Heb ik niet, wel pluto sokkenquote:
de Vrij straksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
België heeft gewoon Alderweireld, vermaelen,Verthongen en Kompany achterin en wij hebben ja ja hier komt het de wereldtoppers Mathijssen en Heitinga.
Is al overgetrokken nuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hij laat hier helaas nog even op zich wachten
Terwijl ik dat typte begon het uit het niets ineens heel onheilspellend te waaien. Laat het maar lekker donderenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Is al overgetrokken nuMag nog wel eentje komen, koelt lekker af
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
Gootsteen begon hier ook te borrelen, wat een lucht. Straat staat blank en de tuin is een groot slagveld.
Veel plezier Michhas
Ok.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede acties van BMI en Klaas Jan. Hopelijk het einde van die kwal van een Van Persie
Ja dat zag ik vanmiddag ook, maar het waait wel fucking hard hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gaat er net ten oosten langs, denk ik.
4 verdedigers die hun debuut maken... Geloof me de verdediging zoals hij nu staat is over 2 jaar veel verder en 10 keer beter. Ben juist nu blij met een coach als Van Gaal die wel de jeugd de kans geeft en die ziet dit ook als een leer proces.quote:
Dat is waar,altijd goed om te experimenteren en de jeugd een kans te gevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4 verdedigers die hun debuut maken... Geloof me de verdediging zoals hij nu staat is over 2 jaar veel verder en 10 keer beter. Ben juist nu blij met een coach als Van Gaal die wel de jeugd de kans geeft en die ziet dit ook als een leer proces.
Dit is geen experimenteren lijkt me. Misschien dat Heitinga nog wat langer mag blijven staan omdat hij jonger is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is waar,altijd goed om te experimenteren en de jeugd een kans te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |