"We"? Ben je Belg dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach.. "we" waren gewoon beter
Nee het is een Limburger, en die willen blijkbaar liever bij Belgie horen.quote:
Nee, maar volgens die landkaart was ik toch maar een reservebelg. Limburg is toch maar een kutprovincie die verstoten moet worden.quote:
Ze lullen in ieder geval al bijna hetzelfde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het is een Limburger, en die willen blijkbaar liever bij Belgie horen.
Nah, maar als iemand over mijn accent zeikt, zegt dat limburgers reservebelgen zijn, moet men gewoon niet raar opkijken als ik het balletje terug kaatsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve Felix Meurders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En kunnen beter voetballenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ze lullen in ieder geval al bijna hetzelfde.
Jullie moeten eens wat meer leren pikken. Limburgers zijn nou eenmaal reservebelgen, tukkers reserveduitsers. Jullie zullen onderling ook wel wat hebben voor westerlingen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nah, maar als iemand over mijn accent zeikt, zegt dat limburgers reservebelgen zijn, moet men gewoon niet raar opkijken als ik het balletje terug kaats
Niet echt, maar goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie moeten eens wat meer leren pikken. Limburgers zijn nou eenmaal reservebelgen, tukkers reserveduitsers. Jullie zullen onderling ook wel wat hebben voor westerlingen.
Ach, kansloos in de eerste ronde eruit gaan is natuurlijk ook niet alles. Maar goed, alvorens het EK begon zou Nederland vast wel kampioen worden aldus de menigtequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Vandaar dat ze nooit meedoen met een EK.
Ja, dat was me een afgang...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach, kansloos in de eerste ronde eruit gaan is natuurlijk ook niet alles. Maar goed, alvorens het EK begon zou Nederland vast wel kampioen worden aldus de menigte
Ik zei toen al dat het waarschijnlijk niks ging worden, maar dan was ik een troll of had ik er geen verstand van. Spel laat al maanden te wensen over. En nee.. het ligt niet aan de bondscoach. LvG kon er in principe niet veel aan doen.
Het materiaal is gewoon te zwak.. maar dat wil er niet in bij de meesten
Er moeten meer Limburgers inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ja, dat was me een afgang...
Verwaand, arrogant, voelen zich verheven boven andere, kakkers heb al vele termen horen rondvliegen hier hoorquote:
Ye, maar dat is niet tegen een hele doelgroep bedoelt.. Enkel tegen de mensen die zich echt meer voelen vanwege hun geboorteplaats. Jij beoordeelt wel een hele bevolking enkel omwille een accent en/of waar ze geboren zijn. Dat is echt iets heeel anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verwaand, arrogant, voelen zich verheven boven andere, kakkers heb al vele termen horen rondvliegen hier hoor
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:09 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ten eerste 'n voorstelling van de situatie: Ik woon in Elten, Duitsland. 'N klein plaatsje tegen de Nederlandse grens. Vaak kom ik in Beek (wat in Nederland ligt tegen de Duitse grens). In Beek woont familie van mij.
Hoewel dit soort ongein natuurlijk hartstikke leuk/normaal is als je met je vrienden praat, zou ik begrip op kunnen brengen voor iemand die niet uit jouw regio komt en je niet begrijpt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Du bist ne domme oetlul as ge dialekt proat. Zo beter?
Nou ik moet zeggen, ik keek de film "de bende van Oss" zonder ondertiteling. Daar begreep ik echt letterlijk de helft niet van wat ze zeiden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
Die elitaire Hollanders hebben nou eenmaal een gehoorbeperking, TS. Doe je weinig aan. Soms zie je het op tv. Komt er een Limbo op de buis die zelfs ik als Tukker prima versta, knallen ze er toch maar ondertiteling onder voor de Hollanders. Beetje jammer.
*boks* richting al mijn dialecthomies in de 'provincie'.
goh gek.. dat heb ik ook wel eens wanneer ik een thaise film kijk. Alleen zeik ik ze dan niet erom afquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, ik keek de film "de bende van Oss" zonder ondertiteling. Daar begreep ik echt letterlijk de helft niet van wat ze zeiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |