abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 06:56:25 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_115585608

Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!

Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
pi_115585703
Maar als de AH prijzen hoog zijn, dan verdien je zelf binnen no time ook heel veel gold door low level items en/of mats te verkopen...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115587692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 07:22 schreef Isabeau het volgende:
Maar als de AH prijzen hoog zijn, dan verdien je zelf binnen no time ook heel veel gold door low level items en/of mats te verkopen...
ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste item
pi_115589198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:01 schreef Syphixx het volgende:

[..]

ik ben persoonlijk nooit goed geweest in spullen verkopen en zet alles heel goedkoop.. en het is een pak minder dan een silver of een gold minder dan de vorig goedkoopste item
Dus jij bent die idioot die dat doet
pi_115589353
quote:
18s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:52 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dus jij bent die idioot die dat doet
als ik kon, kelder ik het hele AH ding :r
pi_115589457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:

[..]

:')
pi_115590043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Syphixx het volgende:

Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zetten *)
Je moet wat (gold) over hebben om Robin Hood te spelen!

Ik heb er nooit moeite mee gehad dat een ring voor een low level 10 gold kostte, want dat had ik toch al lang en breed verdiend met de verkoop van ore en of gems.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_115591143
Gisteren een hunter in de LFR die een macro had dat elke keer als hij een trinket of cooldown gebruikte, er 20x /y YOLO werd gedaan :') .
pi_115591993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren een hunter in de LFR die een macro had dat elke keer als hij een trinket of cooldown gebruikte, er 20x /y YOLO werd gedaan :') .
:')
pi_115592533
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, je kan ook alles opkopen en goedkoop terug zetten *)
Je moet wat (gold) over hebben om Robin Hood te spelen!

Ik heb er nooit moeite mee gehad dat een ring voor een low level 10 gold kostte, want dat had ik toch al lang en breed verdiend met de verkoop van ore en of gems.
heb nog nooit meer dan 10k gold gehad dus dat plan gaat niet door :P

maar wou zeggen op een nieuwe server kan iedereen wel een graantje meepikken de eerste weken/maanden maar als je reroll doet op een bestaande server ja .. ah worden daar vaak hard gedomineerd dat een nieuwe speler bijna weinig dingen kan kopen met het quest geld, of je moet al beginnen farmen voor je 85 bent
pi_115592632
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
pi_115592654
Zo klinkt het wel, zo was ik vroeger ook :'). Beetje moeite gedaan en het gold kwam heul wat sneller binnen.
pi_115593302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
Da's bullshit, ik begon een tijd terug ook zonder ook maar iets op een nieuwe server en had binnen no-time meer dan 10k gold. Dat jij er geen moeite in steekt is een ander verhaal, volgens mij wil jij namelijk gewoon gold ontvangen in je mailbox maar er niks voor doen.
Tja op mijn realm is de enige manier waarop je snel geld kan verdienen veel grondstoffen verkopen. Wat dus betekent veel famen. Die tijd heb ik helaas niet omdat ik nog maar iets meer als een jaar speel en dus nog een shit lading achievments heb die ik nog wil halen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_115593793
Wel lekker btw, 85 gedinged op priest, al die PvP items gemaakt zodat ik HoT in kon :') . Toen geluk gehad met drops en 5 runs later kon ik naar LFR. Daar gisteren ook nog die healer mace van Madness gewonnen, nu weer een verse reset.
pi_115593966
neen, wat ik wil is 85 worden ^O^
pi_115594108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 12:35 schreef TwyLight het volgende:
:Y als low level had ik ook altijd binnen no time heel erg veel gold. Zonder al te veel moeite. Even voor uitloggen dingen op AH gooien.

Ook low level greens verkopen als een tierelier en vergeet ook dingen als food niet te verkopen. Een stack low level meat is al snel 10 gold of meer.
pi_115594370
Klopt.

Mining + skinning nemen, al je greens verkopen, al je cloth verkopen, al je cooking ingredienten verkopen. Dan heb je al honderden gold voordat je 58 bent.
pi_115594742

een levende en goeie economie :')
pi_115594791
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
pi_115594811
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef Syphixx het volgende:
[ afbeelding ]

een levende en goeie economie :')
Wat is daar het probleem van? Als nieuweling vind je tig keer zoveel items die je zelf niet kan gebruiken = veel verdienen op AH. En als je zelf iets wilt kopen dan heb je daar geld zat voor.
pi_115594823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
mja waarom zou je sowieso een bow van de AH moeten halen, tijdens het levelen koop ik echt nooit dingen op het AH behalve glyphs
En dat.
pi_115594897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef TwyLight het volgende:
ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg is
pi_115594968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:34 schreef Syphixx het volgende:

ja ik ook, maar wil maar zeggen dat de AH leeg is
En op een nieuwe server zit het vol? :?
pi_115595080
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En op een nieuwe server zit het vol? :?
iedereen zou zijn ding erop gooien en het zou wle aardig vol kunnen zitten na enkele weken.
hier is het voor eeuwig verdoemd :{
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:44:56 #25
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_115605111
Ik pot echt álles op..

Alle greens gaan naar mijn enchanter (om te Dis-enchanten)
Alle cloth en meat gaat naar mijn (2) bankchars

Eventueel waardevolle blue's zet ik op de AH neer. Daarbij ben ik nu nog bezig om 2 chars te levelen met respectievelijk Engineering en Blacksmitting. Waarvoor ik 99% van de mats zelf ook farm.

Ik heb amper uitgaven, alleen aan de andere kant ook niet heel erg veel inkomsten daardoor. Aan de andere hand.. Tijdje geleden weer een zooi enchanting-mats aan iemand verkocht. Leverde weer iets van 500G op :)
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')