2 letters:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef Woldrager het volgende:
Even een serieus vraagje:
Welke website(s) gebruiken jullie? Als ik het zo lees op internet moet het best wel hopeloos gesteld zijn met de betreffende websites![]()
Zou het zelf graag ook eens proberen, vandaar.
Bedenk je wel dat mensen met een negatieve ervaring deze eerder delen dan een positieve...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef Woldrager het volgende:
Welke website(s) gebruiken jullie? Als ik het zo lees op internet moet het best wel hopeloos gesteld zijn met de betreffende websites![]()
Dat is over het algemeen met elke recensie zo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat mensen met een negatieve ervaring deze eerder delen dan een positieve...
Uiteraard, daarom ben ik benieuwd wat men hier als de meest succesvolle sites ziet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedenk je wel dat mensen met een negatieve ervaring deze eerder delen dan een positieve...
Ik heb er maar 1 geprobeerd met succes dus kan er niet echt over meepraten (was Lexa overigens).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Woldrager het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom ben ik benieuwd wat men hier als de meest succesvolle sites ziet.
Dat had ik al begrepen ja. In principe maakt me betalen niet zoveel uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 geprobeerd met succes dus kan er niet echt over meepraten (was Lexa overigens).
Maar als ik de verhalen zo lees is er wel een verschil tussen de instelling van mensen op betaalde en gratis sites...
Ik heb wel bewust een betaalding genomen omdat het wat serieuzer toont (niet iedereen legt 13 euro per maand neer om vervolgens niet serieus er op in te gaan).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:36 schreef Woldrager het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen ja. In principe maakt me betalen niet zoveel uit.
D: He hoe is het?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef -Splash- het volgende:
Omdat je van de hak op de tak gaat. Dat was gisteren ook al gezegd. Doe het was rustiger aan.
Mooi! Wat typed ze?
Je wil te graag, dat schrikt mensen af.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
D: He hoe is het?
R: Hi, fftjes dipweekje, vandaar de late reactie.
R: Hoe ist bij jou?
Nou weet ik dus nog niet of ze wil afspreken.
Ik wilde eigenlijk alleen maar dit vragen. De rest was small talk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef BeamofLight het volgende:
Dit was toch dat verhaal van:
He, lekkere eerste werkdag?
Ja.
Jij?
Ook, erg warm
Zeg, woensdag daten??
Dit is geen serieus gesprek. Dit is geen basis. Je bent naief. Als ze niks laat weten dan snap ik dat na zo'n "gesprek".
Ze probeert een conversatie op te zetten. Dan krijg je idd niet in de eerste paar zinnen een reactie nee. Daarbij heeft ze een dipweekje, dus gok van niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Waar hebben we het eigenlijk over.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef Silenus het volgende:
Vrouwen willen nooit daten in dipweekjes. Dan willen ze alleen maar zakken chips wegvreten op de bank en naar Sex and the City kijken. Dus laat het effe gaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze probeert een conversatie op te zetten. Dan krijg je idd niet in de eerste paar zinnen een reactie nee. Daarbij heeft ze een dipweekje, dus gok van niet.
De enige reden dat ze reageert is dat jullie dezelfde vrienden hebben en ze geen zin heeft in fight op het volgende feestje. Ze hoopt dat je leest: dude: dit wordt niks
Weten wij toch niet? Misschien is ze gewoon chagrjinig.. problemen op het werk, problemen met vrienden, is haar soap net afgelopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef dyna18 het volgende:
Waar hebben we het eigenlijk over.
Is dit het maandelijkse dipweekje?
Verschilt per vrouw of je daar veel last van hebt als manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Waar hebben we het eigenlijk over.
Is dit het maandelijkse dipweekje?
Juist!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:20 schreef Plasterk het volgende:
Ik wil altijd snel daten met vrouwen, ik investeer namelijk liever in een real life chat dan berichtjes sturen naar elkaar. Het helpt altijd als je dit uitlegt en er is altijd begrip en een snelle date
Nog geen date dus om dit nou een happy end te noemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:28 schreef Dionysiou het volgende:
Happy end voor Dyna
* Dionysiou post dit in de bakkende zon!
Probeer het volgende week nog eens. Blijkbaar zit ze niet lekker in haar vel. Je komt te eager en geforceerd over.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nog geen date dus om dit nou een happy end te noemen.
Grappig is dat, want mijn probleem was juist altijd dat ik te passief ben en nooit actie durf te ondernemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Probeer het volgende week nog eens. Blijkbaar zit ze niet lekker in haar vel. Je komt te eager en geforceerd over.
Denk dat het vooral ook zit in de manier waarop je communiceert (of zoals het hier over lijkt te komen).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
Grappig is dat, want mijn probleem was juist altijd dat ik te passief ben en nooit actie durf te ondernemen.
Nu ik mij kwetsbaar opstel ben ik ineens te eager.
Valt best mee...heeft ook met je eisen verwachtingen te maken. Laat los dat direct leuk contact gelijk staat aan een relatie, dat je binnen enkele samen if weken de ware vindt, dat iedereen die je leuk vindt jou ook net zo leuk vindt ..ga gewoon voor een leuke tijd. De rest komt hopelijk vanzelf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:49 schreef Woldrager het volgende:
Tja misschien dat je elke keer net de uiterste opzoektquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Grappig is dat, want mijn probleem was juist altijd dat ik te passief ben en nooit actie durf te ondernemen.
Nu ik mij kwetsbaar opstel ben ik ineens te eager.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Valt best mee...heeft ook met je eisen verwachtingen te maken. Laat los dat direct leuk contact gelijk staat aan een relatie, dat je binnen enkele samen if weken de ware vindt, dat iedereen die je leuk vindt jou ook net zo leuk vindt ..ga gewoon voor een leuke tijd. De rest komt hopelijk vanzelf.
Ik heb alleen maar leuke dates gehad. Dat 'de ware' er niet tussen zat is dan jammer, maar staat los van de sites. Die doen ip wat ze moeten doen...mensen met elkaar in contact brengen. De rest ligt bij jezelf.
Dat to the point snap ik, maar vanwaar de opmerking dat ik het niet goed formuleer?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het vooral ook zit in de manier waarop je communiceert (of zoals het hier over lijkt te komen).
Nogal direct en to the point en het niet echt de beste formulering weet te vinden voor wat je eig wil zeggen.
Bv de voorbeelden die je gaf over hoe je wou reageren naar dat meisje toen ze nog niet gereageerd had.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef dyna18 het volgende:
Dat to the point snap ik, maar vanwaar de opmerking dat ik het niet goed formuleer?
Wat doe ik niet handig?
Vraag haar bijvoorbeeld eerst of ze nog iets leuks gaat doen deze week. In plaats van haar op het terras uit te nodigen en alvast koffie verkeerd voor haar te bestellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat to the point snap ik, maar vanwaar de opmerking dat ik het niet goed formuleer?
Wat doe ik niet handig?
Lees nou eens: je bent naief.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat doe ik niet handig?
Dit is toch op elke man van toepassing.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
Als jij vraagt: he hoe is het.
Denkt een vrouw: hij vraagt hoe het met me gaat, dus ik geef antwoord.
Terwijl jij haar wil palen.
En de meeste vrouwen voelen dat volgens mij ook wel aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is toch op elke man van toepassing.
QFT!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef Black_Rainbow het volgende:
En willen stiekem ook gewoon gepaald worden.
Dan heb je gewoon een dom grietje aan de haak geslagenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
De kunst is alleen er zo naartoe te werken dat ze het niet meer snappen en het dan maar uiteindelijk toch maar doen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Lees nou eens: je bent naief.
Als jij vraagt: he hoe is het.
Denkt een vrouw: hij vraagt hoe het met me gaat, dus ik geef antwoord.
Terwijl jij haar wil palen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vraag haar bijvoorbeeld eerst of ze nog iets leuks gaat doen deze week. In plaats van haar op het terras uit te nodigen en alvast koffie verkeerd voor haar te bestellen.
Ja, het blijkt wel weer dat sociale communicatie niet mijn sterkste punt is. Maar goed, zo ervaren ben ik er nou ook weer niet in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bv de voorbeelden die je gaf over hoe je wou reageren naar dat meisje toen ze nog niet gereageerd had.
Of ik ben uitermate welbespraaktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een dom grietje aan de haak geslagen
Zolang je er maar van leert. Oefening baart kunstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef dyna18 het volgende:
Ja, het blijkt wel weer dat sociale communicatie niet mijn sterkste punt is. Maar goed, zo ervaren ben ik er nou ook weer niet in.
Ochtenddate gehad?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Hier voor de verandering maar eens een dateverslag:
Date met V. was weer leuk, geen typische man als ie ziek is iigLekker uitgebreid ontbeten en nieuwe date geprikt. Al met al weer heel geslaagd.
Ochtenddate? Wat een leuk ideequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Date met V. was weer leuk, geen typische man als ie ziek is iigLekker uitgebreid ontbeten en nieuwe date geprikt. Al met al weer heel geslaagd.
Ha ha wat zijn jullie allemaal onschuldigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ochtenddate? Wat een leuk ideemaar niks voor mij
Goed bezigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee, avonddate, ochtenddate en beginvandemiddagdate.
Die heb ik dan gemistquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha wat zijn jullie allemaal onschuldigIk schreef gisteravond in het topic dat ik een "kopje soep" aan de patiënt ging brengen.
Ha ha, de mijne ook niet, ik pak zelf de broodjes wel en drinkt ook nog eens haast geen koffie dus die zet ik zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig
In dat opzicht is een ochtenddate wel wat voor mij![]()
Alleen de mijne is niet zo'n ontbijtster
Ik ga gewoon naar m'n eigen huis en naar de bakker beneden m'n huisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha, de mijne ook niet, ik pak zelf de broodjes wel en drinkt ook nog eens haast geen koffie dus die zet ik zelf
Helemaal top Eefquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:44 schreef eefje801 het volgende:
Ik DM je zo wel evenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal top Eef![]()
Ben benieuwd naar 'the inside story', maar die hoor ik denk ik nog wel.
Weet je al of je meerijdt zaterdag?!
Wel leuk zo'n successtoryquote:
Ik heb graag iets met enig intelligentie dank je...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
QFT!
De kunst is alleen er zo naartoe te werken dat ze het niet meer snappen en het dan maar uiteindelijk toch maar doen
Behoren successtory's niet gewoon uitgebreid in topic te worden verteldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Helemaal top Eef![]()
Ben benieuwd naar 'the inside story', maar die hoor ik denk ik nog wel.
Weet je al of je meerijdt zaterdag?!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel leuk zo'n successtory
Ben benieuwd waar het heen gaat (jij ook waarschijnlijk)... En anders heb je gewoon een leuke tijd gehad denk ik altijd maar
Het was inmiddels de vierde date, hebben een leuke tijd maar nog geen richting bepaald en op dit moment vind ik dat helemaal prima. Ik merk wel wat van groeiende interesse door wat hij zegt en doet maar ben daar gewoon voorzichtiger in geworden, eerst maar eens zien hoe het verder gaat de komende tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Behoren successtory's niet gewoon uitgebreid in topic te worden verteld![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, had een blikje soep meegenomen inderdaadquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef -Splash- het volgende:
Ik dacht dat je een kopje soep ging brengen.
Owwwwwww. Dat bedoelde je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:46 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ha ha wat zijn jullie allemaal onschuldigIk schreef gisteravond in het topic dat ik een "kopje soep" aan de patiënt ging brengen.
Ik hap.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef Dionysiou het volgende:
Ach mensen, volgens mij is er niemand zo hard als mij, publiekelijk ooit in zijn leven, afgewezen![]()
Anti climax dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:03 schreef dyna18 het volgende:
Mijn laatste dame vroeg mij op de derde date bij haar thuis mee naar binnen om een kop koffie te komen drinken. Maar ze bedoelde echt gewoon koffie.
Nou soms weet je het toch niet. Ik stelde een keer voor om na een date nog een theetje bij haar thuis te gaan drinken. Waren we binnen, begon ze me meteen te zoenen...toen we een tijdje later naakt op de bank lagen uit te puffen zei ik 'ik bedoelde eigenlijk echt gewoon thee, maar dit is ook geen probleem'...ze vond het wel grappig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
Het is net zo goed een afwijzing als je iemand op de "koffie" vraagt en hij wil écht alleen koffie
Ik heb dat een keer gehad. Had eerst niet eens door dat zij ook bijbedoelingen had waar ik niet in was geïnteresseerdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
Het is net zo goed een afwijzing als je iemand op de "koffie" vraagt en hij wil écht alleen koffie
Och lijkt mij niet zo heel erg hard op je bek gaan. Ze had al een vriend en ze vond je verder wel leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
http://timur.bnn.nl/flirt(...)dion-wil-flirten-met
Veel plezier
Ik was toen net 18
Aan het einde was het dat meisje niet zelf, maar een collegaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och lijkt mij niet zo heel erg hard op je bek gaan. Ze had al een vriend en ze vond je verder wel leuk.
Er is een verschil tussen het hier delen van een successtory en zgn girltalkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Behoren successtory's niet gewoon uitgebreid in topic te worden verteld![]()
![]()
![]()
![]()
Lolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:11 schreef Dionysiou het volgende:
Aan het einde was het dat meisje niet zelf, maar een collegaZe durfde me zelf niet af te wijzen
Ha ha! Ja ok, dat is dan wel weer leuk, zoietsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou soms weet je het toch niet. Ik stelde een keer voor om na een date nog een theetje bij haar thuis te gaan drinken. Waren we binnen, begon ze me meteen te zoenen...toen we een tijdje later naakt op de bank lagen uit te puffen zei ik 'ik bedoelde eigenlijk echt gewoon thee, maar dit is ook geen probleem'...ze vond het wel grappig.
Ik heb toch niet toevallig ooit bij jou awkward op de koffie gezeten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:12 schreef eefje801 het volgende:
Maar het was eerder zoals Mystikvm zei.. en da's wel een blauwtje lopen danMaar goed, is ook niet erg.
Nou, dat was dus heel lulligquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Maarja ze was maar jong. Maar had ze wel een vriend?
Wat is dat dan voor een raar smsje na zo'n uitzending waarin ze je afwijstquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou, dat was dus heel lullig
Die had ze net 1 week. Dus ik dacht, ik ga origineel zijn en via de radio laten zien dat ik met d'r wil afspreken!
Ik had toen die datum 1 maand geleden voor de grap gesmst naar 3FM dat ik mee wou doen, en één maand later werd ik gebeld, dus voor ik het weet zat ik er helemaal in
Dus na de opname even een sms'je gestuurd.. Hé.. Hoe gaat het in de liefde?
Ja goed! Sinds 1 week een vriend
Mijn gezicht..
Ha ha, denk het niet hoor..maar je weet maar nooit natuurlijk. In dit geval weet ik wel over wie ik het heb en volgens mij was dat de enige keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb toch niet toevallig ooit bij jou awkward op de koffie gezeten?
Ah..wel sneu voor je idd, net geluisterd. Maar stoer dat je het durfdequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou, dat was dus heel lullig
Die had ze net 1 week. Dus ik dacht, ik ga origineel zijn en via de radio laten zien dat ik met d'r wil afspreken!
Ik had toen die datum 1 maand geleden voor de grap gesmst naar 3FM dat ik mee wou doen, en één maand later werd ik gebeld, dus voor ik het weet zat ik er helemaal in
Dus na de opname even een sms'je gestuurd.. Hé.. Hoe gaat het in de liefde?
Ja goed! Sinds 1 week een vriend
Mijn gezicht..
Kon er uiteindelijk wel om lachen, maar ik was toen der tijd postbode in mijn woonplaats en omgeving. En in die sorteercentra draaide ze altijd 3FM.. Dat heb ik geweten ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een raar smsje na zo'n uitzending waarin ze je afwijst![]()
Maarja wel klote dat ze een vriend had
Dat geloof ik bestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Kon er uiteindelijk wel om lachen, maar ik was toen der tijd postbode in mijn woonplaats en omgeving. En in die sorteercentra draaide ze altijd 3FM.. Dat heb ik geweten ook
Ik denk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zittenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
Het was inmiddels de vierde date, hebben een leuke tijd maar nog geen richting bepaald en op dit moment vind ik dat helemaal prima. Ik merk wel wat van groeiende interesse door wat hij zegt en doet maar ben daar gewoon voorzichtiger in geworden, eerst maar eens zien hoe het verder gaat de komende tijd.
Zolang je maar een beetje op hetzelfde spoor zit komt dat inderdaad vanzelf welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat we een beetje in hetzelfde schuitje zitten
Ik heb 3 dates met haar gehad, we hebben een leuke tijd, groeien wel naar elkaar toe merken we, en voor de rest gewoon wat jij omschrijft
Ik moet hieraan denkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:08 schreef eefje801 het volgende:
Ha haquote:
Hij had haar toch al eens gevraagd? Of had ik dat nou verkeerd gehoord?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:38 schreef Spirit82 het volgende:
Kassaflirten
HA HA HA, ook dat laatste stukje van die opname: dan had ie het gewoon even aan me moeten vragen dan had ik hem gewoon persoonlijk kunnen vertellen.
Geniaal![]()
En heren, dus DATStelletje watjes
Dan is het helemaal een kneusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij had haar toch al eens gevraagd? Of had ik dat nou verkeerd gehoord?
wie?quote:
Toch hier nog even op reageren hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, ik laat het inderdaad even rusten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:45 schreef chrisr het volgende:
[..]
Toch hier nog even op reageren hoor.
Nee, je weet inderdaad niet of ze wil afspreken, je weet wel dat het niet nu gaat gebeuren. Dus hou het warm. Ik weet niet of je al gereageerd hebt, maar ik zou zoiets zeggen als:
Oh, vervelend zeg. Dan zullen we dat drankje maar even uitstellen. Hoe komt het dat je een dipweek hebt? Valt je werk tegen? (ze was toch net ergens begonnen?)
Dan heb je in ieder geval een gesprek en laat je weten dat jij in ieder geval nog steeds wil afspreken, dus je intenties zijn duidelijk.
Ik snap gewoon niet dat als een meisje geen antwoord geeft, dat iedereen zo blijft pushen. Vooral als je meer dan 1x hebt gevraagd en het antwoord blijft uit, dan is dat wijf gewoon te laf om straight to your face te zeggen: GAWEGIKMOETJENIETLAMEMETRUST!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"heeft al paar keer gevraagd of je met hem op date wou, maar er kwam geen antwoord"
Als je al iets face to face met haar wil bespreken, dan gewoon het "he zin om een keer wat te drinken?"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja, ik laat het inderdaad even rusten.
Niet te vlot reageren in dit geval.
Ze had nog meer geschreven en daar stuur ik dan wel weer een reactie op.
Wanneer ik haar weer face to face zie, dan maar even vragen.
Edit: hmm is misschien ook niet handig. Om tijdens het hebben van een gesprek aan iemand te vragen om een keer een gesprek te hebben.
Ja wat willen jullie nou, aan de ene kant wordt er hard to get gespeeld en moet de man vooral vasthoudend zijn. En aan de andere kant moet een man maar snappen dat hij niet gewenst is bij geen antwoord?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat als een meisje geen antwoord geeft, dat iedereen zo blijft pushen. Vooral als je meer dan 1x hebt gevraagd en het antwoord blijft uit, dan is dat wijf gewoon te laf om straight to your face te zeggen: GAWEGIKMOETJENIETLAMEMETRUST!!
Dikke vette NEXT!
Ik ben altijd meteen klaar bij hard-to-get. Onzin, je vindt elkaar leuk of niet. Ben geen 16 meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja wat willen jullie nou, aan de ene kant wordt er hard to get gespeeld en moet de man vooral vasthoudend zijn. En aan de andere kant moet een man maar snappen dat hij niet gewenst is bij geen antwoord?
Wees verdomme eens duidelijk vrouwmensen.
Het is een spelletje. Er is geen goed of fout. Bij de ene doe je het zo.. bij de ander weer anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Ja wat willen jullie nou, aan de ene kant wordt er hard to get gespeeld en moet de man vooral vasthoudend zijn. En aan de andere kant moet een man maar snappen dat hij niet gewenst is bij geen antwoord?
Wij zijn duidelijk...dat jullie het niet snappen is jullie probleemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |