Het zou de 15e (vandaag) officieel gelanceerd worden, maar ik heb er nu geen zin meer in.quote:
GeenStijlquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:24 schreef Yveske het volgende:
Stemwijzer_!
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_de_stemwijzer.html
Check je wel even de argumenten die ze aankaarten, voor je dat roept?quote:
Argumenten van GeenStijl zijn geen argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:27 schreef Yveske het volgende:
[..]
Check je wel even de argumenten die ze aankaarten, voor je dat roept?
Dus, en daarnaast ben ik wel op de hoogte van zo'n beetje de meeste voor- en nadelen van zo'n stelling omdat ik zelf de politiek ook regelmatig volg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:27 schreef Yveske het volgende:
[..]
Check je wel even de argumenten die ze aankaarten, voor je dat roept?
Iedereen met een IQ boven de 100 loopt met die groep mee, het populisme is kanker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:33 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Anti-PVV zijn omdat je toch moet meelopen met een grotere groep anti-PVVers in Nederland.
Ik wilde m'n post weer quoten, maar dat bespaar ik je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:35 schreef sc00p het volgende:
[..]
Iedereen met een IQ boven de 100 loopt met die groep mee, het populisme is kanker.
Tevens:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet verstandig in discussie te gaan met iemand die zijn politieke stem baseert op dertig (grotendeels slecht) geformuleerde stellingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:31 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dus, en daarnaast ben ik wel op de hoogte van zo'n beetje de meeste voor- en nadelen van zo'n stelling omdat ik zelf de politiek ook regelmatig volg.
Vanaf daaruit kan ik de stellingen beantwoorden met een antwoord die ook echt op mijn mening slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yveske op 15-08-2012 02:46:59 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig in discussie te gaan met iemand die zijn politieke stem baseert op 30 (grootendeels slecht) geformuleerde stellingen.Geenstijl neem ik sowieso niet serieus, en dat zal ik ook nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet zelf wel wat voor mening ik heb, en wat voor argumenten ik daar voor heb.
En ook al zou ik Geenstijl wel doorlezen, dit veranderd de kennis en argumenten die ik zelf over de stellingen heb niet.
Dat zijn kinderen, wel jammer opzich.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:55 schreef 129383 het volgende:
ik heb er vol vertrouwen in dat de piratenpartij 76 zetels haalt
Een klein voorbeeld:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:47 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Geenstijl neem ik sowieso niet serieus, en dat zal ik ook nooit doen.
Ik weet zelf wel wat voor mening ik heb, en wat voor argumenten ik daar voor heb.
En ook al zou ik Geenstijl wel doorlezen, dit veranderd de kennis en argumenten die ik zelf over de stellingen heb niet.
- geen idee wat het is en geen zin om op te zoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:00 schreef Yveske het volgende:
[..]
Een klein voorbeeld:
Stelling 26. Iedere burger moet orgaandonor zijn, tenzij hij of zij hier schriftelijk bezwaar tegen maakt.
- Artikel 7 van het International Covenant, anyone?
- Ook voor kinderen onder de 18? Die mogen niet stemmen, maar mogen die dan wel zelf kiezen of ze wel of geen donor worden?
- Wat als religieus georiënteerden na de dood van een familielid besluiten dat donatie tegen hun geloof is, krijgen die dan een uitzonderingspositie?
Laat ook maar, we zitten in ONZ...
Discussie onwaardig, mensen die blind op zo'n stemwijzer afgaan, moet je het stemrecht bij voorbaat al afnemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
- geen idee wat het is en geen zin om op te zoeken
- het is in Nederland zo geregeld dat je vanaf je 12e een keuze mag maken
- Nee, dan had diegene zich maar moeten afmelden.
Het is gewoon achterlijk om tegen Ja-tenzij te zijn. Waarom the fuck begraven we elke dag 1000en goede organen terwijl er mensen sterven om een tekort daaraan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Discussie onwaardig, mensen die blind op zo'n stemwijzer afgaan, moet je het stemrecht bij voorbaat al afnemen.
Heb je geen argumenten meer of zo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:04 schreef Yveske het volgende:
[..]
Discussie onwaardig, mensen die blind op zo'n stemwijzer afgaan, moet je het stemrecht bij voorbaat al afnemen.
Verdiep je eerst eens in het bedrijf dat hierachter zit...(hint: ProDemos, sponsored by...?)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je geen argumenten meer of zo?
Ik woon in Belgie (dubbele nationaliteit), en hier in Belgie heeft men een systeem waarin iedereen donor is tenzij die persoon dit niet wilt. Dus hier is dat allang van toepassing.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:06 schreef sc00p het volgende:
[..]
Het is gewoon achterlijk om tegen Ja-tenzij te zijn. Waarom the fuck begraven we elke dag 1000en goede organen terwijl er mensen sterven om een tekort daaraan?
Ik weet niet welk zielig geloofje aanhangt, maar je hebt je organen echt niet meer nodig na je dood hoor
Dat systeem zouden we in Nederland ook moeten gaan gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:16 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ik woon in Belgie (dubbele nationaliteit), en hier in Belgie heeft men een systeem waarin iedereen donor is tenzij die persoon dit niet wilt. Dus hier is dat allang van toepassing.
Nee dit is een zielige uitspraak. Iedereen mag toch zelf bepalen waar die op stemt waarbij die zich goed bij voelt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:48 schreef Fok-it het volgende:
Als je op PVV stemt anno 2012 ben je toch echt wel heel zwakzinnig hoor
Het mag, maar dat betekend niet dat het goed is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dit is een zielige uitspraak. Iedereen mag toch zelf bepalen waar die op stemt waarbij die zich goed bij voelt.
Wie of wat bepaald of het wel of niet goed is?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:12 schreef sc00p het volgende:
[..]
Dat het mag betekend het niet dat het goed is.
Het lijkt me dat de betrokken partijen gewoon zelf hebben doorgegeven of ze het eens of oneens met de gevraagde stellingen dus jouw insinuatie over het mogelijke arbitraire karakter van de stemwijzer is ongegrond.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 03:12 schreef Yveske het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in het bedrijf dat hierachter zit...(hint: ProDemos, sponsored by...?)
jij maakt me dag weer goed, prcies wat ik dachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 04:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wie of wat bepaald of het wel of niet goed is?
Je kan niet 'fout' stemmen en om mensen die op de PVV stemmen collectief zwakzinnig te noemen geeft alleen maar meer aan hoe jij juist zelf mensen in hokjes plaatst en zelf dus zwakzinnig bent.
Punt amen.
EDIT: oh wacht het was 'fok-it' die de mensen zwakzinnig noemde. Nouja het eerste deel van de zin is nog wel van toepassing.
Dit denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:33 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Anti-PVV zijn omdat je toch moet meelopen met een grotere groep anti-PVVers in Nederland.
Wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:27 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over jou?
Maar nu...
Ja precies wat je dacht?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
jij maakt me dag weer goed, prcies wat ik dacht
Alsof dat voorbehouden is aan alleen PVV-stemmersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies wat je dacht?![]()
90 procent van de pvvstemmers zal je nooit maar dan ook nooit met een inhoudelijk antwoord horen op de vraag waarom ze op PVV stemmen. Het is altijd meer een soort' waarom moet ik me verantwoorden voor je omdat ik op een partij stem' zielig gewoonmeestal zijn het ook van die mensen die totaal geen idee hebben hoe de Islamitische cultuur in elkaar steekt of zelfs niet eens met niet-westerse allochtonen in aanraking komen.
Want heb je ooit weleens een PVV-stemmer gehoord die een andere reden gaf als: immigratie, het word te vol in Nederland, criminaliteit etc etc om op Wilders te stemmen? Nee![]()
Omdat de partij maar op 1 punt staat. Meer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------
En dan maar roepen dat andere mensen zwakzinnig zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef Fok-it het volgende:
Ach ga jij maar eens de straat op en vraag willekeurige mensen Op welke partij ze stemmen en waarom, en vergelijk de overige partijen met de PVV, ik durf te wedden dat daar een wereld van verschil in zit.
Ja goed tegenargument ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dan maar roepen dat andere mensen zwakzinnig zijn.
Really, je gaat over tegenargumenten beginnen om vervolgens mij uit te maken voor PVV-stemmer? Verder wel helemaal goed bij je hoofd, of moet je een keer nagekeken worden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja goed tegenargument ook.je stemt zelf PVV?
Ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef Compoantje het volgende:
Waarom allemaal zulke kutreacties geven, mensen?
We mogen best trots zijn da de PVV het goed doet.
Er veranderd niets aan het feit dat jullie PVDA, CDA, D66 stemmers later spijt krijgen over wat jullie met Nederland gedaan hebben.
antwoorden genoeg klapmogool?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja precies wat je dacht?![]()
90 procent van de pvvstemmers zal je nooit maar dan ook nooit met een inhoudelijk antwoord horen op de vraag waarom ze op PVV stemmen. Omdat ik moslims haat om de redenen die hieronder zullen volgen Het is altijd meer een soort' waarom moet ik me verantwoorden voor je omdat ik op een partij stem' zielig gewoonwaarom is dat zielig? als mensen nou gewoon geen woord willen hebben? het is pas zielig om in sprookjes te geloven
meestal zijn het ook van die mensen die totaal geen idee hebben hoe de Islamitische cultuur in elkaar steekt jawel, moslim zijn houd de volgende dingen in
-geen respect voor dieren
-geen respect voor vrouwen
-vrouwen dwingen dingen te doen, als ze niet luistern stenigen
-feit blijft dat sowieso 70% van alle criminaliteit moslim is, dus uit het land ermee!
-en sowieso, geloven in een sprookje dat mensen vroeger zonder technologie op de been hield, hoop is leven.. toen was het begrijpelijk. als je er nu nog in geloofd moet je toch zwaar infantiel zijn
of zelfs niet eens met niet-westerse allochtonen in aanraking komen. , denk je nou echt dat ik dat wil met die schapenneukers? zo ver mogelijk uit me buurt blijven![]()
Want heb je ooit weleens een PVV-stemmer gehoord die een andere reden gaf als: immigratie, het word te vol in Nederland, criminaliteit etc etc om op Wilders te stemmen? Neeten eerste, hoezo mag je nooit de zelfde reden geven? als het goede redenen zijn, of moet je om de 3 maand nieuwe verzinnen waarom je op PVV zou stemmen?
2: en spreek voor je zelf, dat jij dat niet hoort wil niet zeggen dat ik of iemand anders wel een andere reden hoor
Omdat de partij maar op 1 punt staat. Meer niet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tot zover het "discussiëren" met PVV-stemmers![]()
![]()
Mensen zoals jij, die generaliseren, zijn sowieso niet waardig om mee in discussie te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
tot zover het "discussiëren" met PVV-stemmers![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |