Die van mij weet je zeker dat hij goed is, heb hem al drie maanden getest. Zelf in de USAquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef MaltWhiskey het volgende:
[..]
Lol.. http://tweakers.net/pricewatch/304961/htc-one-x-grijs.html
Die van mij mag voor 480 weg, dan koop een een nieuwe van een nieuwere batch
Je gaat toch niet bij bol.com kopen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Fiorano het volgende:
Voor 519 koop ik een hele nieuwe, doe ik dat liever...
Is mij ook opgevallen erg vreemd, had hem late opsturen omdat auto focus het niet meer deed en nu heb ik ook last van het wifi probleem terwijl ik daar voor geen last van had net zo als dat het scherm random aan gaat maar ook uit. Ben ik aan het filmen scherm uit. Wil ik mijn telefoon unlocken scherm uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:23 schreef lekzzz het volgende:
Vandaag ook een paar keer gemerkt dat hij dus spontaan aangaat terwijl ik hem niet gebruik. Hij gaat overigens niet van lockscreen af als hij aanspringt.
Iemand enig idee waar het aan ligt? Voor de update had ik hier geen last van.
Media markt ofzo, uh slopen? :-Pquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bij bol.com kopen?
Wat ga je met die oude doen?
dit iets voor jequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:59 schreef Fiorano het volgende:
NNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
HOX in de toiletpot laten vallen, toen ik opstond viel hij uit m'n zak.
Zo dood als een pier. hoor hem zelfs naar 1,5u nog knetteren.... Geen verzekering afgesloten natuurlijk, en aan dat Toestellease heb je in zo'n omstandigheid helemaal niks.
Dus, wie wil z'n (goedwerkende...) Htc one X aan mij verpatsen ?
Je bedoelt de zonzoo-afdeling in de MM? Die nemen alleen werkende toestellen in.quote:
Nee, het is voor een klant de slechtste regeling die je je maar kunt bedenken, maar voor de provider juist de beste.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:01 schreef Ezechielk het volgende:
Met dat toestellease krijg je toch een vervangend toestel?
Nice! Weer een HOX? ik zou best wel gaan twijfelen tussen de SIII als ik weer mocht kiezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:01 schreef Fiorano het volgende:
Inboedel ga ik straks even bellen inderdaad
Edit: Nice, het wordt gedekt door de Inboedelverzekering, Gelijk bij coolblue een nieuwe bestellen
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:55 schreef dimmak het volgende:
Na dit weekend stuur ik de mijne op voor het WiFi probleem. Wil dit weekend nog wel normaal foto's kunnen maken en filmen. (Mysteryland)
Halen ze hem ook op als je hem niet via htc hebt verzekerd?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..
hoop dat hij snel terug is heb geen vervangend toestel voor micro sim
Kreeg trouwens een surinamer aan de telefoonwat een held op sokken
Valt (denk ik) onder fabrieksgarantie heb hem nu 3 maanden ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:01 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Halen ze hem ook op als je hem niet via htc hebt verzekerd?
Ik kreeg kosteloos een big sim en toen ik mijn HOX weer terugkreeg wederom kosteloos een micro sim bij Vodafone. Ik weet niet wie je provider is maar ga eens langs een filliaal van hun?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Morgen komen ze mijn HOX ophalen voor WiFi probleem en LED lampje die ongeveer onzichtbaar is..
hoop dat hij snel terug is heb geen vervangend toestel voor micro sim
Kreeg trouwens een surinamer aan de telefoonwat een held op sokken
Ow thanks! dat zou wel lekker zijn iig ! ga morgen meteen langs de HIquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kreeg kosteloos een big sim en toen ik mijn HOX weer terugkreeg wederom kosteloos een micro sim bij Vodafone. Ik weet niet wie je provider is maar ga eens langs een filliaal van hun?
Verder ook geen klachten alleen dat wifi is gewoon kut en mijn led lampje, ach het kan erger zoals gele vlekken enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:32 schreef Iemand91 het volgende:
Ik denk dat ik die van mij ook nog maar weer 'ns opstuur voor wifi. De techniek erachter (de achterkant heeft een folie en de voorkant drukt met contactpunten op die folie) en de verhalen op internet (indrukken heeft effect maar hoe vaker je dat doet hoe meer je die folie als het ware indrukt en dus nog slechtere contact krijgt tussen de folie en de contactpunten) lijken bij mij ook zo te gelden.
Want als ik 's avonds in bed nog even wil internetten/youtuben dan moet ik op m'n linkerzij liggen anders heb ik geen ontvangst...
Verder uitermate tevreden overigens. Super mooi scherm (welke ik 99% v.d. tijd op zo'n 10-20% helderheid heb staan), uiterlijk is prachtig (persoonlijk vind ik het de mooiste telefoon van dit moment) en batterijduur is bij mij zeer bruikbaar. (Bij niet zo veel gebruik en een screentime van zo'n 1-2,5 uur hou ik het een kleine 2 dagen vol).
De wifi-antenne hebben ze gewoon niet handig/slecht aangepakt qua hardware. Dat kon elk persoon zien aankomen dat dit problemen zou geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:53 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Verder ook geen klachten alleen dat wifi is gewoon kut en mijn led lampje, ach het kan erger zoals gele vlekken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |