijzonder verhaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Ireth het volgende:
Ik kom nu een foto tegen die ik graag even wil delen, maar gooi hem wel onder een spoiler. Mijn moeder was al heel erg ziek toen Susanne werd geboren. Maar juist door haar (enige!) kleinkind bleef ze volhouden. Haar kleindochter was haar alles. Uiteindelijk is ze overleden toen Susanne 4 jaar oud was. De foto onder de spoiler is gemaakt door een FOK!-ker tijdens een meeting van OUD. We hadden toen hier in het park een meeting en terwijl ik daar was kwamen mijn ouders naar het park. Die gingen een stukje wandelen samen. Daar heeft dus iemand (zonder dat we het allemaal in de gaten hadden) deze foto gemaakt van ons. En toen had ik het er moeilijk mee om naar te kijken, nu vind ik het prachtig dat ik hem heb als herrinnering.
Waarschuwing! Mijn moeder is heul (en dan bedoel ik ook heul!!!) erg dun op de foto en heel erg luchtig gekleed, midden in de zomer, kan schokkend zijn voor sommigen!
Ontzettend lief om te zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Ireth het volgende:
Ik kom nu een foto tegen die ik graag even wil delen, maar gooi hem wel onder een spoiler. Mijn moeder was al heel erg ziek toen Susanne werd geboren. Maar juist door haar (enige!) kleinkind bleef ze volhouden. Haar kleindochter was haar alles. Uiteindelijk is ze overleden toen Susanne 4 jaar oud was. De foto onder de spoiler is gemaakt door een FOK!-ker tijdens een meeting van OUD. We hadden toen hier in het park een meeting en terwijl ik daar was kwamen mijn ouders naar het park. Die gingen een stukje wandelen samen. Daar heeft dus iemand (zonder dat we het allemaal in de gaten hadden) deze foto gemaakt van ons. En toen had ik het er moeilijk mee om naar te kijken, nu vind ik het prachtig dat ik hem heb als herrinnering.
Ik zou alleen niet aan ze vragen of het ze ook was bevallen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Inlognaam het volgende:
Welke vrouw valt er bijna 3 kilo in een uurtje of paar uur af? De bevallenden
Fijn dat je weer terug bent!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
Al weer ff terug maar nu ook maar even posten.
Hele wereldreis gemaakt (gelukkig in goed gezelschap) en weer wat mensen gezien.
@Rucky, bedankt voor de slaapplek.![]()
@Pulver, was weer ouderwets gezellig, alleen moet ik de volgende keer iets vroeger naar bed.
@DJMO & Papabear: Leuk jullie eens in het echt gezien te hebben.
Trouwens maar nét een moordaanslag overleefd.....scheelde verdomd weinig!
We reden op de rotonde bij Alkmaar op de linkerstrook om rechtsaf te slaan, rechts naast ons reed nog een auto.
Maar die wilde heul nie rechtsaf. Wat doet die lul? Snel van rijstrook wisselen wat eigenlijk niet kon want daar reden wij.
Zag em ineens op ons af komen en gelukkig was er een snelheidsverschil.
Door flink naar links te sturen en gas bij te geven kon ik em ontwijken en schoot ie vlák achter ons langs.
Ik schrik niet snel maar hier kreeg ik gewoon weke knietjes van, we zijn ons rot geschrokken!
Gelukkig ging het goed al was het kantje boord.
Ook nog bij mijn moeder en haar man geweest, was ook wel ff gezellig.
Nu, ruim 800 kilometer verder weer terug. Heerlijk!
Alleen moet ik volgende week naar de ARBO-arts, kan ik wéér richting zuiden. Pffff....
Ja EN niet op mijn benen gaan liggen slapen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
Hele wereldreis gemaakt (gelukkig in goed gezelschap) en weer wat mensen gezien.
@Pulver, was weer ouderwets gezellig, alleen moet ik de volgende keer iets vroeger naar bed.
We reden op de rotonde bij Alkmaar op de linkerstrook om rechtsaf te slaan, rechts naast ons reed nog een auto.
Maar die wilde heul nie rechtsaf. Wat doet die lul? Snel van rijstrook wisselen wat eigenlijk niet kon want daar reden wij.
Door flink naar links te sturen en gas bij te geven kon ik em ontwijken en schoot ie vlák achter ons langs.
Ik schrik niet snel maar hier kreeg ik gewoon weke knietjes van, we zijn ons rot geschrokken!
Alleen moet ik volgende week naar de ARBO-arts, kan ik wéér richting zuiden. Pffff....
de tering wat een mafkees idd zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Inlognaam het volgende:
Look who we've got herehahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
toevallig staat m'n mama bij me in de kamer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*polonaise loopt*
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je had ook die hele rotonde niet hoeven te nemen, knuppel! Mocht je nog es een bakkie bij DJMO doen en daarna richting Anna Paulowna moeten, ga dan RECHTSaf terug de ring op i.p.v. links en hou gewoon Den Helder aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef vannelle het volgende:
Nope.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
de tering wat een mafkees idd zeg.
maar woon jij nu ook echt definitief in assen dan?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Ireth het volgende:
Waarschuwing! Mijn moeder is heul (en dan bedoel ik ook heul!!!) erg dun op de foto en heel erg luchtig gekleed, midden in de zomer, kan schokkend zijn voor sommigen!Wat een waardevolle foto om te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
Nee, kan (nog) niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
de tering wat een mafkees idd zeg.
maar woon jij nu ook echt definitief in assen dan?
quote:
ah k. dacht al dat ik dat helemaal gemist hadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, kan (nog) niet.
Heb nu vakantie dus tijdelijk kan wel, voor het definitieve zijn meer veranderingen nodig.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
@papabear, het was kort, maar krachtig! Leuk jullie eens te hebben ontmoet! Bedankt voor alles!
Belle gefeliciteerd!!!!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef Rucky het volgende:
Fijne verjaardag Belle1609.
[ afbeelding ]
Dank dankquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef Ehhe het volgende:
Belle, van harte! Maak er een leuke dag van!
Dit was vóór we bij jullie waren, kwamen net van de snelweg af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je had ook die hele rotonde niet hoeven te nemen, knuppel! Mocht je nog es een bakkie bij DJMO doen en daarna richting Anna Paulowna moeten, ga dan RECHTSaf terug de ring op i.p.v. links en hou gewoon Den Helder aan
Maar het was ook tof om jullie es in levende lijve te ontmoeten
Insgelijks!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
@papabear, het was kort, maar krachtig! Leuk jullie eens te hebben ontmoet! Bedankt voor alles!
Feli Belle!quote:
Owquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dit was vóór we bij jullie waren, kwamen net van de snelweg af.
Uiteraard zijn we daarna richting Den Helder gereden.
Ik, hoor ik netquote:Wie is er nou een knuppel.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:11 schreef vannelle het volgende:
Gefeliciteerd met je kwart eeuw Belle!!![]()
![]()
Halve Sarah:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:11 schreef vannelle het volgende:
Gefeliciteerd met je kwart eeuw Belle!!![]()
![]()
Wrijf het er maar in dat ze over 25 jaar oma is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Halve Sarah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ze over 25 jaar oma is.
Dons vindt dat over het algemeen niet heel leuk. Heb je een droger? Dan zou je het met wat tennisballen in de droger kunnen gooien, dan 'fluft' het weer goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:19 schreef Papabear het volgende:
Even iets heel anders... Ik heb zojuist een donzen dekbed gewassen (kan volgens het waslabel), maar dat komt nou niet bepaald florissant uit de wasmachine (allemaal 'kluitjes' veren/dons in de compartimenten)![]()
Iemand ervaring met dit soort ongein?
Het ziet er ook niet echt leuk uit neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dons vindt dat over het algemeen niet heel leuk. Heb je een droger? Dan zou je het met wat tennisballen in de droger kunnen gooien, dan 'fluft' het weer goed
Proberen kan altijd. Gewoon zo laten drogen heb ik niet echt veel vertrouwen in (ziet er ook niet uit zo)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:22 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb eens een donzen jas gehad, die had ik ook op dezelfde manier gedroogd na het wassen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef Inlognaam het volgende:
Look who we've got hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
dat is fijn! ik ben helaas wel alleenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:25 schreef Ehhe het volgende:
Bah, weer een onweersbui. Gelukkig ben ik nu niet meer alleen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Onweersbui nummer 2. En zo te zien is het een beste.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Onweersbui nummer 2. En zo te zien is het een beste.
Ja, al die meldingen dat het "hier" los barst en "hier" nog droog isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:30 schreef belle1608 het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #549 Twente gaat eraan!
vind ik altijd wel leuk om te volgen met slecht weer!
Wtfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:30 schreef gomi het volgende:
kleine aardbeving in groningen.
iets gemerkt ehhe, kentekenplaat?
hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:32 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, al die meldingen dat het "hier" los barst en "hier" nog droog is
Da's hier ook best nog wel ver vandaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:33 schreef gomi het volgende:
[..]
was iets ten westen van delfzijl las ik. maar een kleintje, 2.4
delfzijl is dan ook t siberie van nlquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Da's hier ook best nog wel ver vandaan
Einde van de wereldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
delfzijl is dan ook t siberie van nl
Neuh, alleen onweer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:30 schreef gomi het volgende:
kleine aardbeving in groningen.
iets gemerkt ehhe, kentekenplaat?
Zéggen ja, verder hoeft ie er niks mee te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon zeggen als je wat last hebt van je darmen heur
oorzaak is wss ook gaswinning. maar mss wel gasuitstoot iddquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Mijn darmen geven geen licht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:36 schreef Papabear het volgende:
[..]
Go with the flowquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Zéggen ja, verder hoeft ie er niks mee te doen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:37 schreef gomi het volgende:
[..]
oorzaak is wss ook gaswinning. maar mss wel gasuitstoot idd
Kun je in je eigen kont kijken dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Mijn darmen geven geen licht.
feli belle en slaap lekker zo. maak er maar een hele mooie dag vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:40 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 maar eens naar bedje gaat *moe is*
Slaap lekker!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:40 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 maar eens naar bedje gaat *moe is*
dank je welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:40 schreef gomi het volgende:
[..]
feli belle en slaap lekker zo. maak er maar een hele mooie dag van
Nee, maar ik zie nooit licht als ik poepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je in je eigen kont kijken dan?
las van de week al iets over een voorbinddildo. nu een lenige kentekenplaat die in zijn eigen kont kijkt of zijn darmen wel of geen licht gevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je in je eigen kont kijken dan?
Zoals darmkrampen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:41 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 wenst iedereen een goede nachtrust, met weinig onweer e.d.
Ze zijn gewoon niks gewend in het oostenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niets gemerkt van het slechte weer. Behalve dat het wat hard waaide en het vies warm was.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga mijn computer uitzetten, de donder begint nu heel raar te klinken.
hmmm heel dichtbij dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:45 schreef Ehhe het volgende:
Alsof er een kapotte electriciteitskabel over het huis heen hing ofzo, echt heel bizar
De wijzen kwamen uit het Oosten zeggen ze. Nou, ik geloof dr echt geen barst van!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niks gewend in het oosten
ik wel. een heel stuk verder uit t oostenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De wijzen kwamen uit het Oosten zeggen ze. Nou, ik geloof dr echt geen barst van!
trusten ehhe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:50 schreef Ehhe het volgende:
Nou, dit heb ik nog nooit gehoord... Echt heul creepy. Laptop is ook al uit, bui lijkt ook alweer zo goed als voorbij dus duik ik mn bedje in
. Truste
Uit de kroeg kwamen ze!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De wijzen kwamen uit het Oosten zeggen ze. Nou, ik geloof dr echt geen barst van!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:23 schreef DJMO het volgende:
* DJMO Belle terugschopt naar bed, je laat je maar lekker bedienen op je verjaardag!!!
ik schop Merlijn jouw richting wel opquote:
haha die zie ik vanavond pas ergens als het goed isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik schop Merlijn jouw richting wel op
by the wat .. wanneer hebben jullie tijd om op een housewarming te komen??
Dan leg ik mijn feestmuts maar weer in de kast.quote:
Ik moet in bed blijven van DJMO... dus misschien zijn de voorbereidingen nog niet helemaal klaar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan leg ik mijn feestmuts maar weer in de kast.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:53 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik moet in bed blijven van DJMO... dus misschien zijn de voorbereidingen nog niet helemaal klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |