SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste itemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar als de AH prijzen hoog zijn, dan verdien je zelf binnen no time ook heel veel gold door low level items en/of mats te verkopen...
Dus jij bent die idioot die dat doetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste item
als ik kon, kelder ik het hele AH dingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus jij bent die idioot die dat doet
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:
[..]
als ik kon, kelder ik het hele AH ding
Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zettenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:
als ik kon, kelder ik het hele AH ding
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een hunter in de LFR die een macro had dat elke keer als hij een trinket of cooldown gebruikte, er 20x /y YOLO werd gedaan.
heb nog nooit meer dan 10k gold gehad dus dat plan gaat niet doorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zetten
Je moet wat (gold) over hebben om Robin Hood te spelen!
Ik heb er nooit moeite mee gehad dat een ring voor een low level 10 gold kostte, want dat had ik toch al lang en breed verdiend met de verkoop van ore en of gems.
Tja op mijn realm is de enige manier waarop je snel geld kan verdienen veel grondstoffen verkopen. Wat dus betekent veel famen. Die tijd heb ik helaas niet omdat ik nog maar iets meer als een jaar speel en dus nog een shit lading achievments heb die ik nog wil halen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
Wat is daar het probleem van? Als nieuweling vind je tig keer zoveel items die je zelf niet kan gebruiken = veel verdienen op AH. En als je zelf iets wilt kopen dan heb je daar geld zat voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef Syphixx het volgende:
[ afbeelding ]
een levende en goeie economie
En dat.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
En op een nieuwe server zit het vol?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:34 schreef Syphixx het volgende:
ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg is
iedereen zou zijn ding erop gooien en het zou wle aardig vol kunnen zitten na enkele weken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En op een nieuwe server zit het vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |