Australie vind ik een goed plan! Altijd wel eens naar toe willen gaan. Alleen denk ik dat ik er gelijk wil blijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets waar we lang in het vliegtuig moeten zitten, Australie ofzo![]()
Nou, het weerhoudt me niet in ieder geval, dat scheelt
Een vriend van mij gaat er binnenkort surfenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Australie vind ik een goed plan! Altijd wel eens naar toe willen gaan. Alleen denk ik dat ik er gelijk wil blijven
Ja, op Buienradar zie je grote wolken en onweer voorbij komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Shit skaten gaat niet door vanavondLogisch ook als je naar het weer kijkt
Wacht, wat? het ziet er super uit...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
Shit skaten gaat niet door vanavondLogisch ook als je naar het weer kijkt
Ja kut zomerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, op Buienradar zie je grote wolken en onweer voorbij komen![]()
Stomme zomer
Surfenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat er binnenkort surfen
Keyword: "vanavond" lees "vannacht"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wat? het ziet er super uit...
Jij vindt dit er goed uit zienquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shoot, dus snel naar huis als ik klaar benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij vindt dit er goed uit zien
[ afbeelding ]
Beter kijken zou ik zeggen, ik zie toch echt vanavond rond 20:00-21:00 wat mooie kleuren boven Nederland: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef STING het volgende:
[..]
Beter kijken zou ik zeggen, ik zie toch echt vanavond rond 20:00-21:00 wat mooie kleuren boven Nederland: http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..
Dus....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar buiten, nieteens op buienradar..
En dat is krap?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, eerst douchen, want ik heb nog maar 45 minuten voordat ik weg moet
Same herequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo even naar de zonnebank denk ik. Even relaxen. En daarna boodschapjes doen
En dan die bos haren van Kyra weer opzuigen. Leuk hoor die kutzomer, maar dat betekend dat Kyra ook TE vroeg gaat verharen
En hij weet ook al wat hij aantrektquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent met veel haar dan wel.. maar anders..
Nou ik kan wel traag zijn, zeker als mijn haar niet meewerktquote:
Ik verhaar als een gekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent ook aan het verharen?
Of ga je boodschappen doen en naar de zonnebank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |