Dan mag je politiek asiel aanvragen in Vlaanderen of bij de hertog van de hertogdommen Brabant en Limburg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Kom haten. Kom vechten. Ik ben alles behalve protestants
Walen spreken dan ook Frans eh. Nederlanders spreken Fries, Friezen spreken wel Nederlands. Logisch ook, Nederlanders zijn geen Friezen, Friezen zijn wel Nederlanders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mja, ook weer waar. Ik vind het alleen zo krampachtig " wil praten fries en flikker maar lekker op". Tevens krijgen de Walen wel Frans op school.. wij krijgen geen Fries op school.
Nouja, ik vind dat de friezen het er zelf een beetje naar maken.
Ga wieberen, het is hier fijn wonen. Prima te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan mag je politiek asiel aanvragen in Vlaanderen of bij de hertog van de hertogdommen Brabant en Limburg.
[ afbeelding ]
Had zelf al door dat het nergens op sloegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Walen spreken dan ook Frans eh. Nederlanders spreken Fries, Friezen spreken wel Nederlands. Logisch ook, Nederlanders zijn geen Friezen, Friezen zijn wel Nederlanders.
Elke provoncie heeft wel zijn streng Christelijke dorpen, die hebben we hier in Friesland net zo goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ga wieberen, het is hier fijn wonen. Prima te doenAlleen zijn er dorpen inderdaad nog gristelijker dan Urk
Maargoed, zolang je die negeert en niet te veel komt. Ze lekker bezig laat in hun eigen dorp is er weinig van te merken
Dit ja. Dat gezeik altijd, shit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:58 schreef zarGon het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom Nederlanders zo neerkijken op een deel van Nederland. Vooral de provincies Limburg en Friesland zijn hier de dupe van, soms ook Groningen en Noord-Brabant.
Het gaat eigenlijk veel verder dan neerkijken. Men wil zich afscheiden van die provincies. Waarom? Serieus, hoe komt het dat men zo graag wil scheiden van die provincies zonder hinder te ondervinden (van die provincies) in het dagelijks leven?
Is het een running gag? Zo ja, is het niet zo vaak herhaald dat je er inmiddels niet gewoon moe van bent?
Leg het even uit aan deze Turk die (blijkbaar) heel anders aankijkt tegen de eenheid en grondgebied van z'n land.
Nou, als ik op skivakantie ga in de Alpen dan heb ik in Frankrijk altijd het gedacht dat ik door 'Wallonië in het groot' rij, dus veel verschil zal het niet maken denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij wil Frankrijk die paupers ook niet hebben
Rotterdam erbij is geen optie, die stad is al volledig verloren...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:23 schreef Iridal het volgende:
Nu Antwerpen en Rotterdam samenvoegen tot één big bad ass haven en je bent klaar.
Zeeland niet erbij pakken, risico dat het veel geld gaat kosten in de toekomst is te groot.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:10 schreef voor_altijd_alleen het volgende:
Was nog aan het twijfelen met Zeeland.
Ware woorden. Buiten de randstad kun je tenminste lekker goedkoop (grote) huisjes kopen met een flink stuk tuin. Voor hetzelfde geld heb je in de randstad een appartement/flatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef Robar het volgende:
Het enige voordeel van de randstad tov de rest van Nederland vind ik de hogere salarissen en de verstaanbaarheid. (voor mij als Hollander dan) Verder zou ik maar wat graag een leuk stukje land met een leuk huisje erop in Gelderland/Brabant of Limburg willen bezitten.
Maastricht is gewoon![]()
Alhoewel er natuurlijk niets boven Haarlem gaat
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:17 schreef davedavy het volgende:
Noord Limburg wenst bij Duitsland te horen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:18 schreef Yveske het volgende:
[..]Klopt, jullie hebben meer met de Duitsers he?
Ik hoor het anders vaak genoeg om me heen als ik door Hulst banjerquote:
Zaamslagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ga wieberen, het is hier fijn wonen. Prima te doenAlleen zijn er dorpen inderdaad nog gristelijker dan Urk
Maargoed, zolang je die negeert en niet te veel komt. Ze lekker bezig laat in hun eigen dorp is er weinig van te merken
ik gebruik het vooral om de draak te steken met vrienden uit die streek, soort van running gag dus ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 06:58 schreef zarGon het volgende:
Ik heb echt nooit begrepen waarom Nederlanders zo neerkijken op een deel van Nederland. Vooral de provincies Limburg en Friesland zijn hier de dupe van, soms ook Groningen en Noord-Brabant.
Het gaat eigenlijk veel verder dan neerkijken. Men wil zich afscheiden van die provincies. Waarom? Serieus, hoe komt het dat men zo graag wil scheiden van die provincies zonder hinder te ondervinden (van die provincies) in het dagelijks leven?
Is het een running gag? Zo ja, is het niet zo vaak herhaald dat je er inmiddels niet gewoon moe van bent?
Leg het even uit aan deze Turk die (blijkbaar) heel anders aankijkt tegen de eenheid en grondgebied van z'n land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |