Zeker waar. Maar hoorde Geel nog roepen dat Leerdam en Cabral nog konden bijtekenen eventueel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar als hij niet wil verlengen mag hij voor een mooi bedrag verkocht worden. Hoe je het ook wendt of keert, Cabral is vervangbaar.
Ik hoop dat ze gewoon alsnog allebei bijtekenen. Nuttige spelers voor dit Feyenoord, en kunnen nog een stuk groeien. Daarbij vang je er toch waarschijnlijk niets voor, en je zult zien dat we niet eens een vervanger kunnen halen...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar hoorde Geel nog roepen dat Leerdam en Cabral nog konden bijtekenen eventueel.
bij Liverpool verdiende hij 7 miljoen per jaar!!!!!???? Tering zeg.quote:
quote:Middenvelder Jordy Clasie kan woensdag niet meedoen in het oefenduel van Jong Oranje en Jong Italië. De Feyenoorder heeft last van liesklachten. De technische staf besloot geen risico te nemen en Clasie vertrok dinsdag naar huis. Bondscoach Cor Pot roept geen vervanger op en werkt met een zeventienkoppige selectie toe naar de wedstrijd in Leeuwarden.
Clasie is niet de eerste die geblesseerd af moet zeggen bij Jong Oranje. Eerder kon Pot ook al geen beroep doen op Bram Nuytinck, Kelvin Leerdam, Jeffrey Gouweleeuw en Georginio Wijnaldum. Voor hen riep Pot wel vervangers op.
Clasie haakt geblesseerd af bij Jong Oranje
We hebben gelukkig een perfect draaiende aanval met elke positie driedubbel vierdubbel bezet door wereldspelers, dus zo'n cabralletje kunnen we makkelijk missen. Sterker, als je hem niet verkoopt zou ik hem gewoon a la hamdoei in de jeugd flikkeren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leerdam zie ik ook graag blijven.
Cabral niet zo nodig.
Overdrijf niet zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
We hebben gelukkig een perfect draaiende aanval met elke positie driedubbel vierdubbel bezet door wereldspelers, dus zo'n cabralletje kunnen we makkelijk missen. Sterker, als je hem niet verkoopt zou ik hem gewoon a la hamdoei in de jeugd flikkeren.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:59 schreef Maraten het volgende:
Cabral werd op voetbalzone gelinkt aan Espanyol, als hij echt niet wil verlengen gewoon doen.
Vervanger? We hebben zoveel vleugelspelers. Cisse,Schaken,Fernandez,Omar,Manu kunnen allemaal op de vleugelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Alleen voor een goed bedrag en de mogelijkheid een vervanger te halen
We hebben 2 spitsen (Fernandez, Achachbar), 3 buitenspelers (Cabral, El Ab en Schaken) en een speler die eigenlijk geen buitenspeler maar ook geen spits is, en eigenlijk alleen in 4-4-2 enigszins rendeert (Cissé). Te Vrede kan ik niet serieus nemen als speler van het eerste.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overdrijf niet zoNee als die Noorse Moslim van ManCity gaat draaien zo als we verwachten kunnen we prima zonder Cabral. Bovendien vind ik Cabral een arrogante vervelende blaag.
Oja, Manu leeft ook nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:04 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Vervanger? We hebben zoveel vleugelspelers. Cisse,Schaken,Fernandez,Omar,Manu kunnen allemaal op de vleugel
Nee hoor, maar die jongen heeft an sich wel potentie en de aanval is gewoon al te matig. Mochten ze Fernandez of Cissé willen verkopen zeg ik precies hetzelfde: alleen voor een goed bedrag en als er iemand voor terugkomt.quote:
Manu en Goossens toch ook nog. Als Cabral verkocht kan worden, uiteraard voor een riant bedrag, gelijk doen. En investeren in een centrumspits, meerendeel van de aanvallers kan toch op de vleugel uit de voeten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
We hebben 2 spitsen (Fernandez, Achachbar), 3 buitenspelers (Cabral, El Ab en Schaken) en een speler die eigenlijk geen buitenspeler maar ook geen spits is, en eigenlijk alleen in 4-4-2 enigszins rendeert (Cissé). Te Vrede kan ik niet serieus nemen als speler van het eerste.
Allemaal functioneren ze matig. No offence, maar als usain je beste aanvaller is dan is er gewoon iets mis. Dan moet je dus gewoon geen speler wegdoen, of dat nu Cabral is of iemand anders, tenzij je zeker een minimaal gelijkwaardige vervanger kunt halen.
Dat moeten we nog maar zienquote:
Goossensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:10 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Manu en Goossens toch ook nog. Als Cabral verkocht kan worden, uiteraard voor een riant bedrag, gelijk doen. En investeren in een centrumspits, meerendeel van de aanvallers kan toch op de vleugel uit de voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |