Dan moet je per dag 300+ post hebben. Dan heb je hem over 4.5 jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou en, man. Als ik 18 ben heb ik Tong al ingehaald als ik op dit account door zou posten
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk toch? Heb je tenminste iets bereikt in je levne
Dacht je dat het ons wat kon schelen, de enige die zich er druk om maakt ben jijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou en, man. Als ik 18 ben heb ik Tong al ingehaald als ik op dit account door zou posten
Joh als de vakantie voorbij is, probeer ik flink te minderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
Beter stop je met Fok! dat is veel beter voor je.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh als de vakantie voorbij is, probeer ik flink te minderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeugdige ik was volwassener dan ik nu ben. Toen ik dit account aanmaakte vond ik het hier maar hopeloos waardoor mijn gemiddelde laag ligt.quote:
Stoppen heeft toch geen zin. En GGMM zei al, als het niet zo goed gaat met school moet ik gewoon een ban aanvragenquote:
Als je geen vrienden maakt niet nee..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stoppen heeft toch geen zin. En GGMM zei al, als het niet zo goed gaat met school moet ik gewoon een ban aanvragen
niet iedereen is een supergeleerde zoals jij en hmf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je nou falen op school door FOK!, laat staan 3HAVO
Ik heb toch gehoord dat 3 havo een heel pittig jaar is. En ik heb best moeite met bepaalde vakken en ik krijg nu ook Scheikunde en Economiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je nou falen op school door FOK!, laat staan 3HAVO
DAt klopt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
niet iedereen is een supergeleerde zoals jij en hmf.
Gewoon minderen, en 3 havo is anders omdat je nu ook moet nadenken wat je later wil doen stijntje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toch gehoord dat 3 havo een heel pittig jaar is. En ik heb best moeite met bepaalde vakken en ik krijg nu ook Scheikunde en Economie
Ik zit toch te twijfelen tussen 2 dingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon minderen, en 3 havo is anders omdat je nu ook moet nadenken wat je later wil doen stijntje.
En wat zijn dat?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit toch te twijfelen tussen 2 dingen.
Bij 2 havo zeggen ze dat 3 havo moeilijkste is. Bij 3 Havo zeggen ze dat 4 havo moeilijkste is. etc etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toch gehoord dat 3 havo een heel pittig jaar is. En ik heb best moeite met bepaalde vakken en ik krijg nu ook Scheikunde en Economie
Een beetje discipline heb je toch wel, of ben je gewoon fokverslaafd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |