en terechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:41 schreef Pino112 het volgende:
Sander is zo lekker aan het zeiken op de NS
Awwwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:30 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leuk stelletjes
En nu plage!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:48 schreef minthy het volgende:
[..]
De radio staat hier niet aan, kut!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:50 schreef minthy het volgende:
PlageHopelijk komt Lion in the morning sun ook nog
![]()
![]()
![]()
bazentracks!!
Frankie Dane doet het leuk he bij ruuddewild.nl!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:
beter als Ruud de Wildquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frankie Dane doet het leuk he bij ruuddewild.nl!!!!!!!!!!!!!!!!111
Ik ben blij dat er nog 1 Jensen is die wel gemotiveerd blijft om leuke radio te makenquote:
Jensen in de ochtend op Veronica FMquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er nog 1 Jensen is die wel gemotiveerd blijft om leuke radio te maken
Dat was Epische radio. Inderdaad met een hoofdletter E.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jensen in de ochtend op Veronica FM![]()
werd het uitgezonden op TV dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was Epische radio. Inderdaad met een hoofdletter E.
Ik tapete die radioshow toen elke ochtend met mijn videorecorder (!!!) Zodat ik het 's middags kon luisteren. Gieren van het lachen.
Jammer dat hij door het TV monster te pakken is genomen.
Moet het nog luisterenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frankie Dane doet het leuk he bij ruuddewild.nl!!!!!!!!!!!!!!!!111
Nee mijn radiotuner stond aangesloten op mijn VCR. Ik had geen cassetterecorderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
werd het uitgezonden op TV dan?
Frankie is nog maar net weg bij 3, dus mogen we het nog heel even over hem hebbenquote:
Oke, sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frankie is nog maar net weg bij 3, dus mogen we het nog heel even over hem hebben
Jaquote:
Songpoppen moet ik zo ook nog even doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
ja, sorry, ik moet songpoppen, twitteren en slechte liedjes op youtube zoeken
Drink nu pas bierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bier drinken is niet werken [ afbeelding ]
Hoiquote:
Mark vd H.quote:
Hier onweert het niet, zit ten N dacht ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
Het onweert hier... Pino, hou die rommel eens bij je!
Stuur maar terug naar het zuiden danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
Het onweert hier... Pino, hou die rommel eens bij je!
Ok trustequote:
En toch hoor ik gerommelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier onweert het niet, zit ten N dacht ik
*blaast die teringbende terug naar het zuiden*quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stuur maar terug naar het zuiden dan, heerlijk
.
Dank je, die 2 minuten daarstraks waren te kortquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
En toch hoor ik gerommel
[..]
*blaast die teringbende terug naar het zuiden*
Graag gedaan, ik haat hetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je, die 2 minuten daarstraks waren te kort.
aandacht nodig?quote:
Valt mee, maar wat buurten is altijd leukquote:
MAccie typte per ongeluk een verdwijnspreuk...quote:
Het is voorlopig nog warm zat om zonder te zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
Grrrr tyfus CV ketel
Gaat me weer geld kosten
Geen warm water (en ook geen verwarming maar dat is niet zo'n rampquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is voorlopig nog warm zat om zonder te zitten
Maar wat is er stuk?
Is dat nog een LR+++ ketel? xDquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen warm water (en ook geen verwarming maar dat is niet zo'n ramp)...
De ventilator slaat aan, maar het drukverschil is te laag tussen de ketel en de uitgaande lucht...
Ik heb de sensor die dat detecteert al vervangen, maar helaasSchijnbaar is de druk echt te laag.... vraag is alleen waarom.
Ding is 18 jaar oud, misschien tijd voor een nieuwe
Wat een kutkindquote:
Geen zanger in ieder gevalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef alors het volgende:
[..]
Wat moet daar toch later van worden?
Oh ik dacht dat het een jong jongetje wasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ze had beter Giel kunnen bellen, dan mocht ze meteen langskomen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een jong jongetje was
WAUW WAUW WAUW!
Heui!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
GOEDEMIDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!
Nee joh, Will Smith op 3FMquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee mang RHCP op Veronica!!!!1!!1111
Mag je die ook op een schip eten?quote:
Ja hoor, jij welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag je die ook op een schip eten?
Hij is 14 en zat dus nog op de kleuterschool toen Seven Nation Army uitkwam. Maar dan nog is het knap dat je het al die tijd hebt kunnen ontwijken.quote:
Oh was het nog een hij ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Hij is 14 en zat dus nog op de kleuterschool toen Seven Nation Army uitkwam. Maar dan nog is het knap dat je het al die tijd hebt kunnen ontwijken.
Dat geLoooooohihooohihooohihooooove gaat wel vrij snel vervelen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Is your love big enough... Ik vind't een fijn plaatje
Haha dat zal het zijn geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
MAccie typte per ongeluk een verdwijnspreuk...
goedemorgen!
Why ?quote:
twitter:sodimitriop twitterde op donderdag 16-08-2012 om 20:34:05ik (soDIMITRIop) ben aangenomen bij het 3FM radioprogramma Ekstra Weekend van Gerard Ekdom en Michiel Veenstra.. ben heel erg blij man! reageer retweet
twitter:Domien twitterde op donderdag 16-08-2012 om 21:07:13Top! RT @metmichiel: 1. Asaf Avidan & The Mojos - One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) #MegaTop5 #3FM reageer retweet
Duidelijk, dat is de nieuwe megahit.twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 16-08-2012 om 21:08:48@Domien @metmichiel zouden we iets mee moeten doen ofzo! reageer retweet
Had ik al voorspeld jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef FZN05 het volgende:
twitter:Domien twitterde op donderdag 16-08-2012 om 21:07:13Top! RT @metmichiel: 1. Asaf Avidan & The Mojos - One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) #MegaTop5 #3FM reageer retweet
Duidelijk, dat is de nieuwe megahit.twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 16-08-2012 om 21:08:48@Domien @metmichiel zouden we iets mee moeten doen ofzo! reageer retweet
quote:
Ik voel een meet aankomen, allemaal bij Noes in de tentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar ook maar es naar toe.
Alles 50%quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel een meet aankomen, allemaal bij Noes in de tent
ik las het op twitter ja. was het erg? epicentrum lag behoorlijk in de buurt toch? kan de huldiging van Ranomi morgen wel doorgaan???quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef themauster het volgende:
Zojuist een aardbeving meegemaakt![]()
Haha die huldiging kan wel doorgaan, maar het was best een grote klap de grond schudde en mijn schutting klapte heen en weer. Iedereen stond op den duur buiten en sommige mensen waren wel heel overdreven die dachten meteen dat er een ramp was gebeurd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik las het op twitter ja. was het erg? epicentrum lag behoorlijk in de buurt toch? kan de huldiging van Ranomi morgen wel doorgaan???
klinkt vrij heftig voor NLbegrippen. jammer dat ik er niet meer woonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Haha die huldiging kan wel doorgaan, maar het was best een grote klap de grond schudde en mijn schutting klapte heen en weer. Iedereen stond op den duur buiten en sommige mensen waren wel heel overdreven die dachten meteen dat er een ramp was gebeurd.
wehehe, dat klinkt zo fout dat het waarschijnlijk aan koot en bie, koefnoen, kopspijkerscabarat en neonletters tegelijk doet denkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef themauster het volgende:
Ik heb Radio Noord aanstaan die als ''rampenzender' is ingeschakeld en nu hebben ze ''getuigen'' aan de telefoon hilarisch.
Volgens mij nu een vrouw uit Middelstum zonder kunstgebit aan de telefoonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, dat klinkt zo fout dat het waarschijnlijk aan koot en bie, koefnoen, kopspijkerscabarat en neonletters tegelijk doet denken
ja, duh! dat is eruit geklapperd!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij nu een vrouw uit Middelstum zonder kunstgebit aan de telefoon
Ze is zo bang dat ze niet meer durft te slapenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, duh! dat is eruit geklapperd!
godsamme. de maya's zaten ernaast! de aarde vergaat een paar maanden eerder! en we beginnen met Groningenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze is zo bang dat ze niet meer durft te slapen
TV Noord zond net helemaal niets uit, viel me tegen... TV Oost had vanmiddag een webcam op een flinke fik gericht, was ook best idiootquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef themauster het volgende:
Ik heb Radio Noord aanstaan die als ''rampenzender' is ingeschakeld en nu hebben ze ''getuigen'' aan de telefoon hilarisch.
nja, maar een fik duurt vaak wat langer en er is ook meer te zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
TV Noord zond net helemaal niets uit, viel me tegen... TV Oost had vanmiddag een webcam op een flinke fik gericht, was ook best idioot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Whatever, ik heb TDKR nu in IMAX gezien dus laat maar vergaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme. de maya's zaten ernaast! de aarde vergaat een paar maanden eerder! en we beginnen met Groningen
*flats*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
Dagoduck is jarig, kom maar door met dat gebak!![]()
![]()
Doe je nu een meeuw na of smijt je het gebak in m'n gezicht??quote:
Dat 2e hihihiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je nu een meeuw na of smijt je het gebak in m'n gezicht??
Wat lief van je! Al lang geleden dat ik iets van gebak in m'n gezicht uitgesmeerd kreeg, dat zal een jaar of 2 geleden zijn. een puddingbroodje, midden op het IJsselmeer, ik kan me de zure lucht nog herinnerenquote:
Was het oude taart?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief van je! Al lang geleden dat ik iets van gebak in m'n gezicht uitgesmeerd kreeg, dat zal een jaar of 2 geleden zijn. een puddingbroodje, midden op het IJsselmeer, ik kan me de zure lucht nog herinneren
Nee, maar ik rook het een dag later nog... Dan is het echt wel zuurquote:
Hij ook al?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
Dagoduck is jarig, kom maar door met dat gebak!![]()
![]()
quote:
Mogguhquote:
Dat, of happy together natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
Gefeliciteerd Cee, reïncarnatie van Elvis, en Dago! lang zullen jullie, los van elkaar, leven![]()
![]()
oh ja, dat kan ook...maar volgens mij is dat (iig nog) niet het gevalquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat, of happy together natuurlijk!
Datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:49 schreef 3rdRock het volgende:
Gefeliciteerd Cee, reïncarnatie van Elvis, en Dago! lang zullen jullie, los van elkaar, leven![]()
![]()
Douchen!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuwe CV ketel
Leuke uitgaven altijd
quote:De Canadese rockband Nickelback heeft via een email gedreigd een optreden te geven op het Lowlandsfestival. Dit heeft de directie van het festival vanmorgen bekend gemaakt.
Direct na de dreiging doorzocht de politie het festivalterrein, echter zonder een spoor van de bandleden aan te treffen. De omliggende campings zijn uit voorzorg ontruimd. Ontredderde festivalgangers wachten bij de ingang in afwachting van verder nieuws. Sommigen van hen zijn al teruggekeerd naar huis.
Nickelback staat erom bekend niet terug te schrikken voor extreme middelen als live-optredens. Sinds 2001 heeft de band zijn frequentie van concerten opgevoerd, waarbij festivals het voornaamste doelwit zijn. Lowlands werd in 2002 al getroffen door de Canadese rockers, Pinkpop en Roskilde bleven evenmin gespaard.
Of het festival nog doorgang vindt en in welke vorm zal de organisatie vermoedelijk in de loop van deze avond beslissen. Directeur Eric van Eerdenburg verklaart dat ‘het nooit zo mag zijn dat één middelmatige rockband het verknalt voor de rest’, maar benadrukt tevens dat ‘veiligheid van de festivalgangers boven alles gaat’.
Vrijdag 17 augustus 16.00 - 04.00 uurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:55 schreef Stefan het volgende:
Dat wordt weer een weekendje een andere zender zoeken, dat gare lowlands hoeft niet van mij
En jij ook gefeliciteerd!!quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:48 schreef Dagoduck het volgende:
Gefeliciteerd met mijn verjaardag mensen vanuit een heel zonnig Houlgate, frankrijk...
Opzich vond ik het de afgelopen dagen niet erg om koud te douchenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef alors het volgende:
Ik heb echt zin om een fles hoestdrank in haar strot te douwen
En ik vind het een tof nummer. MH zou tof zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef alors het volgende:
Ik heb echt zin om een fles hoestdrank in haar strot te douwen
Sander is ook primaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef _JdM_ het volgende:
Geen Stenders vandaag, maar Sander Hoogendoorn.
Ik ook niet, heb hertentamenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Sander is ook prima![]()
Ik ga het ws niet meemaken, morgen belachelijk vroeg op![]()
Ai, das ook baggerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb hertentamenMaar Sander is ook prima:)
Ja ik begreep nou niet of hij haar zelf nou wel leuk vond of niet, maarja Royquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:09 schreef Daskaar het volgende:
wacht wat gebeurde er nou net? zat die pik claudia af te zeiken?
EEEEENNNSSS!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
OMFG, zijn ze nu nog niet klaar met Little Talks?
Nee *TROS*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
OMFG, zijn ze nu nog niet klaar met Little Talks?
Zeik niet zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs aan die versie heb ik een pleurishekel
Op de billen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:03 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook, een ferme tik met de vlakke hand.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:50 schreef CindieY het volgende:
Welke dj's/programma's zenden iets van Lowlands uit?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Vrijdag 17 augustus 16.00 - 04.00 uur
Zaterdag 18 augustus 10.00 - 15.00 uur en 18.00 - 06.00 uur
Zondag 19 augustus 10.00 - 01.00 uur
Dat 3FM bijna het hele weekend aanwezig is. Dat is ook wel anders geweest de afgelopen jaren.
Nee vol op d'r mushiquote:
dat zou ook nog kunnen. Veenstra zit vanavond iig wel tussen 19 en 22. die baalde dat ie Example moet missen. Stenders is er nu niet, maar die kan natuurlijk al op LL zijn terwijl ze er nu niet van uitzenden...quote:
EW niet, Stenders is met vakantie na de OS en Timur en Ramon zijn er juist weer wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik zie dat LL-schema. betekent dat geen EW, geen Stenders en geen Timur???
mmm....kak.
Ja dat wisten wij gisteren ook. Waar kan jij het zien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef FZN05 het volgende:
Hmm, ik weet het weer zeker. One Day/Reckoning Song is officieel megahit!
Ja, via die tweet van Gerard. Maar ik weet het nu 100% zeker, haha.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat wisten wij gisteren ook. Waar kan jij het zien?
Dan denk ik niet dat ik vanavond ga luisteren. en dan zien we morgen wel weer verderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
EW niet, Stenders is met vakantie na de OS en Timur en Ramon zijn er juist weer wel.
En wij elke week maar in spanning zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:08 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, via die tweet van Gerard. Maar ik weet het nu 100% zeker, haha.
Ik zeg ff niet waar ik het vandaan heb, anders denk ik dat ze het gaan aanpassen, sorry.
Met samengeknepen billetjes...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En wij elke week maar in spanning zitten
Wat goed!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef FZN05 het volgende:
Hmm, ik weet het weer zeker. One Day/Reckoning Song is officieel megahit!
En als je lesbienne was?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:03 schreef alors het volgende:
[..]
ik ook, een ferme tik met de vlakke hand.
Stenders is er niet....Sander H waarsch.quote:
neehoor, ik fap altijd op de gedachte aan jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer joh moeten de tissues weer de kast in zeker
Ik ook. Geniet ervanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, ik fap altijd op de gedachte aan jou
Jij als mede film liefhebber, hou je van pompende actie? Expendables 2 direct gaan zien!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neehoor, ik fap altijd op de gedachte aan jou
Jammer.... Tot volgende week danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Stenders is er niet....Sander H waarsch.
voor Exp 2 ga ik niet naar de biosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij als mede film liefhebber, hou je van pompende actie? Expendables 2 direct gaan zien!
Joh. Dit soort weekends waren ooit de reden waarom ik best wel dj wilde worden.quote:
Oud als in wordt nooooooit gedraaid. En toen was ik nog jong en onschuldigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb me net aangemeld op http://www.karaokeparty.com/![]()
[..]
mweh, 2001 ofzo. valt best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |