Ow wacht, volgens mij waren het te burenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Onweervooral heerlijk als je in bed ligt.
Ach, is het morgen niet meer zo benauwd.
uhuhquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens snap je wel dat ik wel wil weten waarin ik investeer tegen die tijd he?
Scheisse? Warum denn dass?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Scheisse. Ik wil weg hier. Niet alleen van mijn kantoor maar ook uit NL.
Working on it though.... het gaat me lukken
On the bright side, het wordt dit weekend hier tropisch dus ik ga lekker zwemmen.
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scheisse? Warum denn dass?![]()
Waar wil je naartoe? En weg uit Nederland is altijd goed
Met dit weer mag dat bestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat doen in huis hier
Zit al veel te lang op mijn luie reet nu
Ja normaal wel, maar nu ga ik bijna op vakantie, dus moet ik alles een beetje bijhouden hequote:
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nogquote:
Berlin, ganz geilen Stadt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha, je zou inmiddels wel moeten weten waar ik heen wil
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik doe de gordijnen open en hier ook nog
Het waren de buren die onweer veroorzaakte geloof ik
Genau so!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Berlin, ganz geilen Stadt?Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Morgen is het rond de 21 graden geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen op mijn neefje en nichtje passen
Ik hoop dat het mooi weer is, zet ik lekker het badje in de tuin en kunnen ze lekker spelen
Dus vandaar dat ik ook moet opruimen, omdat ik er morgen geen tijd voor heb
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Genau so!
Alleen nog een job vinden daar is niet zo makkelijk... maar, like I said, I'm workin on it
Ik zit er ook steeds vaker aan te denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Nederland was al zuur, en gunde me al niksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Groot gelijk cabron. Bovendien is NL de laatste tijd een beetje aan het verzuren imhoWij gaan misschien ook emigreren btw
Waar gaan we heen dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds vaker aan te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |