Hehe, die van mij viel wat tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, het zijn "maar" 2 paar... maar wel 2 heerlijke dames hoor
Ze zei van wel... zie je?quote:
Ah.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zei van wel... zie je?
Kennelijk is er een verschil tussen blote billen en een blote kont.
Afhankelijk van hoeveel de stof bedekt.
Zit daar verschil in?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zei van wel... zie je?
Kennelijk is er een verschil tussen blote billen en een blote kont.
Afhankelijk van hoeveel de stof bedekt.
quote:
Dat dus... met een string zijn je billen nog wel bloot, maar niet je hele kontquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
String en rokje is blote billen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dat dus... met een string zijn je billen nog wel bloot, maar niet je hele kont
Degene naast me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm weet ik dat ook weer.
Overigens... stringVeel dames vinden het niet fijn zitten
Ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
te kleine maat zit ook niet lekker en dat doen de meesten foutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ook niet als man, mannen dragen boxersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken hoor
Dit is zeker waar! Vooral de kanten slipsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te kleine maat zit ook niet lekker en dat doen de meesten foutmaar hipsters of kanten slipjes kunnen ook erg mooi zijn
Vrouw in boxer en overhemd...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mannen in slipszo'n turn off
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]wel n te groot overhemd
Die van mij ook niet hoor.quote:
ik zou het niet meer weten, maar ik denk van wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat mij ook niet sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |