SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPIf i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Liep jij in dat burger met kroon pak?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, met 5 minuten zoeken me al 3 keer tegen gekomen in een whopperpak op twitter
Ik zou dit avontuur wel even met bold op je CV vermelden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, met 5 minuten zoeken me al 3 keer tegen gekomen in een whopperpak op twitter
Jup, samen met een collega. Dus het kan ook zijn dat je mij er naast zag lopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Liep jij in dat burger met kroon pak?
Boeiend, wel mooi om te doen. En het verdient.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nou joepie, dan ben je populair
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zou dit avontuur wel even met bold op je CV vermelden.
Hoezo? Ik loop in een pak dus niemand herkent je. En we hebben alleen maar leuke reacties gehad, dus ik heb een leuke middag gehadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dus je krijgt betaald om jezelf voor lul te zetten?
das wel het laagste van het laagste, als je het nou gewoon uit eigen initiatief zou doen snap ik het nog wel.
zelfde als wanneer iemand je 5 euro geeft om z'n schoen te likken ofzo
Op foto's van vrienden of randoms?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:58 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Lol, met 5 minuten zoeken me al 3 keer tegen gekomen in een whopperpak op FB
Randoms. Even kijken op #burger king en #hamburgerquote:
En al die 'lui' die in driedelig kostuum met een hark in hun reet naar het werk gaan elke dag zetten zichzelf niet voor lul?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
das wel het laagste van het laagste, als je het nou gewoon uit eigen initiatief zou doen snap ik het nog wel.
Hij zet zichzelf niet voor lul want hij is onherkenbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, dat is nog een grotere schande bijnaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En al die 'lui' die in driedelig kostuum met een hark in hun reet naar het werk gaan elke dag zetten zichzelf niet voor lul?
maar hij loopt wel de hele dag in een bloedheet pak een beetje de debiele lopende reclame van de BK te spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf niet voor lul want hij is onherkenbaar.
ik denk dat hij bij typen van dit bericht naar de warme bakkers geluisterd heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
degene die dit artikel geschreven heeft dealt ook?
mja, als hij rondbazuint wat hij heeft moeten doen lacht iedereen hem vierkant uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf niet voor lul want hij is onherkenbaar.
Dan heb ik je vandaag gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:59 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ha, als je je Ziba's billen één keer hebt ingebeeld wil je echt geen pauperbillen meer hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef Zethiel het volgende:
Kan ik me niet voorstellen, er komt met dit weer vast wel iets anders langsof heb je een zeer beperkte smaak ?
En welke bosjes zit je ?
Valt wel mee. Eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad. Wel vraagt iedereen of ik het niet ontzettend warm heb in dat ding, wat ook wel een beetje zo isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, als hij rondbazuint wat hij heeft moeten doen lacht iedereen hem vierkant uit
oh, dan ben ik zeker de uitzondering weerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Valt wel mee. Eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad. Wel vraagt iedereen of ik het niet ontzettend warm heb in dat ding, wat ook wel een beetje zo is
Dank je.quote:
JESSE LEKKERTJE HVJquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dank je.
Vakantie was gelukkig langer dan de ban
Jesse welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen gaytopic van maken, dat wordt niet gewaardeerd
geen lopende hamburger iigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:46 schreef nietzman het volgende:
Was dat het lekkers dat GT in de stad zag lopen dan?
Jup. Ik had deze tweet dan ook al gevondenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:14 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je dit ook? Zag bij een vriendin op haar Instagram Hahaha.
Die pakken schijnen erg duur en zeldzaam te zijn: er zijn er 2 in heel Nederland.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:03 schreef Luco het volgende:
Jorn, regel anders 2 van die pakken voor Carnaval
Ja man, ik lag ook te trillen in m'n bed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Kleine aardbeving in provincie Groningen
nounou, spannend hoor
Nou inderdaad... Ik woon in Delfzijl, komt hier in de omgeving zo vaak voor...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Kleine aardbeving in provincie Groningen
nounou, spannend hoor
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:47 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja man, ik lag ook te trillen in m'n bed.
Oh wacht.
Ja, vriendin van me woont in de Heerestraat, die appte het net al dat t hele huis trilde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Telecaster het volgende:
Overigens, net weer een klein aardbevinkje, maar nu ook in Stad voelbaar..?
Niks van gemerktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Telecaster het volgende:
Overigens, net weer een klein aardbevinkje, maar nu ook in Stad voelbaar..?
ik voorzie een complotquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Renesite het volgende:
OMG OMG OMG!
Niets gemerkt. Standaard. Enige keer dat ik merkte dat het huis trilde was toen ze mega grote heipalen de grond in duwden 100 meter verderop
Ik vond het wel grappig... al jaren hoor ik mensen er over, maar voelde nooit iets. Nu heb ik het meegemaakt.quote:
Normaal tekende ik voor zulke ratingsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
4,1 is voor Nederlandse begrippen een erg zware beving
Same herequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig... al jaren hoor ik mensen er over, maar voelde nooit iets. Nu heb ik het meegemaakt.
Ik voel niets. ik ben ook slechts gevoelloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
gebeurt er eens wat, ben ik niet in de buurt ...
arme jijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik voel niets. ik ben ook slechts gevoelloos.
samenstelling van de grond heeft er ook mee te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef Renesite het volgende:
Weinig obstakels gezien de bevolkingsdichtheid tussen Winsum en Delfzijl. Trilt dus aardig door
Eind vorige week belde, ze willen hun youtubefilmpje terug.quote:
Wat??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eind vorige week belde, ze willen hun youtubefilmpje terug.
Jij wel, lul?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vond het wel grappig... al jaren hoor ik mensen er over, maar voelde nooit iets. Nu heb ik het meegemaakt.
Dit is ook pas mijn eerste keer sinds 1989quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij wel, lul?
Al TIEN jaar krijg ik er om de een of andere reden NOOIT iets van mee.
Ja maar jij hebt hier net vijf minuten een neukertje en de aardgasgoden gunnen jou het voelen van een aardbeving. Naaistreek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit is ook pas mijn eerste keer sinds 1989![]()
Al langer dan een jaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt hier net vijf minuten een neukertje en de aardgasgoden gunnen jou het voelen van een aardbeving. Naaistreek.
was wel een reden geweest om nu eindelijk eens wat nieuws te halenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Wrijfhout het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, we hebben zojuist allemaal een gigantische natuurramp overleeft![]()
![]()
![]()
Kom zelf net mijn TV redden, hij schoof langzaam richting de afgrond van de kast waar die op stond, cm of 10 verschoven. 3cm verder en hij lag in stukjes
Mwa is nog niet zo oud (4 maand), dat is wel wat vroeg voor een nieuwe. Maar ja als ik morgen in een reclamefolder een mooie zie gooi ik hem alsnog wel het raam uit danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was wel een reden geweest om nu eindelijk eens wat nieuws te halen
Nee hoor... slechts 2 wekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jaaa oe weet 't moai te verkopen.
Ik mag toch hopen dat hij een vriendin heeft die toestemming geeft om die kleding te gebruikenquote:
oh, dat valt mee. Als je tv een paar jaar oud was dan was het een ander verhaal geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Mwa is nog niet zo oud (4 maand), dat is wel wat vroeg voor een nieuwe. Maar ja als ik morgen in een reclamefolder een mooie zie gooi ik hem alsnog wel het raam uit dan![]()
ach gut meid, wil je er over praten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jij wel, lul?
Al TIEN jaar krijg ik er om de een of andere reden NOOIT iets van mee.
Haar vriend is er niet en neemt niet op. Ik denk: SCOREquote:
zegt er eentje watquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:45 schreef Renesite het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat gepraat over vrouwen door mannen. Van de week ging het ook al over rokjes. Getver!
Heb je er een clubje voor opgericht?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef Saisai het volgende:
Nu zal ik en menigeen met mij je nooit respecteren.
nee, ik heb me net aangemeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je er een clubje voor opgericht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
Mensen redden uit de brandende ruïnes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, leuk die aardbeving.
Maar wat moet die helicopter nou steeds?
Ik word zo schijtziek van dat dingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, leuk die aardbeving.
Maar wat moet die helicopter nou steeds?
quote:Man trakteert Nieuwstad op herrie
GRONINGEN - Een 21-jarige Stadjer is woensdagnacht bekeurd wegens geluidshinder. De man draaide luide muziek vanuit zijn woning aan de Nieuwstad. Omwonenden schakelden de politie in. De man kreeg een boete van 120 euro. Bij een volgende overtreding raakt de man zijn geluidsapparatuur kwijt.
Daar wonen ook veel studenten, je punt is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat is toch vet droog man, nooit van Nieuwstad gehoord ofzo?
Neuh, die herken je meestal wel. Die is toch altijd wel efficiënt bezig om van A naar B te komen. Die van vannacht was zo zeurderig aan het rondhangen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef Rickazio het volgende:
Beetje touren met dat ding
[ afbeelding ]
WAZ MET JOU.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef Rickazio het volgende:
stelletje humorloze nichten hier zeg
Doe normaal manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef Rickazio het volgende:
stelletje humorloze nichten hier zeg
Moet je wel aangifte doen hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ze hadden m'n bovenbuur jongen ook wel een boete mogen geven voor overlast
Nou nou nou, vulgaire taal. Prostituees of dames van lichte zeden voldoet ook gewoonquote:
Want?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ze hadden m'n bovenbuur jongen ook wel een boete mogen geven voor overlast
Vet lawaai en geschreeuw en harde muziek en ik nog hem nog een whatsapp sturen kan het wat zachter.. Hoor ik ineens al z'n vrienden schreeuwen: Marjolijn Marjolijn.. Kom naar boven dan! Uiteindelijk sliep ik pas rond 2uquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:28 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Vet lawaai en geschreeuw en harde muziek en ik nog hem nog een whatsapp sturen kan het wat zachter.. Hoor ik ineens al z'n vrienden schreeuwen: Marjolijn Marjolijn.. Kom naar boven dan! Uiteindelijk sliep ik pas rond 2u
Ben overigens niet naar boven gegaan, maar lawaai bleef lang aanhouden.quote:
Waar heb je eigenlijk vaker last van bij je bovenbuur? Ik woon zelf namelijk in de bovenste rij en heb een slecht.beeld van de hoeveelheid herrie die ik maak.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:41 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ben overigens niet naar boven gegaan, maar lawaai bleef lang aanhouden.
Waar last? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Waar heb je eigenlijk vaker last van bij je bovenbuur? Ik woon zelf namelijk in de bovenste rij en heb een slecht.beeld van de hoeveelheid herrie die ik maak.
Gedronken en birdy geluisterd als een lonerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:08 schreef nietzman het volgende:
Nee maar hij is boven me.
Wat heb je voor leuks gedaan vanavond madam?
Omijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:13 schreef nietzman het volgende:
Gedronken opnoorderzon.
. Daar zijn deze weken voor.
Hoe kom je zo'n loner meid? Jij bent toch leuk?
Lekker janken nu het eindelijk warm is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod het wordt zondag 32 graden
ik kan deze hitte nu al niet handelen, ik haat hitte
Armpje. Wat ga je er aan doen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod het wordt zondag 32 graden
ik kan deze hitte nu al niet handelen, ik haat hitte
Ik heb nooit gewenst voor warm weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker janken nu het eindelijk warm is.
Binnen zitten met de ventilator op de hoogste stand zoals een echte FOK!ker betaamtquote:
Ah, doet je webcam een beetje slowmotion?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Binnen zitten met de ventilator op de hoogste stand zoals een echte FOK!ker betaamt
betaamd
ik weet het niet.
Nee dat effect moet ik zelf toepassenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, doet je webcam een beetje slowmotion?
Sensuele beelden van mij terwijl ik uit m'n neus vreetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:40 schreef nietzman het volgende:
Om zwoele warme blikken met lang wapperend haar in slowmotion. Waarom anders?
Ik ben seksueelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 02:47 schreef nietzman het volgende:
Als je er perse een seksueel tintje aan wilt geven, be my guest.
Ik voel me bekeken. Maar nee, als Groningen en Leeuwarden verwisseld werden dan was Friesland perfect geweest.quote:
Omdat je al eens eerder hebt gezegd dat je me kende maar ik heb nog steeds geen idee wie jij bent.quote:
Want: verhuizen is leuk..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
binnenkort weer verhuizen hoop ik
verhuizen is in een uurtje of 2 gedaanquote:
Wees blij dat ik überhaupt een compliment geef.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Doe niet spastisch, het IJ is een meer.
Hee René ben jij een van dat homostelletje dat hier met kinderen achter me zit?quote:
Nee. Kinderen. Getsiederrie!quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:06 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hee René ben jij een van dat homostelletje dat hier met kinderen achter me zit?
30 minuten bewusteloos liggen? En waarom doet dan niemand wat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef S-RS het volgende:
Jullie hebben het daar gewoon warmer dan ik in Albufeira
Gisteren wel een zieke nacht. Er was een meisje van de trap gevallen en die bleef 30 minuten bewusteloos liggen. Er kwam ook een lading bloed van haar hoofd niet normaal. Geen leuk gezicht als je op 2 meter afstand staat. Ze had waarschijnlijk haar nek gebroken. Lekker einde van je vakantie....
Zitten we in de taxi naar huis, slaat er en dude tegen de taxi aan. Die chauffeur draait de auto om springt eruit en begint op ze in de slaan. Komt er nog een ander bij met een knuppel
Bizar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef S-RS het volgende:
Gisteren wel een zieke nacht. Er was een meisje van de trap gevallen en die bleef 30 minuten bewusteloos liggen. Er kwam ook een lading bloed van haar hoofd niet normaal. Geen leuk gezicht als je op 2 meter afstand staat. Ze had waarschijnlijk haar nek gebroken. Lekker einde van je vakantie....
Zitten we in de taxi naar huis, slaat er en dude tegen de taxi aan. Die chauffeur draait de auto om springt eruit en begint op ze in de slaan. Komt er nog een ander bij met een knuppel
Ja, wij vonden het ook echt ziek. Die bewakers stonden er maar een beetje bij en deden niets. Pas na 25 minuten kwam de ambulance. Ondertussen lieten ze dat kind half dood bloeden en lieten ze de toko gewoon open. Alleen toen ze werd afgevoerd zei de dj dat iedereen het gangpad even vrij moest laten. Waar ze had gelegen lag echt een plas bloed en waar ze langs werd afgevoerd een heel spoor. Even met de schrobber er over en verder maar weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 19:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
30 minuten bewusteloos liggen? En waarom doet dan niemand wat?
Ah, gatver. Dat is inderdaad echt ziek.quote:Op zondag 19 augustus 2012 16:46 schreef S-RS het volgende:
Eerlijk? De strip valt me een beetje tegen vergeleken Sunnybeach. Komt misschien ook wel omdat het onwijs druk is. Een beetje koninginnacht in Groningen drukte. Ik weet niet of je kiss kent, maar dat is echt wel tof! Vanavond maar eens naar het oude gedeelte. Welke vond jij leuker? Weet ik een beetje wat ik kan verwachtenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ah, gatver. Dat is inderdaad echt ziek.
Hoe vind je het verder daar?
hopelijk was het deze Poolquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Twee zwemmers nog vermist
was vanmiddag nog bij de hoornse plas, was een overvloed aan polen.
had nou niet het idee dat ze er eentje misten iig
The Strip vond ik ook niet leuk hoor, sowieso veel Engelsen enzo ook! Kiss was inderdaad wel tof, aantal vette party's gehad haha!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:41 schreef S-RS het volgende:
[..]
Eerlijk? De strip valt me een beetje tegen vergeleken Sunnybeach. Komt misschien ook wel omdat het onwijs druk is. Een beetje koninginnacht in Groningen drukte. Ik weet niet of je kiss kent, maar dat is echt wel tof! Vanavond maar eens naar het oude gedeelte. Welke vond jij leuker? Weet ik een beetje wat ik kan verwachten
Vlak bij mn huis, het had mij kunnen overkomenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:01 schreef MaxMark het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/2268651/99ca3585/boe_.html
Hey, das hier.
Oud is inderdaad veeeeeel beter!quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:24 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
The Strip vond ik ook niet leuk hoor, sowieso veel Engelsen enzo ook! Kiss was inderdaad wel tof, aantal vette party's gehad haha!
Ik vind oud sowieso veel gezelliger en veel leuker, heb je veel kroegjes enz.
huhoewatwaar?quote:
Wilde hele tijd inloggen maar als ik dat deed kreeg ik iets met undefined url in beeld.quote:
Fok wilt je nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wilde hele tijd inloggen maar als ik dat deed kreeg ik iets met undefined url in beeld.
ik luister nu.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef Luco het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Kom er net achter dat Alt-J zometeen speelt op Noorderzon!
En dan moet jij even Alberta Cross luisteren. Dat is ook tof!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef Luco het volgende:
![]()
![]()
![]()
!
Kom er net achter dat Alt-J zometeen speelt op Noorderzon!
Doe ik morgenochtend!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
En dan moet jij even Alberta Cross luisteren. Dat is ook tof!
Tsk. Mietje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
fuck, hele avond gemist
was in slaap gevallen
Over het algemeen haat ik de winter, maar in m'n kamertje in Groningen zal de winter van harte welkom zijn.quote:
Zo'n kamer, en dan geen ramen die open kunnen hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over het algemeen haat ik de winter, maar in m'n kamertje in Groningen zal de winter van harte welkom zijn.
M'n ramen kunnen niet open. 1 raam zit glas in lood ramen bovenin ingespijkerd/ingeschroefd ofzo, dus gaat het raam niet open, en de andere 2 zijn dichtgelijmd.
Dus ik krijg binnenkort airco, maar zonder is met deze warmte het geen doen.
Kwam het ook 2 maanden nadat ik m'n contract had getekend achter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo'n kamer, en dan geen ramen die open kunnen hebben
Handig... bij je huurbaas aankloppen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kwam het ook 2 maanden nadat ik m'n contract had getekend achter.
Al gedaan, ze blijven potdicht dus krijg airco ter compensatie. Ofzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Handig... bij je huurbaas aankloppen?
Ah, ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al gedaan, ze blijven potdicht dus krijg airco ter compensatie. Ofzo.
Niet echt een zonnegod dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Etsu het volgende:
Zitten enzo kan prima wel, met deze warmte. Het is wel benauwd. En je moet geen dingen doen, dan krijg je het wel snel warm.
Hmm... misschien na het eten even op en neer ofzo, misschien ook nog even naar de sportschool..quote:
Tja, moet je maar naar Hi gaan!quote:
Koop een neger met een palmbladquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:09 schreef Ties02 het volgende:
Waar haal ik een goedkope goede ventilator/airco zo'n staand geval?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Koop een neger met een palmblad
[..]
[..]
Nog altijd beter dan een gaslekquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat een rot bui, sta nu te wachten tot het droog is.
40quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
Rijd ik over de snelweg... regent het zo pokke hard dat ik geen hand voor ogen zie. Moest echt turen om lijntjes danwel rode achterlichten te zien! Men reed 40 op de snelweg
Dan reed ik vlakbij je, had de auto zelfs in z'n 2 op de snelwegquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef Renesite het volgende:
Rijd ik over de snelweg... regent het zo pokke hard dat ik geen hand voor ogen zie. Moest echt turen om lijntjes danwel rode achterlichten te zien! Men reed 40 op de snelweg
Stelde weer eens niets voor toch?quote:
Hoorde dat het gebouw zga op een gasbel staatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Stelde weer eens niets voor toch?
Haha ja dat zei Hein Gerben al dus dat is nogal een vreemde uitspraak van de brandweer. Maar goed, er was niets gemeten dus dat was weer een uur niets doen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Hoorde dat het gebouw zga op een gasbel staat
en dat zoiets misschien de oorzaak is, maar natuurlijk gas kun je normaal niet ruiken
Stond eerst bij het julianaplein, toen begon het al. En op het hoogtepunt reed ik net langs de oprit bij het Stadspark, richting Leek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan reed ik vlakbij je, had de auto zelfs in z'n 2 op de snelweg
Hahah ik reed vanaf Hereweg/Zuiderbegraafplaats en kwam denk ik net iets verder vast te zitten, ten hoogte van Hoogkerk rond 17.15. Was mijn eerste keer rijden in zo'n bui en zag echt niks. Die grote plassen die er daarna waren remmen de auto ook flink af trouwensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stond eerst bij het julianaplein, toen begon het al. En op het hoogtepunt reed ik net langs de oprit bij het Stadspark, richting Leek.
Ik ging een rotonde over en kreeg een volledige douchequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah ik reed vanaf Hereweg/Zuiderbegraafplaats en kwam denk ik net iets verder vast te zitten, ten hoogte van Hoogkerk rond 17.15. Was mijn eerste keer rijden in zo'n bui en zag echt niks. Die grote plassen die er daarna waren remmen de auto ook flink af trouwens
Over de auto heen hoop ik en niet over je kleding? Ik reed met 50 op een normale weg (zonnelaan geloof ik) en kwam echt niet met meer dan 30 p/uur door echt een enorme plas heen. Net alsof je vol op de rem staat, er is best wat water naar beneden gekomen dusquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ging een rotonde over en kreeg een volledige douche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |