SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Ja, dan gaan we over in fut 13, daar gaan we de 2000 halenquote:
Dan aan FUT13 topic beginnenquote:
Ja, je vroeg of er een FUT13 topic kon komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
Haha, wtf, fifa13 fut topic op verzoek van Toefjes?
Heb ik helemaal niet gevraagd, 11:23 stond ik in de sportschoolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, je vroeg of er een FUT13 topic kon komen.
He, ik zag toenstraks nog een quote van iemand waarin jij aanvroeg of het mogelijk was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niet gevraagd, 11:23 stond ik in de sportschool
quote:
Ja, met tijdstip 11:23, maar de post zelf kon ik niet terug vinden. Super wazig..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
He, ik zag toenstraks nog een quote van iemand waarin jij aanvroeg of het mogelijk was.
Zal wel aan mij liggen denk ik
presentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef pascal08 het volgende:
Iemand op de Xbox die nog 300k wil verkopen?
Ja ik deed net even spytoolen maar ik kon de post ook niet vindenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met tijdstip 11:23, maar de post zelf kon ik niet terug vinden. Super wazig..
je bent gehackt!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, met tijdstip 11:23, maar de post zelf kon ik niet terug vinden. Super wazig..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |