klopt, en als er verandering zou komen zouden ze het melden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:39 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Wimlex onlangs had gemeld dat er geen verbeteringen waren.
Omdat zij van ons 'zijn' (soort familielid-achtig)?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef vosss het volgende:
TS waarom denk jij dat recht te hebben? Het is niet eens een troonopvolger.
Dat zou hetzelfde zijn als dat de Piet van een willekeurige Truus in coma ligt.
Als Truus daar niets over kwijt is dan is het toch ook niet jouw recht om daar het fijne van te weten?
Het is Truus en Bea hun goed recht om daar geen mededelingen over te doen.
Me dunkt.
watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:45 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Omdat zij van ons 'zijn' (soort familielid-achtig)?
maar als amalia of een van die andere trollen jarig is moet heel nederland het maar vieren, het liefst zo groots mogelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef vosss het volgende:
Dat zou hetzelfde zijn als dat de Piet van een willekeurige Truus in coma ligt.
Als Truus daar niets over kwijt wilt dan is het toch ook niet jouw recht om daar het fijne van te weten?
Het is Truus en Bea hun goed recht om daar geen mededelingen over te doen.
Me dunkt.
Hij heeft (omdat ie wilde trouwen met dat wijf van die lange) afstand van troonopvolging gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:45 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Omdat zij van ons 'zijn' (soort familielid-achtig)?
ja deze dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij heeft (omdat ie wilde trouwen met dat wijf van die lange) afstand van troonopvolging gedaan.
Hij is helemaal niets meer van ons. Als het wimlex zou zijn dan gaf ik je gelijk; nu niet
Hij is lid van de Koninklijke Familie, en wordt in deze voor zijn publieke functie vanuit publieke fondsen betaald.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef vosss het volgende:
Kost jou niks hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef gniffie het volgende:
Afsnijden. Die gozer ligt in een dure prive-kliniek. Kost ons bakken met geld
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:58 schreef gniffie het volgende:
Afsnijden. Die gozer ligt in een dure prive-kliniek. Kost ons bakken met geld
Ons ook niet. Het geld dat wij betalen aan het koningshuis staat van te voren vast in een begroting.quote:
bullshitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:00 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ons ook niet. Het geld dat wij betalen aan het koningshuis staat van te voren vast in een begroting.
Oh ja? Waarom?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:38 schreef VeniVidiViciV het volgende:
...
De Nederlandse bevolking heeft toch het recht om te weten hoe het met hem gaat?
...
Hij is sinds zijn huwelijk geen lid meer van het Koninklijk Huis.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:48 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Hij is lid van de Koninklijke Familie, en wordt in deze voor zijn publieke functie vanuit publieke fondsen betaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |