Die Morph liep aardig te dreigen net, blijkbaar is er nog steeds geen FA. Ik zie nog geen gevallen helden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Meh, ik zit aardig tegen een ban aan volgens mij.
Happel is ook nog niet gebanned, ik vreesde daar eerst voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Morph liep aardig te dreigen net, blijkbaar is er nog steeds geen FA. Ik zie nog geen gevallen helden.
Hoe dan? Kan je misschien uitleggen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zijn er nog, geloof mij maar. Maar niet meer in de oude vorm.
Wacht maar af. De macht van Morph reikt tot duistere kringen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die Morph liep aardig te dreigen net, blijkbaar is er nog steeds geen FA. Ik zie nog geen gevallen helden.
Die FA gaat nog wel komen. Zou me niks verbazen als er vannacht wat gaan vallenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou zeg het eensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze zijn er nog, geloof mij maar. Maar niet meer in de oude vorm.
Zou ironisch zijn als ik gebanned word precies nadat ik mijn 100.000e post neerkalktequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die FA gaat nog wel komen. Zou me niks verbazen als er vannacht wat gaan vallen
Mijn handen zijn schoonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die FA gaat nog wel komen. Zou me niks verbazen als er vannacht wat gaan vallen
Happel gaat niet gebanned worden, hij is elitequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel is ook nog niet gebanned, ik vreesde daar eerst voor
Maar Yvonne durft toch niet tegen Happel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Happel gaat niet gebanned worden, hij is elite
Honderdduzend? Een maand geleden had je nog 70000 ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ironisch zijn als ik gebanned word precies nadat ik mijn 100.000e post neerkalkte
Zou je alsjeblieft weg willen gaan, je moet allang in je mand liggen van je moederquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mijn handen zijn schoon
Net handen gewassen
Ik ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Happel gaat niet gebanned worden, hij is elite
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Tempeliers hebben denk ik fucking veel geheimen net als het vaticaan.. Paus is ook corrupt als wat
Wil je een banquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kanker eens lekker op man, je moet allang in je mand liggen van je moeder
Interesseert me niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Honderdduzend? Een maand geleden had je nog 70000 ofzo
nee, ik ben geen lid dus weet niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe dan? Kan je misschien uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |