Ik ben een Brabander, toch heb ik een uiterst minimaal accent en alleen boeren hebben een "New Kids"-accent. New Kids is misschien wel grappig, maar heeft een totaal verkeerd beeld gegeven over ons; Brabanders. Meeste Brabanders hebben geen accent, alleen een zachte g en een 'harde' r.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik vind het toch redelijk vervelend dat ik iemand uit mijn eigen land totaal niet kan verstaan (zelfs niet met moeite) Dan ga je het toch gewoon zien als een ander land?
De Europoort en maasvlakte zijn toch wel behoorlijk goed voor de eco, is maastricht niets bij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef Yveske het volgende:
[..]
Rotterdam erbij is geen optie, die stad is al volledig verloren...
Maastricht - Brussel, als economisch hart van Europa, is een veel betere oplossing.
Veel rijkere en meer bourgondische omgeving ook.
Inderdaad, doe regio Eindhoven er maar bij ipv Maastricht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:55 schreef Expression het volgende:
[..]
De Europoort en maasvlakte zijn toch wel behoorlijk goed voor de eco, is maastricht niets bij.
Gelukkig scheld ik ook mensen uit voor mongolquote:Op zaterdag 15 september 2012 10:44 schreef Sjors. het volgende:
[..]
Gelukkig onderbouw jij je mening wel
Nee daarom ook de link met Brussel (de rijkste regio ter wereld).quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:55 schreef Expression het volgende:
[..]
De Europoort en maasvlakte zijn toch wel behoorlijk goed voor de eco, is maastricht niets bij.
Hij doelt ook op Maastricht, niet op Brussel. Daarbij ben ik het met hem eens.quote:Op zondag 16 september 2012 11:43 schreef Yveske het volgende:
[..]
Nee daarom ook de link met Brussel (de rijkste regio ter wereld).
http://www.nu.nl/economie(...)egio-ter-wereld.html
Hertogdom Brabant herenigenquote:Op zondag 16 september 2012 13:14 schreef einzeinz het volgende:
Laat ons gewoon Vlaanderen en Nederland samenvoegen en een überbevolking creëren.
Henegouwen, Waals-Brabant, Namen, Luik en Luxemburg (Wallonië) kunnen we dan verkopen aan Frankrijk, de Belgen zijn daar goed in in dingen verkopen aan de Fransen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |