Zou jij je moeder weigeren dan? Ik heb d'r in een gelimiteerde groep gezet, bij de rest van mn familiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan familie. Ik heb een tante die wel okay is die ik op facebook heb. M'n oma zie ik eens in het jaar omdat mijn moeder me dwingt.
Eigenlijk wil ik "ouderen" ook niet op facebook. Zag een reactie bij een foto waar iemand met allemaal collega's een prijs had gewonnen en hij dus in getagged was. Dat zijn oma reageert met "Gefeliciteerd, dat heb je goed gedaan, groetjes oma en opa"
Tsja, ik zou het liever niet hebben zegmaar.
Ik weet van al mijn oude vrienden en familie wel waar ze wonen en wanneer ze jarig zijn etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als ik het moet gaan vragen etc, dan is de verrassing van een uitnodiging al weg en kan ik het eigenlijk net zo goed meteen zeggen.![]()
Ik weet alleen van mn basisschool/middelbare school vriendinnen waar ze wonen. Zolang ze nog thuis wonen. En een paar die ik wel weet te wonen, maar nooit op de straatnaam etc heb gelet. Maar meestal zie je mensen toch gewoon ergens in de stad.
Over opoes gesproken, de mijne is zondag hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe niet aan familie. Ik heb een tante die wel okay is die ik op facebook heb. M'n oma zie ik eens in het jaar omdat mijn moeder me dwingt.
Eigenlijk wil ik "ouderen" ook niet op facebook. Zag een reactie bij een foto waar iemand met allemaal collega's een prijs had gewonnen en hij dus in getagged was. Dat zijn oma reageert met "Gefeliciteerd, dat heb je goed gedaan, groetjes oma en opa"
Tsja, ik zou het liever niet hebben zegmaar.
Nee, mijn moeder heb ik er nog in. Maar ik woon nog bij mn moeder he. Dus qua uitnodigingen/contact is dat een beetje overdreven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou jij je moeder weigeren dan? Ik heb d'r in een gelimiteerde groep gezet, bij de rest van mn familie
Maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik had 4 uur neergezet alsin, dan ben ik in ieder geval wakker en aangekleed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over opoes gesproken, de mijne is zondag hier.Hoe laat word ik bij jou verwacht?
Check.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maakt eigenlijk niet zoveel uit, ik had 4 uur neergezet alsin, dan ben ik in ieder geval wakker en aangekleed.Later binnenlopen kan iig altijd. Denk dat de BBQ rond een uur of 6 aangaat.
Melk bij het avondeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik neem twi's gewoontes zelfs over als hij er niet is. Ik heb melk op bij het avondeten en loop nu zonder broek.
ergens in decemberquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar van alle nieuwe FOK! vriendjes, weet ik dat nog niet.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
Ik neem twi's gewoontes zelfs over als hij er niet is. Ik heb melk op bij het avondeten en loop nu zonder broek.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]thuis mogen mensen lekker zonder broek lopen
ik ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
ergens in decembertussen pakjesavond en kerst
Ik ookquote:
quote:
Ik weet niet of wij al echte vriendjes zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:14 schreef Evie het volgende:
[..]
ergens in decembertussen pakjesavond en kerst
de 7equote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ookdoe ik al heel de dag.. op vanmorgen na
[..]jij bent toch niet op dezelfde uberdag jarig he?!
Zeker met dit weer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef Evie het volgende:
[..]thuis mogen mensen lekker zonder broek lopen
Mensen die niet komende zondag jarig zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
Echte bazen zijn op de laatste dag van augustus jarig.
Gelukkig niet zeg... anders wordt het te druk ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet in januari jarig zijn.
Mensen die niet komende zondag een BBQ hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die niet komende zondag jarig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |