SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Ja, dan gaan we over in fut 13, daar gaan we de 2000 halenquote:
Dan aan FUT13 topic beginnenquote:
Ja, je vroeg of er een FUT13 topic kon komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wtf, fifa13 fut topic op verzoek van Toefjes?
Heb ik helemaal niet gevraagd, 11:23 stond ik in de sportschoolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, je vroeg of er een FUT13 topic kon komen.
He, ik zag toenstraks nog een quote van iemand waarin jij aanvroeg of het mogelijk was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet gevraagd, 11:23 stond ik in de sportschool
quote:
Ja, met tijdstip 11:23, maar de post zelf kon ik niet terug vinden. Super wazig..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
He, ik zag toenstraks nog een quote van iemand waarin jij aanvroeg of het mogelijk was.
Zal wel aan mij liggen denk ik
presentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
Iemand op de Xbox die nog 300k wil verkopen?
Ja ik deed net even spytoolen maar ik kon de post ook niet vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met tijdstip 11:23, maar de post zelf kon ik niet terug vinden. Super wazig..
je bent gehackt!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met tijdstip 11:23, maar de post zelf kon ik niet terug vinden. Super wazig..
quote:
Isgoed, Invite maar.quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 1992 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de toekomst zullen mensen mijn quotes kunnen manipuleren. Super wazig..
Ow, wacht, nooit geweten dat je ook de tijd aan kon passen... Dacht dat je alleen de boodschap aan kon passenquote:
Lol, wist ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, wacht, nooit geweten dat je ook de tijd aan kon passen... Dacht dat je alleen de boodschap aan kon passen
ktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Adoreer mijn non shiny team.
Gelukkig, voel ik me minder domquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lol, wist ik eigenlijk ook niet![]()
Neem Pisvlek 76-versie op rechtsbackquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
nergens meer te vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Neem Pisvlek 76-versie op rechtsback
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170920
Jammer dat die al op 24 jarige leeftijd moet stoppen met voetbal
pleestation ligt je gewoon minder goed dan Xboxquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
gg ik bak er echt niks meeeer vannnnnnnnnnnnn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
FAP FAP FAPquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je er niet meer tegen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Amen.
Ik ga denk ik stoppen met Fifa xD
Ik!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:32 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil zo een potje tegen mij? ^.^
Eerst even een nieuw team maken. Ben er over 10 minuten ofzo.quote:
Thanks Kevin!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
daar kan ik weer 7 biertjes van halen.
Wat wil je kopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef pascal08 het volgende:
Kom nog 30k te kort voor de goedkoopste. Nja, dan maar Siem discarden en nog wat waardeloze gold spelers.
Wat ben je toch rijk kevin!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef Dudeweiser het volgende:
825k verkocht in totaal en ik heb nog een shitload aan IF spelers
Zijn Tim en Confetti nog steeds rijk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zeker als je het vergelijkt met andere mensen hier
Ik hoop niet dat je mij hier ook mee bedoelt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zeker als je het vergelijkt met andere mensen hier
Jij bent/was ook rijk hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je mij hier ook mee bedoelt.
1+ miljoen vind ik wel rijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat je rijk noemt.
Ik heb aan coins op 2 accounts al 2 miljoen, dan nog IF Maikon Leite en wat andere IFs en dure NIFs. Dan heb ik nog meer dan 2000 spelers met een aantal 0 weights die wel wat waard zijn. En dan ook nog alle kits en badges uit het spel. Nee, ik ben zeker niet rijk.quote:
Nu voel ik me arm. Wat vind jij pas rijk dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb aan coins op 2 accounts al 2 miljoen, dan nog IF Maikon Leite en wat andere IFs en dure NIFs. Dan heb ik nog meer dan 2000 spelers met een aantal 0 weights die wel wat waard zijn. Nee, ik ben zeker niet rijk.
Als je je zooi op tijd verkocht had, had je gewoon een paar honderd euro verdiend. Net zoals ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb aan coins op 2 accounts al 2 miljoen, dan nog IF Maikon Leite en wat andere IFs en dure NIFs. Dan heb ik nog meer dan 2000 spelers met een aantal 0 weights die wel wat waard zijn. En dan ook nog alle kits en badges uit het spel. Nee, ik ben zeker niet rijk.
5 miljoen. Het was overigens niet serieus bedoeld, ik ben wel rijk maar er zijn genoeg mensen die meer hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu voel ik me arm. Wat vind jij pas rijk dan?
Ik heb inderdaad de afgelopen weken nog wat proberen te verkopen, maar het zijn alleen nog maar oplichters die reageren op je advertentie. Daarom heb ik maar besloten om m'n dreamteam af te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je je zooi op tijd verkocht had, had je gewoon een paar honderd euro verdiend. Net zoals ik
Dat zal altijd zo blijven, maar 5 miljoen is wel belachelijk veel. Ik snap alleen niet dat je het niet gewoon verkocht hebt voor wat eckte ekkies.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
5 miljoen. Het was overigens niet serieus bedoeld, ik ben wel rijk maar er zijn genoeg mensen die meer hebben.
Dat zijn vaak oplichters of in ieder geval mensen die niet eerlijk aan hun coins gekomen zijn. Ik heb in al die 661 potjes pas tegen 1 iemand gespeeld die een veel duurder team had dan 2 miljoen coins.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
5 miljoen. Het was overigens niet serieus bedoeld, ik ben wel rijk maar er zijn genoeg mensen die meer hebben.
Ik doe mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Kamikazie het volgende:
Organiseer een groot toernooi met 1 miljoen als prijzengeld
www.footballdeal.nlquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef bombmannl het volgende:
Waar hebben jullie het over bij die posts van: shit van Bommel in prijs -30kgezakt.. etc.
Is dat een ander tradespel?OSM?
Gaat hard hier
19:00quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Komt totw op de playstation later uit dan de webapp?
Ik weet nog niet waar ik vanavond allemaal aan denk.quote:
Voorspel Nederland-Belgie .quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik vanavond allemaal aan denk.
Aan de training van vanavond.quote:
België wint 2-1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
5-1 voor Nederland
Iemand trouwens nog site weet met officiële voetbalshirtjes??
Ga maar naar het voetbalshirttopicquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:42 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
5-1 voor Nederland
Iemand die trouwens nog site weet met officiële voetbalshirtjes??
CTRL+Vquote:
Je beenspieren trainen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:45 schreef marcie216 het volgende:
Even een vraagje voor kenners :
Ik wil met voetbal wat sneller worden, hoe kan ik dit trainen?
Afvallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:45 schreef marcie216 het volgende:
hij liet zijn vrouw ook door de gehele az selectie neuken. het verbaast mij dus niet. :pquote:
Ja, en hoe train je die? Bijvoorbeeld op een fiets, 20 km fietsen, en dan 1 minuut lang 30, 1 minuut 20, 1 minuut 30?quote:
Neto is een baas, joh. Die uitworpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een goede silver braziliaanse keeper?
Neto maakt bij mij veels te veel fouten
Trappen van het PSV stadion op en afrennen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, en hoe train je die? Bijvoorbeeld op een fiets, 20 km fietsen, en dan 1 minuut lang 30, 1 minuut 20, 1 minuut 30?
Hoe beter je beenspieren ontwikkeld zijn hoe sneller je gaat worden, maar ook je torso is belangrijk. Die sprinters hebben niet voor niets ook flink ontwikkelde torso's en armspieren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Afvallen.
Je kan qua snelheid alleen je startsnelheid verbeteren.
doe ik maar 1x in de 2 wekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Trappen van het PSV stadion op en afrennen.
looptechniekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe beter je beenspieren ontwikkeld zijn hoe sneller je gaat worden, maar ook je torso is belangrijk. Die sprinters hebben niet voor niets ook flink ontwikkelde torso's en armspieren.
Verder ook gewoon veel oefenen op sprintwerk. Je looptechniek is ook erg belangrijk.
Je techniek verbeteren. Met kleine stappen weg en dan steeds langere passen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:45 schreef marcie216 het volgende:
Als je 10 meter moet sprinten, lijkt dat me niet zo handig tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je techniek verbeteren. Met kleine stappen weg en dan steeds langere passen.
Veel oefenen.
Cavalieri had ik (mede omdat ik er perse eentje uit de Braziliaanse competitie nodig had voor chemistry)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een goede silver braziliaanse keeper?
Neto maakt bij mij veels te veel fouten
Boatengquote:
Jawel, maar dat gaat over 100 meter, over 10/15 meter heeft dat niet zo veel nut toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb jij geen 100 meter sprint gezien tijdens de OS??
GekkeGerrit geeft het al aan
Je weet dat FOK (en het internet) veel groter is dan dit topic he..daar zitten mensen die je veel beter kunnen helpen dan hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
Als je bij de fitness op een fiets zit hoe train je dan het beste je beenspieren :
niveau 5, en dan gewoon fietsen, en dan steeds 1 min heel hard fietsen, 2 min normaal, 1 min hard etc
Of gewoon een hoger niveau?
Ja dat weet ik, maar ik ben geen computerheld. Ik kan nooit het goede topic vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet dat FOK (en het internet) veel groter is dan dit topic he..daar zitten mensen die je veel beter kunnen helpen dan hier
Het is zelfs nog ingedeeld in Subforums en tóch niet het goede topic kunnen vinden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben geen computerheld. Ik kan nooit het goede topic vinden
Ga hem maar eens proberen !quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Cavalieri had ik (mede omdat ik er perse eentje uit de Braziliaanse competitie nodig had voor chemistry)
Je hoeft toch geen computerheld te zijn om op fok het goede subforum te vinden lijkt me. Hier zijn veel topics over hardlopen, fitness etc. Ik zou gewoon een eigen topic aanmaken met je vraag:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben geen computerheld. Ik kan nooit het goede topic vinden
Oh zelf een topic makenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen computerheld te zijn om op fok het goede subforum te vinden lijkt me. Hier zijn veel topics over hardlopen, fitness etc. Ik zou gewoon een eigen topic aanmaken met je vraag:
Lifestyle
Kan evt ook nog in sport, maar denk dat het eerste subforum beter is als ik zo die topics zie.
Sport
Wel een beetje energie in de openingspost steken, anders heeft niemand zin om moeite voor je te doen denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh zelf een topic maken
Ik zat al alles topics in sport te bekijken
Te laatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een beetje energie in de openingspost steken, anders heeft niemand zin om moeite voor je te doen denk ik.
Dit is al wel oke lijkt me. Bedoelde vooral dat je niet gewoon alleen 1 zin met een vraag moest stellen. En anders...het is maar fokquote:
sup?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is al wel oke lijkt me. Bedoelde vooral dat je niet gewoon alleen 1 zin met een vraag moest stellen. En anders...het is maar fok![]()
Ga gewoon squatten danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef marcie216 het volgende:
Als je bij de fitness op een fiets zit hoe train je dan het beste je beenspieren :
niveau 5, en dan gewoon fietsen, en dan steeds 1 min heel hard fietsen, 2 min normaal, 1 min hard etc
Of gewoon een hoger niveau?
Nee, dan krijg ik te veel last van mijn knieen, al gevraagd bij de instructeur maar zegt dat ik alles goed doequote:
DOe dan die andere oefeningen voor benen. Je gaat toch niet fietsen om je beenspieren te trainenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik te veel last van mijn knieen, al gevraagd bij de instructeur maar zegt dat ik alles goed doe
En waarom dan nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe dan die andere oefeningen voor benen. Je gaat toch niet fietsen om je beenspieren te trainen
je wil geen uithoudingsvermogen, je wil explosiviteit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En waarom dan niet
Crosstrainer kan ook![]()
duurt veel te langquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En waarom dan niet
Crosstrainer kan ook![]()
is goedquote:
ja dat krijg je als je de hele tijd versnelt. 1 min rustig fietsen, 30 sec sprinten op de fietst, 1 min rustig en zo verder?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je wil geen uithoudingsvermogen, je wil explosiviteit.
Ik ga altijd een uur op dat ding. Heerlijk, mp3 speler aan, juiste muziek, en dan kom je in een hele fijne flow terecht gewoonquote:
Soberzoquote:
Nee, dan train je alsnog uithoudings vermogen. Je moet van stilstand naar een korte actie en weer naar stilstand.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele tijd versnelt. 1 min rustig fietsen, 30 sec sprinten op de fietst, 1 min rustig en zo verder?
Ah oke. Kan je dan ook gewoon 10 meter sprinten, dan rustig teruglopen naar de plek waar je begon, en dan weer 10 meter sprinten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, dan train je alsnog uithoudings vermogen. Je moet van stilstand naar een korte actie en weer naar stilstand.
Ik begin met een kwartier hardlopen dan 3 kwartier met gewichten en dumbells etc. en daarna nog een half uur op de crosstrainer. Vervolgens moet ik nog een half uur naar huis fietsen en een half uur om bij fitness te komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga altijd een uur op dat ding. Heerlijk, mp3 speler aan, juiste muziek, en dan kom je in een hele fijne flow terecht gewoon
Jup.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke. Kan je dan ook gewoon 10 meter sprinten, dan rustig teruglopen naar de plek waar je begon, en dan weer 10 meter sprinten?
zei is goed :p heb je een inv gestuurdquote:
Dan ga ik dat doen, lekker in mijn eigen tuin. Ook een idee hoevaak per dag/week je het moet doenquote:
SCHIET EENS OP BOERENHEIKNEUTERquote:
Misschien gewoon setjes. 4 setjes van 12 op een dag ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen, lekker in mijn eigen tuin. Ook een idee hoevaak per dag/week je het moet doen
Ruustig man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
SCHIET EENS OP BOERENHEIKNEUTER
Ik snap niet hoe je steeds bij fietsen komt. Je wil snel lopen, dus is het logisch om ook te gaan lopen. Als je snel wil leren fietsen dan ga je fietsenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je de hele tijd versnelt. 1 min rustig fietsen, 30 sec sprinten op de fietst, 1 min rustig en zo verder?
Whuttt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien gewoon setjes. 4 setjes van 12 op een dag ofzo.
Sickquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:16 schreef DutchSL het volgende:
Iemand Falcao al gepost?
Hij heeft straks als NIF meer pace dan de MOTM versie van dit jaar en meer heading dan de TOTY versie.
Rating: 88
Pace: 83
Shooting: 83
Passing: 55
Dribbling: 78
Defending: 65
Heading: 92
Nationality: Colombia
Height: 176
P. Foot: Right
Position: Attacker
League: Liga BBVA
Club: Atlético de Madrid
Hij kan alleen niet meer passen, wel 5* weak foot neem ik aan.
Gaat vooral om de start en de 1e paar passen daarna, einde loop je uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Whuttt?
12 x 10 meter sprinten
Doe ik wel 3x per dag dan, dat vind ik wel genoeg.
ga eens zoeken op sites als dutchbodybuilding.com, gewoon google gebruiken. Dan zulje terecht komen op hele lifestyle fora, over training, over voeding etc etc, die gasten hebben veel meer expertise in huis als wijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat doen, lekker in mijn eigen tuin. Ook een idee hoevaak per dag/week je het moet doen
Ah oke. Ja ik heb het steeds over fietsen, omdat op de loopband krijg ik ook last van mijn knieen na een paar minuutjes. Komt omdat ik beide knieeen gekneusd had, en er is blijkbaar bij een bepaalde beweging wat mis ofzo, maar gewoon als ik op een voetbalveld loop, heb ik nergens last van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je steeds bij fietsen komt. Je wil snel lopen, dus is het logisch om ook te gaan lopen. Als je snel wil leren fietsen dan ga je fietsen
Voor de diversiteit van je training is het misschien wel nuttig, maar fietsen is toch meer uithoudingsvermogen, denk niet dat het heel nuttig is voor jou.
10 meter is niets manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Whuttt?
12 x 10 meter sprinten
Doe ik wel 3x per dag dan, dat vind ik wel genoeg.
In 10 meter ben je zo naar de overkant ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat vooral om de start en de 1e paar passen daarna, einde loop je uit.
12x achter elkaar is slopend hoorquote:
nee maar wel 12xquote:
Grasveldje in de buurt ofzo dan, maar ik snap ook wel dat je daar misschie ngeen zin in hebt. Zit je daar middenin de wijk in je eentje een sprinttraining te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke. Ja ik heb het steeds over fietsen, omdat op de loopband krijg ik ook last van mijn knieen na een paar minuutjes. Komt omdat ik beide knieeen gekneusd had, en er is blijkbaar bij een bepaalde beweging wat mis ofzo, maar gewoon als ik op een voetbalveld loop, heb ik nergens last van.
Ik laat je heel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Pascal mijn spelers zijn niet fit dus als je wint ligt het daar aan
EN GODVERDOMME WAT EEN ZIEK TEAM HEB JE.
quote:
Als ik dat in mijn tuin doe lig ik in de slootquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
In 10 meter ben je zo naar de overkant ja.
Mijn tuin is 15 meter breed, en 15 meter lang ongeveer, maar bij de lengte zijn de laatste 5 meter bloemen enzo, dus breedte kan beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik dat in mijn tuin doe lig ik in de slootTuin is 10 meter diep en eindigt bij een sloot
Te weinig pace voor de meeste mensen. BPL silvers worden wel weer overpowered met Bannan, Craig Gardner, Mariappa achterin en nog veel meer (Lukaku natuurlijk)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef DutchSL het volgende:
Vaz Te zal wel een veel gebruikte silver gaan worden:
Rating: 74
Pace: 80
Shooting: 72
Passing: 64
Dribbling: 74
Defending: 59
Heading: 76
Nationality: Portugal
Height: 188
League: Barclays PL
Club: West Ham United
Maar nu al een betere cheap aankoop dan Singhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
Die foto van Sana in de nieuwe VItering wat een hipster met zijn hoofd.
Wat heeft hij goed gedaan dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar nu al een betere cheap aankoop dan Singh![]()
Dat maak je ook even op uit 45 minuten voetbalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maar nu al een betere cheap aankoop dan Singh![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
Die Sana stifte die bal ook helemaal verkeerd tegen AZ. Hij moest gewoon zijn elleboog op tafel doen!
Hij schoot 1 keer op de lat en 1 keer over. Maar eerlijk is eerlijk, het debuut was wel goed te noemen. Al zegt dat ook niet alles, Bryan Roy maakte ook een briljant debuut, maar dat bleek ook slechts iets meer dan middelmatig te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat heeft hij goed gedaan dan?
Stiekem ben jij Ajacied. Dat moet wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:24 schreef vandermar het volgende:
Die foto van Sana in de nieuwe VItering wat een hipster met zijn hoofd.
Sowieso, elk jaar sta ik ook langs de grachten te zwaaienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Stiekem ben jij Ajacied. Dat moet wel.
quote:
Die is ook goed ja, maar die Sio lijkt mij nog beter. Ik denk alleen niet dat hij een ST is maar ik ken hem ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Bundesliga heeft ook eindelijk een fatsoenlijke NIF silver spits:
Eswein
Rating: 74
Pace: 86
Shooting: 71
Passing: 66
Dribbling: 75
Defending: 52
Heading: 74
Nationality: Germany
Height: 183
League: Bundesliga
Club: 1. FC Nürnberg
Goede zaak, al maakte ik er wel veel gebruik van haha.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen overpowerde finesse shots meer
Haha, als je alleen dat hoofdje zo ziet, dan ziet het er wel grappig uitquote:
Alleen heeft Singh 2 puntjes meerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Sana heeft in 15 minuten al meer laten zien dan Singh in 100 minuten
De Vrij hoeft niet eens iets te laten zien om beter te zijn dan Coby Alderweireld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Fixed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Sana heeft in 15 minuten al meer laten zien dan De Jong in OVER 9000 minuten
ohw.. dacht ook uit en thuis.....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat de finale 1 wedstrijd was.
oh thankuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef Tim86 het volgende:
Jong Oranje - Jong Italië op SBS bezig btw
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ook echt weer zo'n hilarische naamgrap erbij. Je zit echt op het denkniveau van een zwakbegaafde van 8quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Vrij hoeft niet eens iets te laten zien om beter te zijn dan Coby Alderweireld.
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook echt weer zo'n hilarische naamgrap erbij. Je zit echt op het denkniveau van een zwakbegaafde van 8
in before Rousseau
Vast wel. Hoe kan een NIF silver anders zo goed zijn?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:38 schreef vandermar het volgende:
Ik mag hopen dat ze de ratings etc. nog wel gaan veranderen.
"Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben." (Rousseau)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook echt weer zo'n hilarische naamgrap erbij. Je zit echt op het denkniveau van een zwakbegaafde van 8
in before Rousseau
Jij ook goed gespeeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
Goed gespeed Geluid, je bent gewoon net wat geoefender dan ik.
Is dat verboden dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij ook goed gespeeld.
Wel jammer dat je bij die vrije trap die ik scoorde nog even op de lijn ging staan![]()
Bedankt man.quote:
Welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:42 schreef vandermar het volgende:
SBS 6 heeft zeker geen live stream of wel?
Oké.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee maar in de wereld van Geluidsysteempje wel .
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel
http://www.sbs6.nl/progra(...)g-oranje-jong-italie
Nee, maar in alle matches die ik tegen FOK!kers heb gespeeld heeft eigenlijk niemand dat gedaanquote:
Klopt, aangezien we geen neutrale stadions hebben. Maar 1 wedstrijd had ook goed geweest hoor, wat jullie willenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ohw.. dacht ook uit en thuis.....
Jij maakt dan weer wel sweaty goals en speelt met de keeper tegen de middenlijn aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, maar in alle matches die ik tegen FOK!kers heb gespeeld heeft eigenlijk niemand dat gedaan.
Nu wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, maar in alle matches die ik tegen FOK!kers heb gespeeld heeft eigenlijk niemand dat gedaan.
ik weet ook niet hoe ik aan die winst van 21 miljoen kom, vind het wel leuk though. Heb vooral op viergever,narsingh en immers echt al heel veel winst gemaakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:44 schreef diedjuh het volgende:
Hoe kan ik in footballdeal een maandwinst van 17 miljoen hebben??
Snap er niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |