kan het haast niet geloven,ze willen juist van de zbst afquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef GroteVuurtoren het volgende:
Ik heb gehoord zaterdagbestellers met een zaterdagbestellerscontract er op zaterdag zo'n ¤2 per uur bij krijgen. Ik weet niet of dit ook voor doordeweeks het geval is. Hebben jullie dit ook al vernomen?
ik weet iig van niks.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef GroteVuurtoren het volgende:
Ik heb gehoord zaterdagbestellers met een zaterdagbestellerscontract er op zaterdag zo'n ¤2 per uur bij krijgen. Ik weet niet of dit ook voor doordeweeks het geval is. Hebben jullie dit ook al vernomen?
je bent hier 5 keer geweest sinds 2011 en dan weet je meer dan ons?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef GroteVuurtoren het volgende:
Aangezien er steeds meer (en zwaarder) HAH op de zaterdag komt, zal het me niks verbazen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef GroteVuurtoren het volgende:
PostNL wil bezuinigen, het is crisis, en dan zouden wij 20% loonsverhoging krijgen? Ik weet niet waar je dat gelezen hebt (De Fabeltjeskrant), maar of je bent wel erg goedgelovig, of je denkt dat wij dat zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef GroteVuurtoren het volgende:
Ja en ik ben een pbz die op zaterdag werkt en vast niet de enige, beetje raar als wij daar dan geen opslag voor krijgen niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aangezien er steeds meer (en zwaarder) HAH op de zaterdag komt, zal het me niks verbazen.
Echter heb ik hier ook nog niks gehoord, dus reken er maar op dat het gewoon een fabeltje is....
Anders zouden zaterdagbestellers zoals ik straks wel 5 euro per uur meer verdienen dan een postbezorger doordeweeks!(wat dus helemaal respectloos is naar pbz's toe)
colleaga s niet op reageren is gewoon een lolbroek die de boel komt verzieken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja en ik ben een pbz die op zaterdag werkt en vast niet de enige, beetje raar als wij daar dan geen opslag voor krijgen niet?
trolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef GroteVuurtoren het volgende:
Ik vind het geen belachelijk plan, maar gewoon uiterst ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:52 schreef GroteVuurtoren het volgende:
Ik kom de boel niet verzieken, ik deel alleen aan jullie mee wat ik van mijn teamcoach gehoord heb. Ik heb het ook niet verzonnen en ik vind het plan belachelijk. We zullen het wel zien.
Dat komt er op neer dat er kennelijk op sommige vestigingen aan postbezorgers ONDER DE 23, 2 euro per uur extra bovenop het geldende minimumJEUGDloon wordt betaald, voor werken op zaterdag.quote:"Recent is besloten aan de postbezorgers op zaterdag in de zogenaamde jeugdschalen op uw vestiging per 16 januari 2012 een arbeidsmarkttoeslag van EUR 2 per uur toe te kennen. Dit geldt alleen voor de uren die u op zaterdag werkt, en niet voor inzet op doordeweekse dagen."
Vervelend voor je! Is er al wat verbetering in je voet/achillespeesklachten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:31 schreef gridjuh het volgende:
Kreeg vandaag wel mijn regenjas van de pakketpost...
Morgen weer werken, ben benieuwd hoe het gaat worden(heb al gehoord veel post) En dan vrijdagmiddag weer naar fysio toe, ben vandaag ook al geweest....en wat deed die man mij toch zeer
Gaat beter, ik ga morgen ook werken, moet ook een x een drukke dag hebben mee gemaakt,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:04 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Vervelend voor je! Is er al wat verbetering in je voet/achillespeesklachten?
@Gridjuhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Gaat beter, ik ga morgen ook werken, moet ook een x een drukke dag hebben mee gemaakt,
Maar ik loop nu gewoon deze week ergens tegen aan, waar ik liever niet op het forum over uitwijk...
Dus heb gewoon een rotweek, het geldprobleem maakt het niet makkelijker, maar dat andere vreet me gewoon even op....
komt wel weer goed hoor
Nou sterkte dan maar! Ik hoop voor jou op betere tijden!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:14 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Gaat beter, ik ga morgen ook werken, moet ook een x een drukke dag hebben mee gemaakt,
Maar ik loop nu gewoon deze week ergens tegen aan, waar ik liever niet op het forum over uitwijk...
Dus heb gewoon een rotweek, het geldprobleem maakt het niet makkelijker, maar dat andere vreet me gewoon even op....
komt wel weer goed hoor
Ah jammerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:46 schreef Dennehy het volgende:
Ik ben onder de 23 en heb hierover zelfs een echte brief gehad. Voor alle pbz'ers die ook op zaterdag werken, en onder de 23 zijn, krijgen loonsverhoging op zaterdag (niet op andere dagen) zodat ze volgensmij hetzelfde verdienen als een volledig 23+ loon.
Dit is dus echt waar. Voor de mensen hier die ouder dan 23 zijn veranderd er dus helemaal niets.
Ik werk al ruim een jaar voor PostNL. Maar ik bedoel meer in het algemeen. Als ik zie wat ik op daldagen heb, dan vraag ik mij soms af waarom ik nog loop. Hoewel er soms dagen bij zitten die echt behoorlijk vol zitten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier al lang werkt, maar het is normaal dat er zo weinig post is in de zomer. Door DiDoZa wordt dat nog versterkt.
Maar wacht maar als over twee weken de scholen weer beginnen. Dan neemt het volume weer flink toe, zodat je op dinsdag en donderdag zult smeken of ze niet ajb een gedeelte naar de woensdag kunnen verplaatsen!
Nee, want volgens jouw TC was de loonsverhoging voor zaterdagbestellers, maar het is dus alleen voor POSTBEZORGERS onder de 23.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:56 schreef GroteVuurtoren het volgende:
Wat mijn teamcoach vertelde klopt dus wel. Ik ben nu 18 en ben zaterdagbesteller en ik verdien nu 6.30 per uur. Ik werk alleen op zaterdag, krijg ik dan per 1 augustus ook twee euro erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |