quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja echt he, belhamels hier en je zou denken dat de mods iets harder zouden optreden
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:21 schreef Saind het volgende:
[..]
ja kut die postte ik van de week al
Nedermeme niet op waarde schattenquote:
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:23 schreef Doublepain het volgende:
goffetomme ik ga een kat nemen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
En ter verdediging van Nedermeme er staan ook gewoon waarheden op.
[ afbeelding ]
Ze zijn met Plan Q bezig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Leeft GGMM nog of zijn ze met zijn allen druk in bespreking in de War Room
War room. Met Yvonne er ook nog eens bij om te zeggen dat het zo allemaal niet langer kan en zo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Leeft GGMM nog of zijn ze met zijn allen druk in bespreking in de War Room
Die man lijkt van achteren op mart smeetsquote:
'Het moet nou echt eens zijn afgelopen met die VBL-SC'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:29 schreef Happel het volgende:
[..]
War room. Met Yvonne er ook nog eens bij om te zeggen dat het zo allemaal niet langer kan en zo.
Wtf die gozer in het rood? Zat hij in het complot of zo. Die ziet het aankomen nog lang voordat die auto er is.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt een zwakke maag hier:
[ afbeelding ]
quote:
Koetsie koetsie wat issie lieeeevquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt een zwakke maag hier:
[ afbeelding ]
Fakequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Eey Littlerabbit, wanneer gaan we dan eens afspreken?
Geen idee. Ik loop sinds een week niet schaamteloos een middelbare school meer in, vandaar dat ik een lerarenopleiding wil volgen.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een controle dit doen
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Dat filmpje is geniaal. Die agent kwam niet meer bij van het lachen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Was jij dat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kon er in ieder geval heel hard om lachen.
FU*k al die moraalridders.
Is gewoon een geintje
Nee dit.quote:
Dan djoek ik hem tantoe hard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dit.
Ik vind dit niet grappig en ook niet gepast. Zelf al is het grappig, dan nog raak je iemand aan die dat niet wenst. En als je dit gedrag tolereert kan je je afvragen waar het stopt. Wat nu als een homo je een klap op de kont geeft? Is het dan ook nog grappig of hoek je hem kapot?
volksgeintje? dus ik mag jouw vriendin (er even van uitgaande dat je een vriendin hebt; mocht dat niet zo zijn, denk het er even bij) ook zomaar aan de kont komen zitten? of elke andere vrouw die ik tegen kom? Als het maar onder het mom van ''volksgeintje'' valt, toch? nee jongen/meisje... dat ''volksgeintje'' gedoe gaat er bij mij niet in..quote:
Ik geef je gelijk. Sorry voor het niet nederig opstellen jegens jou net.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
volksgeintje? dus ik mag jouw vriendin (er even van uitgaande dat je een vriendin hebt; mocht dat niet zo zijn, denk het er even bij) ook zomaar aan de kont komen zitten? of elke andere vrouw die ik tegen kom? Als het maar onder het mom van ''volksgeintje'' valt, toch? nee jongen/meisje... dat ''volksgeintje'' gedoe gaat er bij mij niet in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |