SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 19-08-2012 21:39:46 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Jij denkt dat Bienvenue een foyer heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh dan hoor ik wel van q wat zij afgesproken heeft en wacht ik wel in de foyer
Nou ja het heeft wel een knusse foyer/ontbijtzaal/receptie/tv-hoek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bienvenue een foyer heeft.
Pff, luxekindjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je grote wastafels en badkamers verwacht, dan kom je een beetje van een koude kermis thuis, Greys. Het is niet echt een hotel om eindeloos te blijven hangen
.
Met plofbankquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja het heeft wel een knusse foyer/ontbijtzaal/receptie/tv-hoek.
Zeikerd, één naggie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Qwea het volgende:
Ik ga geloof ik onwijs mijn luxe missen als ik het zo hoor
You tell'em!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, luxekindjes.![]()
Ik kon me omdraaien in de douche zonder dat het douchegordijn meteen meedraaide en openging = groter dan ik gewend ben van hotels in deze prijsklasse.
Ik heb er ook geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, luxekindjes.![]()
Ik kon me omdraaien in de douche zonder dat het douchegordijn meteen meedraaide en openging = groter dan ik gewend ben van hotels in deze prijsklasse.
Douchegordijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, luxekindjes.![]()
Je luxe? Jeetje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Qwea het volgende:
Ik ga geloof ik onwijs mijn luxe missen als ik het zo hoor
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bienvenue een foyer heeft.
Nou, ik wil ze best zelf dichttrekken, maar schuifdeuren zijn fijner ja. Of een ruime inloopdouche!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Jij verwacht geautomatiseerde schuifdeuren? Don't.
WELK noodweer????????quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:23 schreef tombolafan het volgende:
Eerst even afwachten of ik dit noodweer overleef![]()
![]()
Geen lift?quote:
Ok, wij hadden een douchegordijn in een badkamer die niet op slot kon.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik wil ze best zelf dichttrekken, maar schuifdeuren zijn fijner ja. Of een ruime inloopdouche!
De hitte?quote:
Wat nu richting je woonplaats schuiftquote:
Als je de deur van de badkamer openlaat is het net een ruime inloopdouche.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik wil ze best zelf dichttrekken, maar schuifdeuren zijn fijner ja. Of een ruime inloopdouche!
Duurt laaaaaaangquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat nu richting je woonplaats schuift![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1
En als je van de douche uit de kamer inkijkt heb je een hele grote inloopkastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je de deur van de badkamer openlaat is het net een ruime inloopdouche.
Als dat is wat net over Leiden kwam, zijn het 3 druppels en een zuchtje wind.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat nu richting je woonplaats schuift![]()
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=verwachting1x1
Hihihihiquote:
Ik zat hardop te gieren door Gb dr opmerking.quote:
En je kent mijn pruillipquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat hardop te gieren door Gb dr opmerking.
Ik zag er ook echt een pruillip bij
Wij hebben geen douchegordijn.quote:
Ja, daar moet je wel een hoop verbeelding voor hebben. Daar oefen ik vast even op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je de deur van de badkamer openlaat is het net een ruime inloopdouche.
WÁT?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij hebben geen douchegordijn.![]()
Want volgens mij geen douche op de kamer.![]()
Het wordt een IETSIEPIETSIE aanpassen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Renesite het volgende:
En luxe? HOEZO luxe?
Ik bedoel, normaal heb ik een 14000 euro auping, da's best te doen.
Bulthaup keuken van 46000 euro met alles er op en eraan.
Een tefal pannenset van 680 euro.
Een WC van 1500 euro
Een gouden bril
Daarnaast wil ik mijn schoonmaakster, mijn stylist en tuinman voor mijn balkon meenemen.
Hebben ze zoals ik thuis heb een sauna whirlpool binnen en buiten zwembad fitnessroom en roomservice?
Ja!quote:
Ja! Alleen waren we (ik) de vorige keer het wachtwoord vergeten te vragenquote:
failquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Alleen waren we (ik) de vorige keer het wachtwoord vergeten te vragen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Wel een geile poolsequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef Renesite het volgende:
Zijn er in het hotel ook leuke jongers?
We hebben ongeveer 4 of 5 uur in dat hotel doorgebracht, overwegend slapendquote:
Hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn er.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef Renesite het volgende:
Dafuq, dat is wel weinig slaapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 4 of 5 uur in dat hotel doorgebracht, overwegend slapend.
+1.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
STOP DE PANIEKKKKK! We hebben een douche! Ik herhaal: WE HEBBEN EEN DOUCHE!quote:
Wat een weeeeelde aan groen.quote:
Ooh, my, god. Is dat 1 of 2??? En je badkamer dan?!?!?!?!?! What de neuk? Dat is kleiner dan mijn kleinste slaapkamerquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef Renesite het volgende:
OMG IK SCHOOT TOENSJUS AL UUT MIEN PINDA JA!
Niets mis mee toch?quote:
Dat is het hotelgebeuren? Dat is toch zoiets van 'we liggen niet naast elkaar maar ademen elkander toch in de bek!'quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Heerlijkwat een hysterische bende zijn we toch
Niks mis met mijn adem.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is het hotelgebeuren? Dat is toch zoiets van 'we liggen niet naast elkaar maar ademen elkander toch in de bek!'
Mijn bed moet haast wel breder zijn dan de kamer zoals hij daar staat!
Wij kunnen er niks aan doen dat jouw kont zo dik is.quote:
En niet op de foto, maar wel aanwezig: een geheel geautomatiseerde plafondwaaier (die niet meer uit kon)quote:
Neem de caravan van mn ouders wel meequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
We kunnen nog omboeken naar de blokhutten mensen.![]()
Of misschien is de camping nog open. Kenne we samuh tentuh.
Hoe weet je dat nou.quote:
En die is 5 meter breed ja? Zodat je bed erin past?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem de caravan van mn ouders wel mee
Nog nooit klachten gehoord en ik ben er al jarenlang erg blij mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou.
Ik heb het wel eens geprobeerd om mijn eigen adem te ruiken
twee volwaardige tweepersoons bedden, een chemisch toilet, een keuken. Alles!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En die is 5 meter breed ja? Zodat je bed erin past?
Oh jaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En niet op de foto, maar wel aanwezig: een geheel geautomatiseerde plafondwaaier (die niet meer uit kon)
Met een gouden bril?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
twee volwaardige tweepersoons bedden, een chemisch toilet, een keuken. Alles!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook gezellig, vooral voor degenen die van ver komen, dat je dag dan lekker lang duurt.
Lekker trutten van te voren in het hotel![]()
![]()
Vond ik vorige keer met mijn zus en Gb ook zo leuk!
Tja, uit het hotel, uit het hart.quote:
Ohjaquote:
Gawdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:44 schreef Qwea het volgende:
Ik zit serieus eraan te denken om te boekennaar dat airport hotel
Ik zou het doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:44 schreef Qwea het volgende:
2persoons, badkamer was er niet op de kamer (trapje op, deurtje doorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, my, god. Is dat 1 of 2??? En je badkamer dan?!?!?!?!?! What de neuk? Dat is kleiner dan mijn kleinste slaapkamer
Eet nog wat van dat gouden lepeltjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:44 schreef Qwea het volgende:
Oh fuck, ik noemde alleen de uiteindelijke slaperdsquote:
Kun je nagaan! Zelfs dan word je vergeten.quote:
Zou ik niet doen, klinische bende daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:44 schreef Qwea het volgende:
Ja stel je voor dat iemand, nota bene met mobiliteitsproblemen, iets meer luxe wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eet nog wat van dat gouden lepeltje.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eet nog wat van dat gouden lepeltje.
Watje. Slaap is zooo overrated.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:44 schreef Qwea het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh fuck, ik noemde alleen de uiteindelijke slaperds![]()
Maar met jou tutten was ook heel leuk! Vooral het uitzoeken der couleur beehaa
op zichhhh wil ik wel wat slapen. Iets met terugrijden de dag ernaquote:
Ik had niet het idee dat het met de mobiliteitsproblemen te maken hadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat iemand, nota bene met mobiliteitsproblemen, iets meer luxe wil
Gaat prima, ik spreek uit ervaring.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
op zichhhh wil ik wel wat slapen. Iets met terugrijden de dag erna
Hoeveel uur moet je?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat prima, ik spreek uit ervaring.
Dan doe je een middagdutje op zaterdag terwijl wij tutten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
op zichhhh wil ik wel wat slapen. Iets met terugrijden de dag erna
René moet ongeveer zes dagen rijden nog daarna voordat ie thuis is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gaat prima, ik spreek uit ervaring.
Oh ik wilde gewoon mijn argument aandikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het met de mobiliteitsproblemen te maken had. Meer met hoe knus het is
.
Is zijn tomtom kapot?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
René moet ongeveer zes dagen rijden nog daarna voordat ie thuis is.
NOEM JIJ JE ARGUMENT NU DIK!?!?!?!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik wilde gewoon mijn argument aandikken.
Ah, nu snap ik je verbijstering. Ruimte zat, daar.quote:
Licht eraan of ik goed rij.quote:
Beidequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat het met de mobiliteitsproblemen te maken had. Meer met hoe knus het is
.
Hence the DM.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik je verbijstering. Ruimte zat, daar.![]()
Gaat wennen zijn, ook bij Henk.
Ja dag, pleurt opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Qwea het volgende:
Ik zie wel, anders rij ik wel terugik denk er nog wel ff over
Ik paste er ook in, ben ook bijna 2 meter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:48 schreef indaha het volgende:
Wij hadden de luxe kamer vorige keer de derde foto
http://www.hotelspecials.(...)enue/fotos.html#tabs
maar dat was een drie persoons kamer en nu hebben we een tweepersoons geboekt dus ik ben benieuwd of mijn man van bijna 2 meter in het bed past ,maar dat heb ik heb ik hem wijselijk nog niet verteld
Ja d'oh, die van een kwartiertje terug.quote:
Nope.quote:
quote:
Ikwillook!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Qwea het volgende:
Dikke onweer ende regen hierEnde rolwolken
Oiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey. De drukte lijkt weer voorbij.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:08 schreef Qwea het volgende:
Dikke onweer ende regen hierEnde rolwolken
Hermanquote:
Over een maand zitten we saampjes aan het ontbijt.quote:
Helemaal total loss na de afterparty van Qweaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Over een maand zitten we saampjes aan het ontbijt.
Welke gladiool gaat dan ook vegen met 30+ gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:58 schreef Renesite het volgende:
Net buiten lopen vegen. Ik hang nu aan het zuurstof..
Ouders hebben een nieuw tuinset. En aangezien ik geen kloeten modder prefereer onder mijn voetjes leek me dit een goede oplossingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke gladiool gaat dan ook vegen met 30+ graden
Ja, da's voor de lezers van het Bleiswijks weerstation die vinden dat 32 graden vrij koel is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh er staat bij dat het heet is, dan weten we dan.
Lief hequote:
Mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:36 schreef Greys het volgende:
Eriqueeeeee, Roozjeeeeeeee, hoor dan, wat een fijne versie zo![]()
En hoe vind je deze?quote:
Wat leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooiliedje uit mijn jeugd waar ik mooie herinneringen aan heb
die vind ik niet ietsjes ... TEquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe vind je deze?
Eigenlijk een bietje een oubollig deuntje, maar even doorluisteren tot het couplet, dat 'easy and breezy' stukje, zalig
Zo'n lekker op je rug in een veldje met een grasspriet in je mond nummer.
Jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Blijft mooi he.... die Franse chansons
Deze vink ook zo mooi..
Hoe vind je deze? Die heb ik al vaak gespamdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef sp3c het volgende:
Frans klinkt zo mooi
maar ik kan er vlees noch vis van maken tegenwoordig
kende ik al jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vind je deze? Die heb ik al vaak gespamd
En dan als het kan even helemaal af kijkenDat je alle drie de mannen hebt gezien.
Ik vind ze zo awesome! Of ken je hem al?
wel tof als ze een voor een aan komen wandelen en dan de reactiesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
Wanneer ze met zijn drieën gaan zingen
Ja en die middelste meneer heeft zo'n echt typisch Frans hoofd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel tof als ze een voor een aan komen wandelen en dan de reacties
Hihi wat schattigquote:
cool!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
Even heel iets anders he....
Kijk deze eens? En dan even doorspoelen naar 2.00.
Tijdens enen hippen tv auditie kwamen deze jochies en die houden van traditionele koormuziek. Suf, zou je denken. Maar dan even luisteren tot die hele groep er bij komt. Ik moet er van janken![]()
Ze werden uiteindelijk tweede in de gehele show seriequote:
Origineel van America, vanmiddag nog gedraaidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:25 schreef Greys het volgende:
Toen ik honderd jaar geleden naar Spanje op vakantie was met vriendinnen was dit DE hit ()
Ja tof he, ik heb het origineel destijds ook opgezocht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Origineel van America, vanmiddag nog gedraaid
aaawwwwwquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh en sp3c, als je toch in een AWWWWWWWW bui zit
Deze is helemaal awesome. Vooral het verhaal er achter.
Jochie heeft het liedje zélf geschreven voor een vriendin waar hij al lang vrienden mee is maar stiekem verliefd op is en dat durft ie al heel lang niet te zeggen. En nu gaat ie het live zingen op tv en de jury vindt het geweldig dat zij dat nu dus gaat zien en gaat wetenZe vragen ook haar naam maar dat durft ie maar steeds niet te zeggen
En het liedje is zooooo lief en goed
34 graden was het in Bleiswijk vandaag, laat staan in het Zuiden...quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:40 schreef sp3c het volgende:
geen idee maar pics or it did not happen
benauwd is hetquote:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwww dawgiequote:
Het is hier nu 29 graden binnen in huis.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
36 graden....![]()
Hier morgen 25...lekker!
Is toch niet normaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is hier nu 29 graden binnen in huis.
Rond middernacht
Tis echt niet te harden.
Niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:55 schreef sp3c het volgende:
en nee niet omdat ik Greys in bikini zo'n leuke gedachte vind
Ik snap nu ook wel dat er opgeroepen werd om ook vooral op de bejaarden te letten enzoquote:
Wat een geweldig leuk hondje!quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nu ook wel dat er opgeroepen werd om ook vooral op de bejaarden te letten enzo
Als ik het al lastig vind met deze temperaturen...
Maar de hond vind het geweldig, want heel vaak naar het meerEn als je dat dan ziet scheuren over het veld heb je het idee dat dat helemaal niet kan, zulke inspanningen met deze temperaturen. Maar tussendoor rent ze steeds het water in, ff koelen, en dan gáááán.
Normaal ziet ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar als ze dan nat en afgekoeld is krijg je dit...
[ afbeelding ]
Ik herken er amper dezelfde hond in
no comment!quote:
Ja vind jij ja.quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:14 schreef sp3c het volgende:
whehehehe ik mag het hondje wel, ik probeer ook altijd spulletjes op slapende katten te leggen!!!!
op de een of andere manier is dat mega grappig
Ja de Biet (heet eigenlijk Beetlequote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik had vandaag bijna een songfestibaljurk gekocht! Helaas was mijn lijf iets te groot.
Of Beatle. Dan is ie nog ff leuker dan dat ie nu is. Zo'n soort hond zie ik mijzelf trouwens ook nog wel hebben, lijkt me een schatjequote:Op zondag 19 augustus 2012 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja de Biet (heet eigenlijk Beetle) vind het hier wel wat, beter dan in Spanje
Van de winter was het ook zo leuk. Hierna houd ik op met mijn gespam hoor, sorry
HÉ! POES! PSSST!
[ afbeelding ]
JE MOT MET MIJ WANDELEN IN DE SNEEUW, POES!
[ afbeelding ]
NEE!
[ afbeelding ]
Ze heette eigenlijk Caramela toen ze in Spanje kwam, zo hadden ze haar in het Spaans asiel genoemd. En hier thuis staat er een oldtimer kever in de garage en toen werd het Beetle, hier op FOK! bedacht door de F&Fersquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of Beatle. Dan is ie nog ff leuker dan dat ie nu is. Zo'n soort hond zie ik mijzelf trouwens ook nog wel hebben, lijkt me een schatje
Ben al van de Franse liedjes via Woodstock, Glamrock en instrumentaal terecht gekomen bij Folkrock. Mooi die suggesties van youtube!quote:Op zondag 19 augustus 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
Dank
Zo, einde F&F, ik met mijn gespam
Hebben we nog loike Fransche liedjes?
Nog heter!quote:
quote:
Ik zei al sorryquote:
quote:
Volgende ben ik er bijquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Kally en Vulture![]()
Ik ga de plekkies op de lijst in de OP vrij maken. Met pijn in mijn hart!
Wat een godsgruwelijk mooi beest Greysquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Greyshond had vandaag heur eigenste parasol bij het hondenstrandje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Greyshond had vandaag heur eigenste parasol bij het hondenstrandje![]()
[ afbeelding ]
Ik heb last van allesquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nou ook altijd last van je hormonen met dit weer?
Wat doen je hormonen danquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nou ook altijd last van je hormonen met dit weer?
Gierenquote:
quote:
Nu kennen we onze plek weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar TV,! Ik vind het een persoonlijke belediging dat je niet komt
.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:24 schreef TheVulture het volgende:
dan is het wel een feest van iemand waarvan ik het écht niet kan maken om niet op te komen dagen
Dat kan me hormonaal niks schelen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, hij was vanaf het begin ovb.
Ook wel toepasselijk met die gierende hormonen bij TheVulturequote:
Maar, dan zijn we nog meer in de minderheid.quote:
Ik ben nog steeds homo hoorquote:
Had ik dan naakt moeten komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
En ik nog wel denken dat ovb betekende Oh Vulture Betasten!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef Cee het volgende:
En ik nog wel denken dat ovb betekende Oh Vulture Betasten!
quote:
Jij hebt er ook 2quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat de BAL in het feest voor staat.
Bloot Alle Lichamenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar denk je dan dat de BAL in het feest voor staat.
Bij voorkeur, ja.quote:
Ik word nieuwsgierig nuquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Je zal het nooit weten als je naar andermans feestjes blijft gaan.
Volgende keerquote:
Ah, dus je komt.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
Gb en Roozjee en ik gaan 's nachts ook nakend punt en el onder die ventilator liggen die nooit meer uit kan, in die hotelkamer
Daar word ik ook bang voor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Straks is het die dag ook 36 graden plus![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Loop je dan in galakledingof verkleed als gehaktbal
Oh ik kom daar bij liggen hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
Gb en Roozjee en ik gaan 's nachts ook nakend punt en el onder die ventilator liggen die nooit meer uit kan, in die hotelkamer
Nee toen was het geen 23 graden, echt nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar word ik ook bang voor.Stel je voor, in mei was het een schamele 23 graden of zo en was het in de tent bloedverziekend heet.
Het was toen geen 23 gradenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar word ik ook bang voor.Stel je voor, in mei was het een schamele 23 graden of zo en was het in de tent bloedverziekend heet.
Loop je wel lekker te sudderen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Loop je dan in galakledingof verkleed als gehaktbal
Dan is het nu 580!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was toen geen 23 graden. het was toen 230 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |