SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPIf i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Liep jij in dat burger met kroon pak?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, met 5 minuten zoeken me al 3 keer tegen gekomen in een whopperpak op twitter
Ik zou dit avontuur wel even met bold op je CV vermelden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, met 5 minuten zoeken me al 3 keer tegen gekomen in een whopperpak op twitter
Jup, samen met een collega. Dus het kan ook zijn dat je mij er naast zag lopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Liep jij in dat burger met kroon pak?
Boeiend, wel mooi om te doen. En het verdient.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nou joepie, dan ben je populair
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou dit avontuur wel even met bold op je CV vermelden.
Hoezo? Ik loop in een pak dus niemand herkent je. En we hebben alleen maar leuke reacties gehad, dus ik heb een leuke middag gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus je krijgt betaald om jezelf voor lul te zetten?
das wel het laagste van het laagste, als je het nou gewoon uit eigen initiatief zou doen snap ik het nog wel.
zelfde als wanneer iemand je 5 euro geeft om z'n schoen te likken ofzo
Op foto's van vrienden of randoms?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, met 5 minuten zoeken me al 3 keer tegen gekomen in een whopperpak op FB
Randoms. Even kijken op #burger king en #hamburgerquote:
En al die 'lui' die in driedelig kostuum met een hark in hun reet naar het werk gaan elke dag zetten zichzelf niet voor lul?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
das wel het laagste van het laagste, als je het nou gewoon uit eigen initiatief zou doen snap ik het nog wel.
Hij zet zichzelf niet voor lul want hij is onherkenbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, dat is nog een grotere schande bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En al die 'lui' die in driedelig kostuum met een hark in hun reet naar het werk gaan elke dag zetten zichzelf niet voor lul?
maar hij loopt wel de hele dag in een bloedheet pak een beetje de debiele lopende reclame van de BK te spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf niet voor lul want hij is onherkenbaar.
ik denk dat hij bij typen van dit bericht naar de warme bakkers geluisterd heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
degene die dit artikel geschreven heeft dealt ook?
mja, als hij rondbazuint wat hij heeft moeten doen lacht iedereen hem vierkant uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf niet voor lul want hij is onherkenbaar.
Dan heb ik je vandaag gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ha, als je je Ziba's billen één keer hebt ingebeeld wil je echt geen pauperbillen meer hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef Zethiel het volgende:
Kan ik me niet voorstellen, er komt met dit weer vast wel iets anders langsof heb je een zeer beperkte smaak ?
En welke bosjes zit je ?
Valt wel mee. Eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad. Wel vraagt iedereen of ik het niet ontzettend warm heb in dat ding, wat ook wel een beetje zo isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als hij rondbazuint wat hij heeft moeten doen lacht iedereen hem vierkant uit
oh, dan ben ik zeker de uitzondering weerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad. Wel vraagt iedereen of ik het niet ontzettend warm heb in dat ding, wat ook wel een beetje zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |