ojah da was het.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Breivik was een Templier toch?Dan denk ik niet dat hij heel blij van Kruisvaarders werd.
quote:
Templiers waren wel een gezellig groepje. Jammer dat de Paus en daarmee de kruisvaarders ze besloten te naaien en uit te moorden.quote:
Gaat hardquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben toch weer mooi zo'n 11 topics door de sloten gegooid vandaag
9 dankzij mijn geweldige gifsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
We hebben toch weer mooi zo'n 11 topics door de sloten gegooid vandaag
Clasica San Sebastianquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ok, helaas.
Er was geen sport op TV vandaag. Wielrennen wel maar daar kwam ik na de finish pas achter.
En nog wat topics dankzij de altijd gezellige nedermemewebsite.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
9 dankzij mijn geweldige gifs
Ik heb gesink in mijn team, die homo kan niet klimmenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasica San Sebastian
Zaterdag begint de Vuelta Espan. Schitterend parcours.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:
wat is het verschil tussen tempeliers en kruisvaarders?
Vuelta a Espaa, zou die accenten weglatenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasica San Sebastian
Zaterdag begint de Vuelta Espan. Schitterend parcours.
Templiers waren een op zich zelf staande groepering die tijdens de eerste tochten samenwerkte met de Kruisvaarders. Totdat ze te rijk en teveel invloed kregen en de Paus ze maar besloot te laten afslachten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:33 schreef Doublepain het volgende:
wat is het verschil tussen tempeliers en kruisvaarders?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb gesink in mijn team, die homo kan niet klimmen
Niet moeilijk doen. Het is midden in de nacht. Iedereen kan een foutje maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vuelta a Espaa, zou die accenten weglaten
O kort maar duidelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Templiers waren een op zich zelf staande groepering die tijdens de eerste tochtte samenwerkte met de Kruisvaarders. Totdat ze te rijk en teveel invloed kregen en de Paus ze maar besloot te laten afslachten.
Tempeliers waren van de Knight's templars, waren de ridders en de elite, vaak rijke mensen. Kruisvaarders is een woord voor elke "crusader" of soldaat, met of zonder wapens, die naar het heilige land ging om de moslims te verdrijven.quote:
Paus is dus niet echt een warme/aardige man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Templiers waren een op zich zelf staande groepering die tijdens de eerste tochtte samenwerkte met de Kruisvaarders. Totdat ze te rijk en teveel invloed kregen en de Paus ze maar besloot te laten afslachten.
Ja maar ik geil daar op man. En Spaans is iets wat ik een beetje kan, dus ik denk, ik sla mn slagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen. Het is midden in de nacht. Iedereen kan een foutje maken.
Tempeliers waren toch oorspronkelijk monniken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Templiers zijn weer nauw verbonden met de illuminati tegenwoordigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |