SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Eerste FUT 13 Info:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, its all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale The scales for have shifted! Neutral morale is the default and youll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
[ Bericht 19% gewijzigd door Nickskuh op 15-08-2012 11:44:39 ]
Hou je muil man.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik weet niet of het allemaal al bekend was, maar hier alles over FUT13 op een rijtje:
FIFA ULTIMATE TEAM
- Overhauled introduction for new players. Step-by-step guide to squad building and trading #FUT
-Special reward packs for returning FUT players.
-Seasons is now in Ultimate Team!
-Team of the Week Challenges and FUT unlockables in the Football Club Catalogue.
-New to FIFA Ultimate Team? There will be an introduction mode to teach key concepts. Finish the match and get a reward!
-The main menu has been entirely redesigned. Navigate quickly with dynamic info to keep you up to date
-Online and Single Player versions of Seasons are now in Ultimate Team!
-Seasons – There will be five divisions in Seasons to prove your Ultimate Team abilities.
-Single-player Seasons in FUT have eligibility requirements. Online, it’s all about bringing your very best squad
-At the end of every Season in FUT there will be prizes based on how well your Squad performed.
-EA SPORTS Football Club - FUT is now fully integrated with EASFC. Your friends can keep up with your big signings.
-You can buy unlock rewards in the EASFC catalogue for your club, such as more squads or bigger Trade piles.
-Fitness has been redesigned to make fitness recovery items more important.
-Morale – The scales for have shifted! Neutral morale is the default and you’ll have to manage your squad to get high morale.
-Players expect to play and win to keep high morale. Players with low morale recover to neutral faster.
-You can now challenge the Team of the Week for a reward every week. #FIFA13
-New manager tasks help teach you the mid-level tasks of running a club. Complete them all for a Special reward!
-Web app details will be discussed at a later date.
Dus? Er wordt wel ongeveer elke dag info over vrijgegeven.quote:
Geen OP chick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder GJE 500quote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
Wat denken jullie, gaan we de duizend topics dit jaar halen?
tweeduizendquote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef detennismaster het volgende:
Wat denken jullie, gaan we de duizend topics dit jaar halen?
quote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Kan op iPad niet bewerken, doe ik morgen wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen OP chick.
Geen FUT logo.
Dit wordt echt een kutjaar. KUTNICKSKUH!SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 september 2012 23:41 schreef n0ir het volgende:
[..]![]()
15 augustus mateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kan je niet bijwerken aangezien het langer dan 5 dagen is dat het topic bestaat. Dan verdwijnt de 'edit' knop.quote:Op maandag 17 september 2012 23:40 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Kan op iPad niet bewerken, doe ik morgen wel even.
Oh wat een onzinquote:Op maandag 17 september 2012 23:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet bijwerken aangezien het langer dan 5 dagen is dat het topic bestaat. Dan verdwijnt de 'edit' knop.
Ik heb al een mooi logo.quote:Op maandag 17 september 2012 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil morgen wel even een leuke OP in elkaar flanson.
Dat is geen HD.quote:Op maandag 17 september 2012 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb al een mooi logo.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 23:50 schreef Nickskuh het volgende:
Nou kies/maak een mooi logo en ik zorg wel dat hij erin komt
Nou, drinken we nog een biertje op !quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef Vijf_voor het volgende:
In theorie is het vandaag mogelijk om in te loggen op de webapp
Tuesday night is al zo'n lekker breed begrip. Zal wel na middernacht worden EA kennendequote:Op dinsdag 18 september 2012 00:00 schreef Vijf_voor het volgende:
In theorie is het vandaag mogelijk om in te loggen op de webapp
Net als met de Demo tussen 10 en 2quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuesday night is al zo'n lekker breed begrip. Zal wel na middernacht worden EA kennende![]()
Als ze het maar na het voetbal doen
TOTW is altijd op woensdag hoor, niet dinsdag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Ze zullen rond 15:00 wel TOTW bekend maken en de tijd.
Oja, ff in de warquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTW is altijd op woensdag hoor, niet dinsdag.
Ik heb de elftallen van Dortmund en Ajax naast elkaar gelegd (door middel van futwiz) en op basis daarvan maakt Ajax geen kans. De laagste rating van Dortmund is 78. Maar ja, het blijft voetbalquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:03 schreef Nickskuh het volgende:
Denken jullie eigenlijk aan een stuntje net als in manchester?
Ze kunnen ons toch geen beginpacks geven zonder IF'squote:Op dinsdag 18 september 2012 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTW is altijd op woensdag hoor, niet dinsdag.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:03 schreef Nickskuh het volgende:
Denken jullie eigenlijk aan een stuntje net als in manchester?
IF Diaby zou dat betekenenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze kunnen ons toch geen beginpacks geven zonder IF's? Of zouden ze afgelopen TOTW er nog ingooien? IF Manolev
De spelers van dit TOTW worden heel erg zeldzaam want ze zullen maar 1 dag in packs zitten. Ik hoop dan maar op IF Austinquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze kunnen ons toch geen beginpacks geven zonder IF's? Of zouden ze afgelopen TOTW er nog ingooien? IF Manolev
Voor bepaalde onderdelen moet je je account koppelen ja. Voor teambuilder enzo niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef over_hedge het volgende:
Die fut wiz vraagt opeens om mijn security vraag en antwoord van mijn ea account
Vertrouw ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor bepaalde onderdelen moet je je account koppelen ja. Voor teambuilder enzo niet.
IF Strootmanquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De spelers van dit TOTW worden heel erg zeldzaam want ze zullen maar 1 dag in packs zitten. Ik hoop dan maar op IF Austin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Het is idd een masterplan van de mods van EA forum om je account te hacken.quote:
Ik denk dat er geen TOTW meer komt op FUT12, dus het TOTW wat woensdag uitkomt is gewoon voor FUT13.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe gaan ze dat überhaupt doen? Ik neem aan dat Altidore een IF krijgt, maar dat zal een TIF worden op Fifa 12. Gaan ze dan andere stats op Fifa 13 dan op 12 geven? Of komt er gewoon een ontzettend overpowerde Altidore?
Lame, duurt nog meer dan een week voordat 13 uitkomtquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen TOTW meer komt op FUT12, dus het TOTW wat woensdag uitkomt is gewoon voor FUT13.
Oh hoe moet ik nou weer weten van wie die site isquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is idd een masterplan van de mods van EA forum om je account te hacken.
Vorig jaar deden ze wel allebei.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen TOTW meer komt op FUT12, dus het TOTW wat woensdag uitkomt is gewoon voor FUT13.
Lelijk dat hij niet gewoon bronze is. 5 star wf en 4 star skills is wel chill.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:27 schreef laucas het volgende:
http://www.futwiz.com/player-data/9738
Is dat Futwiz betrouwbaar dan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lelijk dat hij niet gewoon bronze is. 5 star wf en 4 star skills is wel chill.
is officieelquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is dat Futwiz betrouwbaar dan?
dat weet niemandquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar ook definitief? Qua stats etc
Alles wat je moet weten: http://www.ea.com/uk/foot(...)icket-fifa-13-faq-02quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef Der_Rudi het volgende:
Is zo'n EA season ticket de moeite eigenlijk? Je kunt met de early acces nog steeds geen FUT spelen meende ik gelezen te hebben.
Eigenlijk koop je dus alleen maar packs van te voren dan?
Je kan wel fut spelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 00:56 schreef Der_Rudi het volgende:
Is zo'n EA season ticket de moeite eigenlijk? Je kunt met de early acces nog steeds geen FUT spelen meende ik gelezen te hebben.
Eigenlijk koop je dus alleen maar packs van te voren dan?
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er met de silver Ligo do Brasil pace CB's gedaan joh![]()
Ze zijn er nietquote:
25 euro, hoef je dus niet echt rijk voor te zijn of zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sja als je een rijke tata bent kun je die pass nemen. Ik zit volgende week nog thuis met een kut knie dus ik ga die pass wel nemen.
Voor sommige is dat een maand zakgeld ja.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
25 euro, hoef je dus niet echt rijk voor te zijn of zo.
Genoeg Brazilaanse CB's met pace in andere competities though. Ik had een mooi plan voor een hybridje, maar die kan nu niet.quote:
Daar ging iets misquote:
Donk RCB met RM van la Parra oid.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg Brazilaanse CB's met pace in andere competities though. Ik had een mooi plan voor een hybridje, maar die kan nu niet.
[ afbeelding ]
Zoiets is ook wel oke, al is die CDM wel vrij matig.
Geen Belhandaquote:
Dacht dat je wel Sana fanboy was. Zimling 7 hier, maar hoort wel gewoon 9 te zijn dacht ik...quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu Sana op LM niet eens per se nodig, kan iedere Eredivisie LM zijn nu.
Tenzij de links in 3-5-2 dus ineens anders zijn
Ben ik ook, al ben ik niet zo'n hypeboy. Op LM heb ik vaak liever een linkspoot en Cabral ziet er dit jaar echt geniaal goed uit..vorig jaar was hij al gruwelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dacht dat je wel Sana fanboy was. Zimling 7 hier, maar hoort wel gewoon 9 te zijn dacht ik...
Puush doet het hier perfectquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:34 schreef Tim86 het volgende:
Schiet lekker op..Puush heeft issues en futwiz plaatjes via de site zelf werken ook niet fatsoenlijk atm
Hier ook, ik zie alleen de plaatjes niet.quote:
Prima team, hoeveel * skill heeft sana en schet en emnes?quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu Sana op LM niet eens per se nodig, kan iedere Eredivisie LM zijn nu.
Tenzij de links in 3-5-2 dus ineens anders zijn
SANA SANA HEYquote:Op dinsdag 18 september 2012 01:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima team, hoeveel * skill heeft sana en schet en emnes?
http://www.futwiz.com/squad/29327quote:Op dinsdag 18 september 2012 01:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima team, hoeveel * skill heeft sana en schet en emnes?
zitten leuke spelers tussenquote:
was een garpjequote:Op dinsdag 18 september 2012 02:07 schreef GuRBuH het volgende:
Mensen zaten vandaag al in de webapp? Dafuq...
Zou kunnen. Het is zon gast van FIFANOW, die doen altijd stoer. Mjah, il wacht wel tot morgen.quote:
Ben via wat omweggetjes zover gekomen, maar ik weet niet hoe ik deze error moet voorkomenquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
This page is currently down for maintenance as we prepare for FUT13 Web.
Kan vertellen dat hij het nu nog niet doet hoor!quote:Op dinsdag 18 september 2012 03:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ben via wat omweggetjes zover gekomen, maar ik weet niet hoe ik deze error moet voorkomen
Vanavond pasquote:Op dinsdag 18 september 2012 06:47 schreef Toefjes het volgende:
TT
Tevens jammer dat ik vandaag moet werken en tennissen. Hoop dat is het rond 15:30 wel doet, dan heb ik even tijdVeel plezier vandaag!
Behalve als iedereen andere dingen te doen heeft!quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:12 schreef detennismaster het volgende:
Zodra de webapp open is gaan er hier echt minstens 6 topics in een avond doorheen.
Er zijn mensen die er gisteren al in zijn gekomen door wat te prutsen, voor mn gevoel was ik ook dichtbij maar verder kwam ik niet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 06:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kan vertellen dat hij het nu nog niet doet hoor!
Goedemorgen trouwens!
come at me gerbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Er zijn mensen die er gisteren al in zijn gekomen door wat te prutsen, voor mn gevoel was ik ook dichtbij maar verder kwam ik niet.
@boven mij: En wij vinden jou een kutuser.
Hij is net zo Japans als Douglas Nederlands is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:25 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Typical Japanese person
Wie dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Er zijn wel een hoop wingers van RW > LW gegaan of andersom.
Bajrami LW > RWquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef Vijf_voor het volgende:
George, Lanzafame en ik kwam er nog een paar tegen.
Gervinho RW/RWquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:32 schreef Vijf_voor het volgende:
George, Lanzafame en ik kwam er nog een paar tegen.
quote:Can I purchase Ultimate Team packs during FIFA 13 Early Access?
Yes, but only with coins. Monetary purchases will not be allowed until retail release day
Borrelnootjes, Winegums, Chips, Fernandes, Coca Cola en zonnebloem pitten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb morgen vrij dus heb besloten om de hele nacht te gaan traden, samen met een vriend van mij met wie ik via Skype contact ga houden. Ik ga zo dus ff boodschappen doen om de nacht goed door te komen, dus onder andere Monster halen enzo. Iemand verder nog tips?
Snickers werken bij mij altijd goedquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb morgen vrij dus heb besloten om de hele nacht te gaan traden, samen met een vriend van mij met wie ik via Skype contact ga houden. Ik ga zo dus ff boodschappen doen om de nacht goed door te komen, dus onder andere Monster halen enzo. Iemand verder nog tips?
Tevens:
[..]
Borrelnootjes en chips idd. Winegums vind ik vies, Cola heb ik ook wel. Fernandes nooit gehad, en zonnebloempitten weet ik nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Borrelnootjes, Winegums, Chips, Fernandes, Coca Cola en zonnebloem pitten.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
Tevens:
[..]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
Tevens:
[..]
Zonnebloem pitten zijn master. Vooral achter de laptop als je af en toe moet wachten. :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Borrelnootjes en chips idd. Winegums vind ik vies, Cola heb ik ook wel. Fernandes nooit gehad, en zonnebloempitten weet ik niet
Baasquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:46 schreef GuRBuH het volgende:
Tevens:
[..]
In zijn eentje een heel topic volpuushenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
BaasLaat je wel even weten wat voor koopjes je oppikt?
Dat zie ik nog wel gebeuren, met een paar hele goede deals ertussen. Ik ga vanavond als de web app het doet wel meteen beginnen met traden en ik zie wel wat voor goede deals ik op kan pikkenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
In zijn eentje een heel topic volpuushen
Dat wilde ik net zeggen. Zit nog te twijfelen om morgen een vrije dag aan te vragen, maar ik heb zomaar het gevoel dat die vrije dag donderdag of vrijdag beter besteed zou zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:22 schreef DannyDeko het volgende:
Arme Gurbuh helemaal voorbereidingen getroffen voor vannacht, zal je zien dat we hetzelfde gezeik als vorig jaar krijgen en je dagen lang nog niets kan doen.
at was vorig jaar anders genoeg om al flink te traden. Vind het ook wel een beetje apart eigenlijk. Want zou betekenen dat sommige mensen bizar dom bezig zijn met hun coins.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Zoveel valt er toch nog niet te traden gelijk in het begin, omdat nog niemand coins heeft.
Alleen van wat discarden en misschien daily gifts.
Zit wat in...de eerste uren is het schrapen geblazen. Maar na een paar dagen melden de noobs zich ook vaak, en dat zijn prima omstandigheden voor wat leuke dealsquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:25 schreef DutchSL het volgende:
Zoveel valt er toch nog niet te traden gelijk in het begin, omdat nog niemand coins heeft.
Alleen van wat discarden en misschien daily gifts.
Zeg dan hoequote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja was vannacht. Ik was zelf zover dat ik de webapp kon laden alleen dan kreeg ik een error die ik niet omzeilen konquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:30 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan komen we weer terug op het eerder aangehaalde punt: als iedereen om 2 uur ofzo naar bed gaat, valt er weinig meer te handelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja was vannacht. Ik was zelf zover dat ik de webapp kon laden alleen dan kreeg ik een error die ik niet omzeilen kon
Wat betreft de mensen die zeggen dat de servers crashen vannacht: Zou best kunnen. Alleen denk ik dan dat iedereen om 2 uur ofzo wel naar bed gaat zo van "dan kijk ik morgenochtend wel".
[ afbeelding ]
Gaat me niet om het geld, maar ik vertik het gewoon...net als packs kopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou er maar eentje kopen hoor.
FC Bamibal op het dakquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef Rijst het volgende:
Moet alvast een neiuwe naam verzinnen...
yolo fcquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef Rijst het volgende:
bayer neverlusen xd xd xdquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef Rijst het volgende:
Ben altijd zo slecht in dat soort dingen...ik denk dat ik maar gewoon dezelfde naam als vorig jaar houd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:46 schreef Rijst het volgende:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef detennismaster het volgende:
Die van mij wordt Kentucky FC
die is wel leukquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:56 schreef detennismaster het volgende:
Die van mij wordt Kentucky FC
Dus dan betaal je voor 1 a 2 dagen eerder spelen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef KrAlex het volgende:
PS3'ers met early acces moeten wachten tot woensdag omdat de PSN dan pas een update krijgt. Dus dat word toch geen zaterdag gamenKut PS3, Kut EA
Ja dat denk ik haast wel, is nog nergens bevestigd, heb het nog niet zien staan in ieder geval, maar met de demo was het wel zo'n faal.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dus dan betaal je voor 1 a 2 dagen eerder spelen?
Waarvan een groot deel al in beslag genomen wordt door de download op zich
Als dat zo is...dan is dat echt te belachelijk voor woorden. EA zet op hun website nog steeds zaterdag...quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef KrAlex het volgende:
PS3'ers met early acces moeten wachten tot woensdag omdat de PSN dan pas een update krijgt. Dus dat word toch geen zaterdag gamenKut PS3, Kut EA
Iemand met tijd teveel die het wil uitzoeken/contact opnemen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:26 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Als dat zo is...dan is dat echt te belachelijk voor woorden. EA zet op hun website nog steeds zaterdag...
Dit is in ieder geval de FAQ: http://www.ea.com/uk/foot(...)icket-fifa-13-faq-02quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Iemand met tijd teveel die het wil uitzoeken/contact opnemen?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:32 schreef KrAlex het volgende:
If you have a EU/AUS/NZ PS3:
1. Sign in to your Sony Entertainment Network account
2. Go to the PlayStation® Store and search for your Early Release (example: NHL 13 Early Release, FIFA 13 Early Release)
3. Select your Early Release to download and install it to your console
4. Launch the Early Release and enjoy 3 days of Early Access
Wat een faalongelovelijk!
Hij is er gewoon de 22equote:What are the benefits of purchasing EA SPORTS™ Season Ticket?
•Early Access to FIFA 13
•Europe: Sept 22, 2012 (Retail: Sept 28, 2012)
Moet je wel de season ticket ook met je usa account kopen. Op de website staat de 22e, we zullen zien of EA dat haalt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is zelfde als met de demo, gewoon met je usa account downloaden.
Ja klopte sowieso al niet wat ik zeiquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:36 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Moet je wel de season ticket ook met je usa account kopen. Op de website staat de 22e, we zullen zien of EA dat haalt.
Ik koop hem voor de gold packs. niet voor het eerder spelenquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Was toch niet van plan om die early ding te kopen, ik kan wel een paar dagen wachten.
Second thatquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef DutchSL het volgende:
Was toch niet van plan om die early ding te kopen, ik kan wel een paar dagen wachten.
Kun je dan niet beter gewoon PSN/XBL tegoed halen voor dat geld en daar packs voor halen? Of heb je dan minder packs voor meer geld?quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik koop hem voor de gold packs. niet voor het eerder spelen
20% korting is permanent dus na een tijdje heb je dat er wel uit als je packs met echt geld kooptquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon PSN/XBL tegoed halen voor dat geld en daar packs voor halen? Of heb je dan minder packs voor meer geld?
je krijgt nu 24 packs voor 25 euro. + daarna altijd 20% korting. (niet dat ik vanplan ben er meer geld aan uittegeven maar oke)quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter gewoon PSN/XBL tegoed halen voor dat geld en daar packs voor halen? Of heb je dan minder packs voor meer geld?
Dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ga wel gewoon lekker naar Media Markt vrijdag. Ik heb een broertje dood aan pre-orderen en eindeloos op de postbode wachten.
jijbentboosquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:56 schreef wieisboos het volgende:
WAT
[ afbeelding ]
Ik had hem besteld voor 48![]()
Bij de MM is die 44 euro. Is altijd met nieuwe spellen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:54 schreef detennismaster het volgende:
Bij de mediamarkt is die 60 euro. Sws geen optie voor mij omdat er geen Mediamarkt of Saturn in Leiden zit.
Dat verschilt per filiaal, hier in het oooooosten zijn nieuwe games altijd 55 euro bij de MMquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij de MM is die 44 euro. Is altijd met nieuwe spellen.
Consoleshop is dat toch?quote:
Druk maken is inderdaad niet nodig, maar je snapt toch wel dat het vervelend is als je 60 euro betaalt voor een spel en iemand anders op hetzelfde moment en hetzelfde spel een kwart minder betaalt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker belangrijk ook allemaal, die paar euro's meer of minder![]()
Je druk maken om 5 of 10 euro meer betalen voor een spel wat je het hele jaar door plat gaat spelen
ik ben gvd mn wijf verloren en 3000 schuld weetje niet hoe veel 10 euro dan isquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Lekker belangrijk ook allemaal, die paar euro's meer of minder![]()
Je druk maken om 5 of 10 euro meer betalen voor een spel wat je het hele jaar door plat gaat spelen
Want iedereen heeft 3 spellen ter waarde van 40 euro.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon drie oude games inleveren bij GameMania en 20 euro betalen
* DutchSL valt in herhaling
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef Vijf_voor het volgende:
Deze mentaliteit is dodelijk in FUT
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef Vijf_voor het volgende:
Deze mentaliteit is dodelijk in FUT
Precies 0,33% van je schuld, vermoed ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik ben gvd mn wijf verloren en 3000 schuld weetje niet hoe veel 10 euro dan is
Neequote:
Bij Fut ga je toch ook niet een spelert kopen voor 2000 terwijl er van 1500 op de markt staan jwzquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies 0,33% van je schuld, vermoed ik.
Mijn spellen:quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef DutchSL het volgende:
Geen 3 spellen ter waarde van 40 euro hebben
Klopt. Maar daar schrijf ik dan ook geen half topic over vol.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Fut ga je toch ook niet een spelert kopen voor 2000 terwijl er van 1500 op de markt staan jwz
Maar de markt is hier wat ondoorzichtiger dan op FUTquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar schrijf ik dan ook geen half topic over vol.
Ja, dan kom je toch makkelijk aan 40 euro hoor.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn spellen:
Fifa 09
Fifa 11
Fifa 12
Topspin 3
Quantum of Solace
GTA IV
Skate 3
MW2
MW3: speelt broertje.
Jouw meningquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar de markt is hier wat ondoorzichtiger dan op FUT
Testen ze die spellen daar? Mijn GTA 4 is toch kapotquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dan kom je toch makkelijk aan 40 euro hoor.
Fifa 12 en GTA 4 zijn al 40 euro waarschijnlijk
Nope, ze kijken alleen naar krassen op de discquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Testen ze die spellen daar? Mijn GTA 4 is toch kapot
Alleen MW3 is al ¤40,- waardquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Want iedereen heeft 3 spellen ter waarde van 40 euro.
Mathijs kapt nu al met de studie, bang om herkent te wordenquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NeeMaar ik zit ook niet achteraan, kwam iemand tegen
Dus geen idee wie het zou moeten zijn
lool echt 1 en al faal, ps3.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:23 schreef KrAlex het volgende:
Oh, toch Fifa 9quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Vorig jaar leverde ik FIFA 09, FIFA 10 en FIFA 11 in bij Gamemania voor die korting
Ik denk dat dat het isquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mathijs kapt nu al met de studie, bang om herkent te worden
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het is
OF het moet die dude hier voor mij met paardenstaart zijn, die zo hard zit te trillen dat mijn laptop scherm heen en weer vibreert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |